fbpxΤα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors | Economistas.gr
Skip to main content

Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors

Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors
Ο πρόεδρος της General Motors / Φωτογραφία: AP Images

Σημαντική αύξηση στις επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα ανακοίνωσε η General Motors, προσθέτοντας ότι οι σχετικές δαπάνες της κολοσσιαίας αυτοκινητοβιομηχανίας θα αυξηθούν στα 35 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 75% από τον Μάρτιο του 2020, που η εταιρεία είχε ανακοινώσει δαπάνες 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα – ένα ποσό που στη συνέχεια αυξήθηκε στα 27 δισεκατομμύρια δολάρια και τώρα αυξήθηκε ξανά.

Η GM είχε επίσης προηγουμένως ανακοινώσει ότι ελπίζει να παράγει αποκλειστικά και μόνο οχήματα με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και υδρογόνου, έως το 2035.

Στο πλαίσιο αυτής της νέας ανακοίνωσης χρηματοδότησης, η GM τόνισε ότι θα προσθέσει επίσης πλήρως ηλεκτρικά εμπορικά φορτηγά στο μελλοντικό της στόλο. Επίσης, θα αυξήσει την κατασκευαστική δυνατότητα των ηλεκτρικών SUV που φτιάχνει. Αυτή θα είναι μία προσθήκη στο προσφάτως ανακαινισμένο εργοστάσιο, Factory Zero, της εταιρείας δίπλα στα κεντρικά της στο Ντιτρόιτ. Ενώ απαραίτητες αλλαγές θα γίνουν και στα άλλα εργοστάσια, στο Σπρινγκ Χιλ, το Τενεσί και αλλού, καθώς και σειρά επενδύσεων σε άλλα εργοστάσια για να φτιάχνουν ηλεκτρικά οχήματα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε επίσης ότι θα δώσει ώθηση και στην παραγωγή μπαταριών στις ΗΠΑ, καθώς και ότι θα επιταχύνει την κατασκευή δύο νέων εργοστασίων μπαταριών στο Τενεσί και το Οχάιο.

«Η GM στοχεύει σε ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων άνω του ενός εκατομμυρίου έως το 2025», δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας. Η Μέρι Μπάρρα απέδωσε τη δυνατότητα για σημαντικές επενδύσεις στα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Η GM αναμένεται να ανακοινώσει καλύτερα των αναμενόμενων αποτελέσματα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021, με ειδικούς να αναμένουν τα ισχυρότερα ετήσια κέρδη στην ιστορία της εταιρείας, που μετρά ήδη 112 χρόνια.

Η εταιρεία μελετά επίσης τρόπους για να αυξήσει τις εφαρμογές της για την τεχνολογία κίνησης με καύσιμα υδρογόνου, το οποίο σημαίνει ότι το υδρογόνο χρησιμοποιείται για να δημιουργηθεί ηλεκτρική ενέργεια μέσα στο αυτοκίνητο αντί να βασίζεται σε μπαταρίες.

Προς το παρόν, τα μόνα ηλεκτρικά οχήματα που η GM πουλά στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι το Chevrolet Bolt EV και το Bolt EUV. Στην Κίνα, πωλείται επίσης το μικροσκοπικό, Wuling Hong Guang Mini EV, το οποίο έχει τις υψηλότερες πωλήσεις μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα, που είναι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο.

Για την αμερικανική αγορά, η GM έχει ανακοινώσει το GMC Hummer EV και το Hummer SUV, καθώς επίσης και πολυτελές ηλεκτρικό SUV, Cadillac Lyriq, καθώς και το νέο ηλεκτρικό, Chevrolet Silverado. Η GM συνεργάζεται επίσης με τη Honda για την κατασκευή ηλεκτρικών SUV για τη Honda και την Acura.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με ταχύ βήμα η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Με ταχύ βήμα η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα πουλά μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2022, τρία χρόνια δηλαδή νωρίτερα από την αρχική πρόβλεψη.
Με ταχύ βήμα η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Δεν έπεισε τις αγορές το Tesla… των φτωχών
Δεν έπεισε τις αγορές το Tesla… των φτωχών
Οι εξαγγελίες του Μασκ για φθηνότερες μπαταρίες δεν ενθουσίασαν τους επενδυτές, καθώς η εταιρεία του έχασε πάνω από 50 δισ. δολάρια από τη χρηματιστηριακή της αξίας μέσα σε μόνο μία μέρα.
Δεν έπεισε τις αγορές το Tesla… των φτωχών
Volkswagen και Audi αμφισβητούν την πρωτοκαθεδρία της Tesla
Volkswagen και Audi αμφισβητούν την πρωτοκαθεδρία της Tesla
Περισσότερα από 230.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πούλησε η Volkswagen το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.
Volkswagen και Audi αμφισβητούν την πρωτοκαθεδρία της Tesla
Γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Οι περισσότεροι αναγνώστες δεν έχουν καν οδηγήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πόσο μάλλον να σκεφτούν να αγοράσουν, ωστόσο, όπως εκτιμούν ειδικοί σε έρευνα του BBC, η αυτοκίνηση βρίσκεται εν μέσω της μεγαλύτερης επανάστασης από τότε που ο Χένρι Φορντ ξεκίνησε την πρώτη γραμμή παραγωγής το 1913. Και, όπως τονίζουν, η επανάσταση αυτή θα έρθει συντομότερα απ’ όσο φανταζόμαστε.
Γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Δυναμική είσοδος της Stellantis στην ηλεκτροκίνηση
Δυναμική είσοδος της Stellantis στην ηλεκτροκίνηση
Η εταιρεία έχει ως στόχο, το 70% των πωλήσεων που κάνει στην Ευρώπη και το 40% στις ΗΠΑ να είναι είτε ηλεκτρικά αυτοκίνητα είτε υβριδικά -με το βάρος να γέρνει πολύ υπέρ των ηλεκτρικών.
Δυναμική είσοδος της Stellantis στην ηλεκτροκίνηση