fbpxTemu: Άλλη μια νίκη στη «μάχη» με την Shein | Economistas.gr
Skip to main content

Temu: Άλλη μια νίκη στη «μάχη» με την Shein

Temu: Άλλη μια νίκη στη «μάχη» με την Shein
Temu/ Φωτογραφία shutterstock

Η Temu κυριαρχεί στα App Store και Play Store στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, εκθρονίζοντας την Shein, μετά την επιτυχημένη της επέκταση στις δυτικές αγορές.

Διαβάστε επίσης: Temu και Shein θάβουν το τσεκούρι του πολέμου στις ΗΠΑ -Το ιστορικό της διαμάχης

«Η Temu έχει επεκτείνει ταχύτατα το αποτύπωμά της πέρα από τις ΗΠΑ και σε μια σειρά από διεθνείς γεωγραφικές περιοχές και πιστεύουμε ότι είναι πλέον διαθέσιμη σε περισσότερες από 40 χώρες. Συνεχίζουμε να βλέπουμε ευκαιρίες για ανάπτυξη και τα επόμενα τρίμηνα», ανέφερε η Goldman Sachs σε πρόσφατη έκθεσή της.

Ο επενδυτικός οίκος εκτίμησε ότι η Temu «εισπράττει πλέον πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια (μηναία αξία συναλλαγών)» και αναμένει «συνεχή ανάπτυξη μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2023».

H Temu έχει ξεπεράσει την Shein στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα παραμένοντας στην κορυφή των αγορών εφαρμογών στις εν λόγω τοποθεσίες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την ανάλυση της data.ai που δημοσίευσε το CNBC.

Σάρωσε στην Κίνα το Temu

Από το λανσάρισμα του Ιουλίου έως και τις 2 Νοεμβρίου στην Ιαπωνία «το Temu κατέβαλε την 1η θέση με βάση τις ημερήσιες λήψεις στα καταστήματα εφαρμογών για iOS και Android συσκευές για 101 από τις 124 ημέρες», ανέφερε η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων. Από την πλευρά της η Shein βρέθηκε στην πρώτη θέση για μόλις 17 ημέρες την ίδια περίοδο στην Ιαπωνία.

Το Temu κατάφερε να φτάσει πιο γρήγορα στα 4 εκατομμύρια κατεβάσματα στην Ιαπωνία, καθώς χρειάστηκε περίπου 121 μέρες, ενώ το Shein το πέτυχε μετά από 115 μέρες, σύμφωνα με την data.ai. Η Ιαπωνική Mercari χρειάστηκε 427 και η Amazon 660 ημέρες όπως έδειξαν τα στοιχεία.

Κυριαρχία Temu και στη Νότια Κορέα

Κάτι ανάλογο με την Ιαπωνία έγινε και στη Νότια Κορέα. Η Temu κατέλαβε την 1η θέση με βάση τις ημερήσιες λήψεις σε App Store και Play Store για 65 από τις 93 μέρες από την 1η Αυγούστου έως τις 2 Νοεμβρίου, ξεπερνώντας την AliExpress (25 μέρες), την ίδια ώρα που το Shein βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα.

Μεταξύ των κορυφαίων εφαρμογών για αγορές στη Νότια Κορέα, η Temu ήταν αυτή που έφτασε πιο γρήγορα τα 2 εκατομμύρια λήψεις σε 88 ημέρες. Στον αντίποδα, η Shein χρειάστηκε 382, ενώ το AliExpress στις 366 ημέρες.

Διαβάστε επίσης: Πρόβλημα με τις διαφημίσεις της Temu στη Βρετανία -Κατηγορήθηκε για σεξουαλική εκμετάλλευση παιδιού

Η ραγδαία άνοδος της Temu

Η Temu υποστηρίζεται από τον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα PDD Holdings, που είναι επίσης ιδιοκτήτης της εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo. Το λανσάρισμα της στις ΗΠΑ έγινε τον Σεπτέμβριο του 2022 και σηματοδότησε την πρώτη μεγάλη ώθηση της PDD στο εξωτερικό και δεν άργησε να γίνει δημοφιλής μεταξύ των αγοραστών που δεν έχουν τη δυνατότητα να ξοδέψουν μεγάλα ποσά.

Μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες μετά, η εφαρμογή της Temu ανέβηκε στην κορυφή των καταστημάτων εφαρμογών και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε χώρες όπως η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ολλανδία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και φυσικά η Ελλάδα.

Η Temu έκανε την είσοδο της στην Ασία μέσω της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας τον Ιούλιο. Στη συνέχεια επεκτάθηκε στις Φιλιππίνες στις 26 Αυγούστου και συνέχισε με τη Μαλαισία στις 8 Σεπτεμβρίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Temu: Ποιος είναι ο σκιώδης αναπτυσσόμενος γίγαντας στον χώρο του εμπορίου
Temu: Ποιος είναι ο σκιώδης αναπτυσσόμενος γίγαντας στον χώρο του εμπορίου
Η αλματώδης ανάπτυξη της Temu, και ο αστρονομικός προϋπολογισμός μάρκετινγκ, κάνει τους ειδικούς να αναρωτιούνται αν το επιχειρηματικό μοντέλο της είναι βιώσιμο.
Temu: Ποιος είναι ο σκιώδης αναπτυσσόμενος γίγαντας στον χώρο του εμπορίου
Temu και Shein θάβουν το τσεκούρι του πολέμου στις ΗΠΑ -Το ιστορικό της διαμάχης
Temu και Shein θάβουν το τσεκούρι του πολέμου στις ΗΠΑ -Το ιστορικό της διαμάχης
Η Temu και η Shein υπέβαλαν αίτηση για να τερματίσουν τις μεταξύ τους δικαστικές διαμάχες στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως προκύπτει από έγγραφα που κατατέθηκαν.
Temu και Shein θάβουν το τσεκούρι του πολέμου στις ΗΠΑ -Το ιστορικό της διαμάχης
Shein: Μετά την εδραίωση στο παγκόσμιο εμπόριο, θέλει να «περάσει την πόρτα» της Wall Street
Shein: Μετά την εδραίωση στο παγκόσμιο εμπόριο, θέλει να «περάσει την πόρτα» της Wall Street
Η Shein έχει καταθέσει εμπιστευτικά αίτηση για να εισαχθεί στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια που κάνει η εταιρεία ρούχων να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο.
Shein: Μετά την εδραίωση στο παγκόσμιο εμπόριο, θέλει να «περάσει την πόρτα» της Wall Street
Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»
Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»
Η Temu, συνεχίζοντας το επιθετικό της marketing, ετοιμάζεται να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο Super Bowl.
Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»