fbpxηλεκτρικά αυτοκίνητα | Economistas.gr
Skip to main content

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Δυναμική είσοδος της Stellantis στην ηλεκτροκίνηση
Δυναμική είσοδος της Stellantis στην ηλεκτροκίνηση
Η εταιρεία έχει ως στόχο, το 70% των πωλήσεων που κάνει στην Ευρώπη και το 40% στις ΗΠΑ να είναι είτε ηλεκτρικά αυτοκίνητα είτε υβριδικά -με το βάρος να γέρνει πολύ υπέρ των ηλεκτρικών.
Δυναμική είσοδος της Stellantis στην ηλεκτροκίνηση
Δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος
Δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος
Περισσότερα από 250 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue βρίσκονται ήδη σε λειτουργία σε καταστήματα ΑΒ και 100 ακόμα νέα σημεία θα προστεθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
Δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος
Νέες τεχνικές ανακύκλωσης των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων
Νέες τεχνικές ανακύκλωσης των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων
Οι τρέχουσες μέθοδοι ανακύκλωσης βασίζονται στον τεμαχισμό των μπαταριών σε πολύ μικρά κομμάτια, γνωστά ως μαύρη μάζα, τα οποία στη συνέχεια μεταποιούνται σε μέταλλα, όπως κοβάλτιο και νικέλιο.
Νέες τεχνικές ανακύκλωσης των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων
Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors
Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors
Η GM είχε ανακοινώσει ότι ελπίζει να παράγει αποκλειστικά οχήματα με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών και υδρογόνου, έως το 2035.
Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση παίζει η General Motors
Γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Οι περισσότεροι αναγνώστες δεν έχουν καν οδηγήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πόσο μάλλον να σκεφτούν να αγοράσουν, ωστόσο, όπως εκτιμούν ειδικοί σε έρευνα του BBC, η αυτοκίνηση βρίσκεται εν μέσω της μεγαλύτερης επανάστασης από τότε που ο Χένρι Φορντ ξεκίνησε την πρώτη γραμμή παραγωγής το 1913. Και, όπως τονίζουν, η επανάσταση αυτή θα έρθει συντομότερα απ’ όσο φανταζόμαστε.
Γιατί τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν στην αγορά
Η ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα που αναζητά άμεσα την επίλυσή του
Η ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα που αναζητά άμεσα την επίλυσή του
Είναι φανερό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων για μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Η ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα που αναζητά άμεσα την επίλυσή του
Επιχειρηματικό “άνοιγμα” από τον Μπέκαμ – Έγινε μέτοχος εταιρείας ηλεκτροκίνησης
Επιχειρηματικό “άνοιγμα” από τον Μπέκαμ – Έγινε μέτοχος εταιρείας ηλεκτροκίνησης
Ο πρώην μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Ρεάλ Μαδρίτης Ντέιβιντ Μπέκαμ απέκτησε μερίδιο της τάξης του 10% στην εταιρεία Λούναζ (Lunaz), η οποία μετατρέπει τα παλιά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά και τα εξοπλίζει με την αιχμή της τεχνολογίας.
Επιχειρηματικό “άνοιγμα” από τον Μπέκαμ – Έγινε μέτοχος εταιρείας ηλεκτροκίνησης
ο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ σχεδιάζει μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα φορτίζει στο 100% σε μόλις 10 λεπτά
ο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ σχεδιάζει μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα φορτίζει στο 100% σε μόλις 10 λεπτά
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ σχεδιάζουν μια μπαταρία λιθίου-μετάλλου μακράς διάρκειας, προκειμένου να δώσουν λύση στο ζήτημα της γρήγορης φόρτισης.
ο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ σχεδιάζει μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα φορτίζει στο 100% σε μόλις 10 λεπτά
Αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιθυμούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιθυμούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η ηλεκτροκίνηση τρέχει με γοργούς ρυθμούς και το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η αύξηση της αυτονομίας. Σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα που επεξεργάζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η αύξηση της αυτονομίας άνω των 1000 χιλιομέτρων είναι εφικτή.
Αυτονομία άνω των 1000 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιθυμούν πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι φτηνότερα από τα συμβατικά το αργότερο μέχρι το 2027
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι φτηνότερα από τα συμβατικά το αργότερο μέχρι το 2027
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά θα καταστούν φτηνότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά το αργότερο μέχρι το 2027.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι φτηνότερα από τα συμβατικά το αργότερο μέχρι το 2027
 Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιθυμεί να αναπτύξει 2,8 εκατ. σημεία φόρτισης στην Ευρώπη μέχρι το 2030
Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιθυμεί να αναπτύξει 2,8 εκατ. σημεία φόρτισης στην Ευρώπη μέχρι το 2030
Το 2020 υπήρχαν περίπου 285.800 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη. Οι σταθμοί φόρτισης σημείωσαν μεγάλη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια, με σημαντικές αυξήσεις να παρουσιάζονται το 2011, το 2012 και το 2016.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιθυμεί να αναπτύξει 2,8 εκατ. σημεία φόρτισης στην Ευρώπη μέχρι το 2030
Σκρέκας: Ένα στα δέκα καινούργια αυτοκίνητα το 2021 είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό
Σκρέκας: Ένα στα δέκα καινούργια αυτοκίνητα το 2021 είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό
Ένα στα δέκα αυτοκίνητα που ταξινομούνται εφέτος στην ελληνική αγορά είναι ηλεκτρικό η υβριδικό ανέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκας.
Σκρέκας: Ένα στα δέκα καινούργια αυτοκίνητα το 2021 είναι ηλεκτρικό ή υβριδικό