Pernod Ricard: Σε ποια χώρα θα διαθέσει νέα premium ποτά

NEWSROOM
pernod ricard

Σχέδια προκειμένου να λανσάρει περισσότερα προϊόντα αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας καταρτίζει η Pernod Ricard. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, η γαλλική εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών (η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο βάσει πωλήσεων), εκτιμάει ότι η η ζήτηση στην κινεζική αγορά για αλκοολούχα ποτά υψηλής ποιότητας θα υπερκεράσει τις όποιες βραχυπρόθεσμες προκλήσεις από την οικονομική επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας.

Η Pernod Ricard έχει ήδη εισχωρήσει στην κινεζική αγορά ουίσκι. Το 2021 άνοιξε το δικό της αποστακτήριο στο Σετσουάν το 2021, η πρώτη πολυεθνική εταιρεία με τέτοια εγκατάσταση στη χώρα. Πέρυσι άρχισε να πουλάει σκωτσέζικο ουίσκι 24 ετών αποκλειστικά στην Κίνα πέρυσι.

Η εταιρεία, επιδιώκει να ακολουθήσει αυτή την πολιτική ούτως ώστε να μεγαλώσει το μερίδιό της στην τεράστια καταναλωτική αγορά της Κίνας, σύμφωνα με τον Jerome Cottin-Bizonne, επικεφαλής της Pernod Ricard στην ασιατική χώρα.

Ένα μέρος της στρατηγικής της εταιρείας είναι «να χτίσει μια νέα ετικέτα, να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία -το κινεζικό ουίσκι. Επίσης η δημιουργία ενός προϊόντος ειδικά και μοναδικά για την κινεζική αγορά για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών», δήλωσε σε συνέντευξή του στη Διεθνή Έκθεση Εισαγωγών της Κίνας στη Σαγκάη σήμερα Δευτέρα. «Υπάρχουν κι άλλα (σχέδια) στα σκαριά».

Ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν σημαντικά στην Κίνα το περασμένο τρίμηνο, από τη μεριά της η Pernod Ricard ισχυρίζεται ότι έχει ήδη δει σημάδια βελτίωσης τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Οι ενδείξεις αυτές την κάνουν να αισιοδοξεί για το υπόλοιπο του έτους, από τη στιγμή που οι καταναλωτές στην Κίνα μετά από τρία χρόνια σκληρών μέτρων και περιορισμών για την πανδημία, πλέον έχουν επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς.

Στην Κίνα ήδη αρχίζουν να διαφαίνεται η θετική επίδραση στην οικονομία από τον κλάδο της εστίασης, σε μια περίοδο που βρίσκεται εν μέσω πίεσης από τις αδύναμες καταναλωτικές δαπάνες και την κρίση στον κλάδο των ακινήτων. Η στροφή του Πεκίνου προς μια οικονομία με επίκεντρο την κατανάλωση, μετά από μια πολυετή άνθηση με επίκεντρο τις υποδομές, θα βοηθήσει επίσης τις προοπτικές της Pernod Ricard στη χώρα, σύμφωνα με τον Cottin-Bizonne.

«Για εμάς, υπάρχει μια ευκαιρία που είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε αρνητική εξέλιξη μπορεί να δούμε προσωρινά από κάποια επιβράδυνση (της κινεζικής οικονομίας). Είμαστε πολύ θετικοί για τις προοπτικές», συμπληρώνει.

ΣΧΕΤΙΚΑ