Συνεχίζεται η… μεγάλη φυγή των διαφημιστών από το X -Ποιες εταιρείες γύρισαν την πλάτη στον Μασκ

NEWSROOM
Συνεχίζεται η… μεγάλη φυγή των διαφημιστών από το X -Ποιες εταιρείες γύρισαν την πλάτη στον Μασκ
Ο Ελον Μασκ / AP Images

Μεγαλώνει ο κατάλογος των επιχειρηματικών κολοσσών που σταμάτησαν να πληρώνουν για διαφημίσεις στην πλατφόρμα Χ.

Το Fox Sports, η Ubisoft, η Axios, το TechCrunch και η 11:11 Media της Πάρις Χίλτον δήλωσαν στο CNN ότι διέκοψαν τις διαφημιστικές δαπάνες τους στο X. Η συνεχόμενη αποχώρηση των διαφημιστών σηματοδοτεί μια βαθύτερη κρίση για το X, το οποίο αγωνίζεται να προσελκύσει τις μεγάλες εταιρείες να επιστρέψουν από τη μέρα που ο Μασκ αγόρασε την πλατφόρμα.

Την ίδια στιγμή όλο και περισσότεροι χρήστες αποχωρούν από το πρώην Twitter και μεταπηδούν σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Ο Λευκός Οίκος σε μια κίνηση με μεγάλο συμβολισμό, δημιούργησε λογαριασμό στο Threds της Meta που είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του Χ αυτή τη στιγμή.

Το τελευταίο κύμα αποχωρήσεων ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα όταν η IMB ανακοίνωσε ότι ανέστειλε τη διαφήμισή της στο X μετά την έκθεση του παρατηρητηρίου Media Matters, καθώς διαπίστωσε ότι η διαφήμισή της «έτρεχε» μαζί με φιλοναζιστικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν και τα αντισημιτικά σχόλια του ίδιου του Μασκ.

Την προηγούμενη Παρασκευή (17/11) μεγάλες εταιρείες όπως η Disney, η Paramount, η Comcast, η Lionsgate, η NBCUniversal και η Warner Bros. Discovery, σταμάτησαν κάθε διαφημιστική δραστηριότητα στην πλατφόρμα. Το ίδιο φέρεται να έκανε και η Apple, σύμφωνα με πολλά ξένα δημοσιογραφικά πρακτορεία.

Σύμφωνα με το CNN, και παρά τις διαβεβαιώσεις του X, οι λογαριασμοί των ακροδεξιών παραμένουν ενεργοί. Μάλιστα το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει ότι παρατηρήθηκαν διαφημίσεις του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν να «τρέχουν» στον λογαριασμό που ανήκει στον Ρίτσαρντ Σπένσερ, έναν γνωστό εθνικιστή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν οργανισμοί που παρέμειναν στην πλατφόρμα και μετά τον σάλο που έχει προκληθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το NFL, ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της διαφημιστικής επιχείρησης του X, που δήλωσε ότι έχει εκφράσει επανειλημμένα τις ανησυχίες του αλλά δεν έχει πάρει απόφαση να αποσύρει τις καμπάνιες του.

ΣΧΕΤΙΚΑ