Πωλήθηκε σε Ρώσους ο γαστρονομικός οδηγός Gault&Millau

NEWSROOM
Πωλήθηκε σε Ρώσους ο γαστρονομικός οδηγός Gault&Millau
Φωτο: Shutterstock

Ο γαλλικός γαστρονομικός οδηγός Gault&Millau, δεύτερος γνωστότερος μετά τον Michelin, πωλήθηκε στη ρωσική οικογένεια Σκβαρτσόφ, η οποία δεσμεύτηκε να επενδύσει εκατομμύρια ευρώ για την προώθησή του.

"Πούλησα το 100% των μετοχών του οδηγού σε ρωσική οικογένεια", δήλωσε ο μέχρι σήμερα ιδιοκτήτης του, ο Κομ ντε Σεριζέ, επί επτά και πλέον χρόνια διευθυντής και ιδιοκτήτης του δεύτερου διεθνούς γαστρονομικού οδηγού. Ωστόσο, το ύψος της αγοραπωλησίας δεν έγινε γνωστό.

"Συνέβαλα στη διεθνοποίηση και στην ψηφιοποίηση του οδηγού. Τώρα χρειάζονται μέσα προκειμένου αυτά να προχωρήσουν και αναπτυχθούν", εξήγησε. "Οι νέοι ιδιοκτήτες που έχουν σχέση με τη ρωσική δημόσια τράπεζα VTB, θα επενδύσουν σύντομα εκατομμύρια ευρώ".

Ο Ζακ Μπαλί, ο οποίος ήταν ο υπεύθυνος στο τμήμα κατάρτισης και παροχής συμβουλών του ομίλου Ducasse και στη συνέχεια επικεφαλής του ομίλου Sibuet πριν εργαστεί εκ νέου στον Gault&Millau, γίνεται ο νέος πρόεδρος του οδηγού, του οποίου τους επενδυτές εκπροσωπεί ο Βλαντισλάβ Σκβαρτσόφ, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Gault&Millau.

"Παραμένοντας πιστοί στις ιστορικές αξίες και στα θεμέλια που ανέδειξαν τον Gault&Millau σε έγκυρο οδηγό οι υποστηρικτές της Νέας Κουζίνας, έχουμε μεγάλα σχέδια για την ανάπτυξη του οδηγού στη Γαλλία και στο εξωτερικό", δήλωσε ο Ζακ Μπαλί.

Δεύτερος γαστρονομικός οδηγός μετά τον Michelin, τη βίβλο της γαστρονομίας, ο Gault&Millau ήταν "γαλλική εταιρία της διεθνούς γαστρονομίας" που ιδρύθηκε πριν από 46 χρόνια. Φημίζεται για την τάση του να ανακαλύπτει πρωτοποριακούς σεφ.

Ο κίτρινος γαστρονομικός οδηγός κυκλοφορεί σε 40.000 αντίτυπα στη Γαλλία, ενώ υπάρχει σε 20 χώρες. Ο πρώτος ρωσικός οδηγός Gault&Millau κυκλοφόρησε το 2017 και είχε πληροφορίες για 50 εστιατόρια στη ρωσική επικράτεια.

ΣΧΕΤΙΚΑ