fbpxΗ Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β στην Ευρώπη το 2022 | Economistas.gr
Skip to main content

Η Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β στην Ευρώπη το 2022

Η Peugeot κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β στην Ευρώπη το 2022
AP Images

Η Peugeot, ανακοίνωσε ότι κατέκτησε την πρώτη θέση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Β, στην Ευρώπη το 2022.

Η επιτυχία της ήρθε μετά από την υποδοχή που επεφύλαξαν οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της γαλλικής μάρκας, σε 29 χώρες της Ευρώπης, την περασμένη χρονιά.

Ανακοινώθηκε ότι η μάρκα ήταν ο πρωταγωνιστής στη κατηγορία Β των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε όλες τις κατηγορίες (PC+LCV) για το έτος 2022.

Στην επίσημη ανακοίνωση αναφέρεται ότι ένα στα τέσσερα οχήματα που πωλήθηκαν σε αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων το 2022 ήταν ένα μοντέλο της γαλλικής μάρκας με σήμα το λιοντάρι.

Ειδικότερα, το supermini Peugeot e-208 ήταν το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις για το 2022 στη κατηγορία Β των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, το συμβατικό 208 με θερμικό κινητήρα κατέκτησε τη πρώτη θέση στη λίστα με τις ευρωπαϊκές πωλήσεις, σε όλες τις κατηγορίες, στην αγορά PC+LCV.

Χάρη στα δυο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα e-208 και e-2008, που ήταν best seller, το 2022 η μάρκα κέρδισε την 1η θέση στην ηλεκτρική κατηγορία Β.

Στην κατηγορία Β, το 208 ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων το 2022. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-208 ήταν επίσης το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη στην ίδια κατηγορία.

Η γαλλική μάρκα καταλαμβάνει έτσι την 1η θέση στην ηλεκτρική κατηγορία Β με τη συνδυασμένη επιτυχία του e-208 και του e-2008.

Με τους σύγχρονους και αποδοτικούς ηλεκτρικούς κινητήρες τους, τα e-208 και e-2008 προσφέρουν ευχάριστη οδήγηση που ενισχύεται από μια πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Ανακοινώθηκε ότι τα προτίμησαν περισσότεροι από 76.000 οδηγοί στην Ευρώπη το 2022.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της μάρκας, το 2023 θα είναι «η ηλεκτρική χρονιά της». Από το πρώτο εξάμηνο του έτους, όλα τα μοντέλα της μάρκας θα είναι διαθέσιμα με ηλεκτρικά συστήματα παραγωγής ενέργειας (αμιγώς ηλεκτρικά, είτε plug-in υβριδικά, είτε υβριδικά).

Αποκαλύπτοντας το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο Inception στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λας Βέγκας στις 6 Ιανουαρίου 2023, η μάρκα επιβεβαιώνει τον στόχο της που είναι η κατάκτηση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κέρδη ρεκόρ για την Tesla -Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις
Κέρδη ρεκόρ για την Tesla -Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις
Η Tesla κατέγραψε για άλλη μια φορά κέρδη ρεκόρ, ξεπερνώντας τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που έχουν ταλαιπωρήσει την ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία και ξεπέρασε τις προβλέψεις της Wall Street για το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Κέρδη ρεκόρ για την Tesla -Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις
Morgan Stanley: Το κόστος κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 1000 ευρώ, λόγω αύξησης της τιμής του νικελίου
Morgan Stanley: Το κόστος κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 1000 ευρώ, λόγω αύξησης της τιμής του νικελίου
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές είναι η δυσκολία στην προμήθεια αρκετών πρώτων υλών. Τα βασικά στοιχεία της μπαταρίας είναι δυσεύρετα και οι κατασκευαστές είναι αναγκασμένοι να κάνουν διαρκώς νέες συμφωνίες για να μπορέσουν να έχουν επάρκεια υλικών.
Morgan Stanley: Το κόστος κάθε ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξήθηκε κατά 1000 ευρώ, λόγω αύξησης της τιμής του νικελίου
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030, για να επιτευχθεί η μείωση του CO2 κατά 55% των ρύπων των αυτοκινήτων που προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Ολοκληρωμένο δίκτυο έως και 6,8 εκατομμυρίων δημόσιων σημείων φόρτισης θα απαιτηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2030
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αποτελούν το σημαντικότερο κόστος και όλη η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών έγκειται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Οι μπαταρίες αντιπροσωπεύουν συνήθως το 30% έως 40% της αξίας ενός ηλεκτρικού οχήματος
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Αυτή είναι η πρώτη φορά που η έρευνα καταγράφει ένα ποσοστό άνω του 50% στη συγκεκριμένη μέτρηση, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση 22 μονάδων σε μόλις δύο χρόνια.
Έρευνα EY: Το 52% των καταναλωτών παγκοσμίως επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027 και σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες αυτό θα γίνει αρκετά νωρίτερα. Παράλληλα οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των νέων αυτοκινήτων ήδη έχουν πέσει σε ιστορικό χαμηλό επίπεδο.
Η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχεί σε επτά μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της Ευρώπης έως το 2027