fbpxΚολοσσιαίες εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook -Αποσύρουν τις διαφημίσεις τους | Economistas.gr
Skip to main content

Κολοσσιαίες εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook -Αποσύρουν τις διαφημίσεις τους

Κολοσσιαίες εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook -Αποσύρουν τις διαφημίσεις τους
AP Images

Η μία μετά την άλλη, όλο και περισσότερες εταιρείες ανακοινώνουν ότι θα συμμετάσχουν στο μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook διαμαρτυρόμενες για την πολιτική του τεράστιου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, που δεν κατάφερε να σταματήσει την εξάπλωση της ρητορικής μίσους.

Ομάδες ακτιβιστών ξεκίνησαν την περασμένη εβδομάδα την καμπάνια #StopHateforProfit ζητώντας από μεγάλες εταιρείες να σταματήσουν τις διαφημίσεις στο Facebook, λόγω της διαρκούς «αποτυχίας της επιχείρησης να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την τεράστια διάδοση μίσους στις πλατφόρμες της».

Μέσα σε μερικές μέρες, τεράστιες αλυσίδες λιανικής όπως η REI, η The North Faceκαι η Patagonia ανακοίνωσαν ότι θα συμμετάσχουν στην κινητοποίηση. Μέχρι την Κυριακή, τα Starbucks, ο έκτος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στο Facebook, είχε ανακοινώσει ότι σταματά τη διαφήμιση στην πλατφόρμα, χωρίς ωστόσο να πει ανοιχτά ότι συμμετέχει στο #StopHateForProfit.

Με ανακοίνωσή της η εταιρεία απάντησε λέγοντας ότι «σεβόμαστε βαθιά την απόφαση κάθε εταιρείας και παραμένουμε δεσμευμένοι στη σημαντική εργασία του να αφαιρέσουμε τη ρητορική μίσους και να παράσχουμε σημαντικές πληροφορίες για εκλογές. Οι συζητήσεις μας με τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και τις οργανώσεις ακτιβιστών αφορούν στο πώς, όλοι μαζί, μπορούμε να γίνουμε μία δύναμη για το καλό».

Οι εταιρείες που σταματούν τη διαφήμιση στο Facebook

Μεταξύ των εταιρειών που σταμάτησαν τη διαφήμιση στο Facebook είναι η Arc'teryx, η Ben & Jerry's, η οποία μάλιστα, στην ανακοίνωσή της κάλεσε τους υπευθύνους του κοινωνικού δικτύου να αναλάβουν δράση.

Επίσης, η Beam Suntory, αλλά και ο κολοσσός των αναψυκτικών, Coca-Cola, η οποία ανακοίνωσε ότι σταματά τη διαφήμιση για τουλάχιστον 30 ημέρες και στη συνέχεια θα ληφθούν οι αποφάσεις. Η Dashlane, η Eddie Bauer, η εταιρεία ρούχων, Eileen Fisher, η Hershey's, καθώς και η αμερικανική θυγατρική της Honda σταματά άμεσα τη διαφήμιση σε Facebook και Instagram.

Άλλες εταιρείες που μποϋκοτάρουν το Facebook είναι η JanSport, η Levi Strauss, η Magnolia Pictures, το πρώτο στούντιο του Χόλιγουντ που παίρνει αυτή την απόφαση, η Patagonia, η The North Face, η REI, τα Starbucks, η Upwork και η Unilever, η οποία αποσύρει τις διαφημιστικές της εκστρατείες τουλάχιστον έως το τέλος του 2020.

Την ίδια απόφαση έλαβε και ο κολοσσός των τηλεπικοινωνιών, η αμερικανική Verizon, η οποία για τον ίδιο λόγο έχει αποσύρει τις διαφημίσεις της και από το YouTube.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πυρ ομαδόν κατά του Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Πυρ ομαδόν κατά του Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Kαταδίκη της αδράνειας του Facebook για τις ανακοινώσεις Τραμπ σε τηλεδιάσκεψη με τα ανώτατα στελέχη του κοινωνικού δικτύου.
Πυρ ομαδόν κατά του Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Κίνηση – ματ της Κομισιόν σε ξένες εταιρείες
Κίνηση – ματ της Κομισιόν σε ξένες εταιρείες
Η ΕΕ θέλει να αποκτήσει την εξουσία να ερευνά εξονυχιστικά τις εταιρείες που χρησιμοποιούν επιδοτήσεις από ξένες κυβερνήσεις και να εξετάζει τις εξαγορές ευρωπαϊκών εταιρειών.
Κίνηση – ματ της Κομισιόν σε ξένες εταιρείες
Στο στόχαστρο της Αυστραλίας Facebook και Google
Στο στόχαστρο της Αυστραλίας Facebook και Google
Νέα σελίδα στη διαμάχη των τεχνολογικών κολοσσών με τους εκδότες μετά το σχέδιο νόμου που προωθεί η Αυστραλία και θα υποχρεώνει το Facebook και την Google να πληρώνουν αμοιβές στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς.
Στο στόχαστρο της Αυστραλίας Facebook και Google
Κορυφώνεται ο «πόλεμος» Αυστραλίας – Facebook
Κορυφώνεται ο «πόλεμος» Αυστραλίας – Facebook
«Απειλές» προς την κυβέρνηση της Αυστραλίας εξαπέλυσε η διοίκηση του τεχνολογικού κολοσσού, Facebook, προειδοποιώντας ότι θα σταματήσει το διαμοιρασμό δημοσιευμάτων μέσω των σελίδων του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Κορυφώνεται ο «πόλεμος» Αυστραλίας – Facebook
Το Facebook δε θα απαγορεύσει τις «ψεύτικες» διαφημίσεις εν όψει εκλογών
Το Facebook δε θα απαγορεύσει τις «ψεύτικες» διαφημίσεις εν όψει εκλογών
Το κοινωνικό δίκτυο θα επιτρέπει στις εκστρατείες να συνεχίζουν να έχουν αναρτημένες τις διαφημίσεις που αγοράστηκαν πριν από την τελευταία εβδομάδα.
Το Facebook δε θα απαγορεύσει τις «ψεύτικες» διαφημίσεις εν όψει εκλογών