fbpxΒίντεο: Είναι η F8 Tributo η καλύτερη... νέα Ferrari; -Με 720 ίππους | Economistas.gr
Skip to main content

Βίντεο: Είναι η F8 Tributo η καλύτερη... νέα Ferrari; -Με 720 ίππους

Βίντεο: Είναι η F8 Tributo η καλύτερη... νέα Ferrari; -Με 720 ίππους
Η νέα Ferrari Tributo / Φωτογραφία: Shutterstock

Η νέα Ferrari F8 Tributo είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που αντιπροσωπεύει την υψηλότερη έκφραση της κλασικής διθέσιας berlinetta. Είναι ένα αυτοκίνητο με μοναδικά χαρακτηριστικά και, όπως υποδηλώνει το όνομά του, είναι φόρος τιμής στον πιο ισχυρό κινητήρα V8 στην ιστορία της Ferrari, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.

Με τεράστια ισχύ που αγγίζει τους 720 ίππους και σχέση ισχύος/ λίτρο 185 ίππους/ λίτρο, είναι το supercar με τον πιο ισχυρό V8 που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μια μη ειδική σειρά Ferrari.

Ο υπερτροφοδοτούμενος V8 έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε άλλα μοντέλα της σειράς με διάφορα επίπεδα ισχύος, κερδίζοντας το «Best Engine» στα βραβεία International Engine of the Year τριών ετών, το 2016, το 2017 και το 2018. Το 2018, επίσης του απονεμήθηκε ο τίτλος του καλύτερου κινητήρα των τελευταίων δύο δεκαετιών.

Η Ferrari F8 Tributo προσφέρει 720 ίππους χωρίς την παραμικρή ένδειξη turbo lag και παράγει ένα υποβλητικό soundtrack, ανακοίνωσε η μάρκα. Η στιγμιαία ισχύς συνδυάζεται με εξαιρετικό χειρισμό χάρη στην ενσωμάτωση προηγμένων αεροδυναμικών λύσεων που προέρχονται από την εμπειρία της Ferrari.

Η F8 Tributo αντικαθιστά την 488 GTB και είναι το μοντέλο με την υψηλότερη απόδοση που συνδυάζεται με τη μεγαλύτερη συμμετοχή του οδηγού. Υπάρχουν σημαντικές βελτιώσεις σε γενικές γραμμές με στόχο την παροχή ακόμη καλύτερου ελέγχου στο όριο μαζί με μεγαλύτερη άνεση.

Η μάρκα ανακοίνωσε και τις επιδόσεις της νέας Ferrari F8 Tributo, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9΄΄, 0-200 χλμ./ώρα σε 7,8΄΄, μέγιστη ταχύτητα 340 χλμ./ώρα. Χρόνος γύρου στο Fiorano 1' 22,5 ".

Δείτε εικόνες από τη νέα Ferrari: 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 Ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς διαλέγει να αγοράσει αυτοκίνητο πόλης με ιδιαίτερη προτίμηση στα SUV
Ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς διαλέγει να αγοράσει αυτοκίνητο πόλης με ιδιαίτερη προτίμηση στα SUV
Οι Έλληνες συνεχίζουν να δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, δηλαδή στα αυτοκίνητα πόλης με διαστάσεις κοντά στα 4 μέτρα.
Ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς διαλέγει να αγοράσει αυτοκίνητο πόλης με ιδιαίτερη προτίμηση στα SUV
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια
Για πάνω από 100 χρόνια το ιδιωτικό αυτοκίνητο έχει μεταμορφώσει τη σύγχρονη κοινωνία παρέχοντας ανεξαρτησία και ελευθερία κινητικότητας.
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια
Οι νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την πανδημία
Οι νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την πανδημία
Οι δύσκολοι μήνες της καραντίνας, η τάση των οδηγών να θέλουν ένα όχημα ελεύθερου χρόνου (SUV) και η αυστηρότητα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για χαμηλότερα όρια ρύπων, δημιούργησαν νέες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας μετά την πανδημία
Η ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα που αναζητά άμεσα την επίλυσή του
Η ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα που αναζητά άμεσα την επίλυσή του
Είναι φανερό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων για μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Η ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ένα πρόβλημα που αναζητά άμεσα την επίλυσή του
Rolland Garros: Τζόκοβιτς-Τσιτσιπάς για το τρόπαιο
Rolland Garros: Τζόκοβιτς-Τσιτσιπάς για το τρόπαιο
Ο «Νολε» θα είναι ο αντίπαλος του Στέφανου Τσιτσιπά στο μεγάλο τελικό της Κυριακής (13/06, 16:00), όπου είναι το φαβορί για την κατάκτηση του 19ου major τίτλου του
Rolland Garros: Τζόκοβιτς-Τσιτσιπάς για το τρόπαιο