Εκατοντάδες πτήσεις σε όλη την Ευρώπη ακυρώνει η Easyjet

EasyJet/ Φωτογραφία AP

Η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, η Easyjet, επιβεβαίωσε τις φήμες ότι ακυρώνει 1.700 πτήσεις εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών για το βόρειο ημισφαίριο.

Όπως διευκρινίστηκε στην ανακοίνωση, οι πτήσεις που ακυρώνονται είχαν προγραμματιστεί για το διάστημα από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο και αφορούν σε αφίξεις και αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο, Gatwick, του Λονδίνου προς διάφορους προορισμούς.

Η Easyjet απέδωσε την απόφαση στους περιορισμούς που υπάρχουν στον εναέριο χώρο πάνω από την Ευρώπη και τις συνεχιζόμενες δυσκολίες στην εναέρια κυκλοφορία, οι οποίες προκαλούν διαρκείς ακυρώσεις.

Όπως είπε στην ανακοίνωση η Easyjet, το 95% των επιβατών που επηρεάζονται από τις ακυρώσεις έχουν ήδη τακτοποιηθεί σε άλλες πτήσεις.

Η απόφαση της Easyjet ήρθε σε μία στιγμή που κλείνουν τα σχολεία σε Αγγλία και Ουαλία – από όπου προέρχεται μεγάλο μέρος των επιβατών της εταιρείας – και ξεκινούν οι καλοκαιρινές διακοπές.

Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι 1.700 ακυρώσεις μόλις και μετά βίας αντιστοιχούν σε ουσιαστικά μία ημέρα πτήσεων, καθώς για το εν λόγω διάστημα η Easyjet έχει προγραμματίσει περίπου 90.000 πτήσεις.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας χαμηλού κόστους δήλωσε ότι το σύνολο της βιομηχανίας – των αεροπορικών εταιρειών – αντιμετωπίζει «προβλήματα και προκλήσεις φέτος το καλοκαίρι», καθώς το κλείσιμο του εναέριου χώρου της Ουκρανίας εξ αιτίας του πολέμου με τη Ρωσία, που έχει δημιουργήσει «συνωστισμό» στους αιθέρες και έχει οδηγήσει σε διαταραχές στις πτήσεις.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι οι πτήσεις θα επηρεαστούν και από τις απεργίες ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στην Ευρώπη.

Και εξήγησε ότι η εταιρεία έχει κάνει κάποιες προληπτικά κάποιες προσαρμογές στο πρόγραμμά της ενοποιώντας έναν μικρό αριθμό πτήσεων στο Gatwick, «όπου έχουμε πολλαπλές καθημερινές συναντήσεις, προκειμένου να βοηθήσουμε στην άμβλυνση αυτών των εξωτερικών προκλήσεων την ημέρα του ταξιδιού για τους πελάτες μας».

Και κατέληξε τονίζοντας ότι «οι πελάτες των οποίων οι πτήσεις επηρεάζονται ενημερώνονται, με το 95% εξ αυτών να έχουν κάνει εκ νέου κράτηση σε εναλλακτική πτήση και σε όλους τους πελάτες παρέχεται η επιλογή να κάνουν νέα κράτηση ή να λάβουν επιστροφή χρημάτων».

ΣΧΕΤΙΚΑ