fbpxΤρία ελληνικά νησιά στο Top-5 της Ευρώπης | Economistas.gr
Skip to main content

Τρία ελληνικά νησιά στο Top-5 της Ευρώπης

Τρία ελληνικά νησιά στο Top-5 της Ευρώπης
Shutterstock

Σημαντικές διακρίσεις, για άλλη μία χρονιά, απέσπασε η Ελλάδα στα βραβεία, «Reader’s Choice Awards 2019», αυτή τη φορά από τους αναγνώστες της αμερικανικής έκδοσης του κορυφαίου ταξιδιωτικού περιοδικού «Conde Nast Traveller», όπως τονίζεται σε ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Συγκεκριμένα, η χώρα μας κατατάχθηκε στην 7η θέση της κατηγορίας «Κορυφαίες 20 χώρες» (Top  20  Countries), όπου υποψήφιες ήταν συνολικά 193 χώρες, ενώ στην κατηγορία «Καλύτερα νησιά στον κόσμο» (Best islands in the World) και ειδικότερα στα «Κορυφαία 5 νησιά της Ευρώπης» (Top 5 in Europe) η Ελλάδα κέρδισε τη «μερίδα του λέοντος», καθώς η Μύκονος κατέλαβε την 3η θέση, η Πάρος την 4η και η Κρήτη την 5η θέση.

Όπως σημειώνουν οι συντάκτες του περιοδικού, η Μύκονος «δεν εγκαταλείπει ποτέ την παγκόσμια φήμη της ως νησί της ξέφρενης διασκέδασης, ωστόσο, σταδιακά προσελκύει ολοένα και περισσότερους "υποψιασμένους" και "ποιοτικούς" επισκέπτες». Για την Πάρο υπογραμμίζουν πως είναι ένα από τα λιγότερο γνωστά νησιά των Κυκλάδων, από το οποίο, ωστόσο, «δεν λείπουν οι πανέμορφες παραλίες, τα ολόλευκα γραφικά χωριά και τα υπέροχα θαλάσσια σπήλαια», ενώ για την Κρήτη επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, ότι είναι «το μεγαλύτερο ελληνικό νησί και ένα από τα πλέον προβεβλημένα, με αψεγάδιαστο πολιτισμό, μοναδικά τοπία, εξαιρετική γαστρονομική παράδοση και σπάνια μυθολογική ιστορία».

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, τα φετινά βραβεία «Reader’s Choice Awards» αποτελούν την πλέον επιτυχημένη διοργάνωση στην ιστορία του θεσμού από πλευράς συμμετοχής, καθώς περισσότεροι από 600.000 αναγνώστες έλαβαν μέρος στην ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη των δημοφιλέστερων επιλογών σε 12 βασικές κατηγορίες και δεκάδες υποκατηγορίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πληθαίνουν τα ενεργειακά «έξυπνα» νησιά
Πληθαίνουν τα ενεργειακά «έξυπνα» νησιά
δέκα νησιών (Σίφνος, Κύθηρα, Σπέτσες, Κάσος, Σάμος, Σύμη, Πάτμος, Αμοργός, Ζάκυνθος αλλά και Κρήτη) που έχουν ενταχθεί σε αρχικό ή προχωρημένο στάδιο στην πρωτοβουλία «Clean Energy for EU Islands»
Πληθαίνουν τα ενεργειακά «έξυπνα» νησιά
«My Greek Odyssey»: Παγκόσμια προβολή ελληνικών νησιών
«My Greek Odyssey»: Παγκόσμια προβολή ελληνικών νησιών
Η Μήλος και η Σέριφος, μετά το εκτενές αφιέρωμα στο National Geographic Travaller Italia, είχαν την «τιμητική» τους και στο ταξιδιωτικό ντοκιμαντέρ «My Greek Odyssey».
«My Greek Odyssey»: Παγκόσμια προβολή ελληνικών νησιών
 Γιατί ένα ζευγάρι Christian Louboutin κοστίζει το λιγότερο... 1.000 ευρώ
Γιατί ένα ζευγάρι Christian Louboutin κοστίζει το λιγότερο... 1.000 ευρώ
Ο 57χρονος σήμερα Christian Louboutin μπήκε στον μαγικό κόσμο της μόδας το 1991. Μια στιγμή, ωστόσο, απογείωσε την καριέρα του: ήταν η σύλληψη της κόκκινης σόλας.
Γιατί ένα ζευγάρι Christian Louboutin κοστίζει το λιγότερο... 1.000 ευρώ
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
ΕΟΤ: Συνεχίζεται η καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι»
ΕΟΤ: Συνεχίζεται η καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι»
Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων και σε ΜΜΜ.
ΕΟΤ: Συνεχίζεται η καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι»