Μετά τη Yahoo, και το Fortnite εγκαταλείπει την Κίνα

Φωτογραφία shutterstock

Η Κινεζική έκδοση του επιτυχημένου βιντεοπαιχνιδιού Fortnite αναμένεται να κλείσει στο τέλος του μήνα. Σύμφωνα με αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, η εταιρεία που διαχειρίζεται το παιχνίδι σταμάτησε να δέχεται εγγραφές και δεν είναι διαθέσιμο για download από την περασμένη Δευτέρα, όπως τονίζεται σε επίσημη ανακοίνωση.

Οι σέρβερ της εταιρείας θα κλείσουν στις 15 Νοεμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι οι παίκτες δε θα μπορούν πλέον να συνδεθούν στο παιχνίδι.

Το εξαιρετικά επιτυχημένο παιχνίδι, που έφτιαξε η Epic Games, βγήκε στην Κίνα τον Ιούλιο του 2018 σε συνεργασία με την Tencent. Ο Κινέζος γίγαντας του διαδικτύου και των παιχνιδιών αγόρασε το 40% της Epic Games πριν από περίπου μία δεκαετία.

Στην πιο δημοφιλή του έκδοση, το Fortnite μπορεί να μαζέψει έως και 100 παίκτες να παίζουν ο ένας ενάντια στον άλλο σε μία μάχη για επιβίωση. Το παιχνίδι έγινε ένα πολιτισμικό φαινόμενο και πέρυσι φιλοξένησε ακόμα και μουσικές παραστάσεις από καλλιτέχνες, όπως οι Marshmello και Travis Scott, καθώς και τρεις ταινίες του σκηνοθέτη, Κρίστοφερ Νόλαν.

Σύμφωνα με το λογαριασμό του στο Twitter, το παιχνίδι είχε πάνω από 350 εγγεγραμμένους παίκτες από το Μάιο του 2020. Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο παιχνίδι της Epic Games, η οποία ανακοίνωσε τον περασμένο Ιούνιο ότι έχει περισσότερους από 500 εκατομμύρια λογαριασμούς στους βασικούς τίτλους και το κατάστημα των διαδικτυακών βιντεοπαιχνιδιών.

Η ανακοίνωση για το Fortnite στην Κίνα είναι μία δοκιμή για το παιχνίδι. Στην ανακοίνωση δεν αναφέρεται η αιτία για το κλείσιμο του παιχνιδιού, όμως ευχαριστεί τους παίκτες «που συμμετείχαν σε αυτή τη δοκιμή».

Το παιχνίδι «δεν έλαβε ποτέ έγκριση» από την Κινεζική κυβέρνηση, οπότε και ήταν αδύνατο να λανσαριστεί επίσημα και να βγάλει χρήματα από τις υπηρεσίες του. Γενικά, το Fortnite λειτουργεί δωρεάν με τη δυνατότητα αγορών μέσα στην εφαρμογή – πράγμα που σημαίνει ότι οι παίκτες κατεβάζουν το παιχνίδι δωρεάν, όμως στη συνέχεια ξοδεύουν χρήματα για διάφορα πράγματα, όπως π.χ. κοστούμια για τους ήρωες.

Τελευταίως, άλλωστε, οι Κινεζικές αρχές έχουν επιβάλει αυστηρούς περιορισμούς σε εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Τον περασμένο Αύγουστο, η εταιρεία απαγόρευσε σε άτομα κάτω των 18 ετών να παίζουν παιχνίδια τις καθημερινές και τους περιόρισε σε ένα τρίωρο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, το κρατικό πρακτορείο της Κίνας, Xinhua, αποκάλυψε ότι οι αρχές ζήτησαν από την Tencent, την NetEase και άλλες εταιρείες να συζητήσουν τους περιορισμούς γύρω από το streaming και τη χρήση των βιντεοπαιχνιδιών στα ανήλικα παιδιά.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι αρχές ζήτησαν από τις εταιρείες να απέχουν από τη στόχευση της αποκόμισης κερδών από παίκτες.

ΣΧΕΤΙΚΑ