fbpxΤα ελληνικά βιολογικά προϊόντα κερδίζουν το Λονδίνο | Economistas.gr Skip to main content

Τα ελληνικά βιολογικά προϊόντα κερδίζουν το Λονδίνο

Τα ελληνικά βιολογικά προϊόντα κερδίζουν το Λονδίνο
Φώτο: Shutterstock

Αυξάνεται η παρουσία ελληνικών βιολογικών προϊόντων στο Λονδίνο. Αυτό προέκυψε από όσα αναφέρθηκαν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης «Natural & Organic Products Europe 2019», που διοργανώθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Excel του Λονδίνου από τις 7 έως τις 8 Απριλίου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με επιτυχία διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) δείπνο εργασίας με 45 αγοραστές και διανομείς .

Ο κ. Στεργιούλης, στην ομιλία του, επισήμανε ότι αφενός η Ελλάδα επανέρχεται δυναμικά στις αγορές με πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών και αφετέρου ότι η βελτίωση των δημοσιονομικών και τα νέα θετικά οικονομικά δεδομένα θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στον στρατηγικό σχεδιασμό ενίσχυσης της εξωστρέφειας.

Στη συνέχεια, δήλωσε ότι «η Ελλάδα αφήνει πίσω της την κρίση και βγαίνει δυναμικά στις αγορές του κόσμου. Η άνοδος των επενδύσεων και των εξαγωγών το αποδεικνύουν περίτρανα. Η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας αποδεικνύεται πολύ σημαντική για τα ελληνικά προϊόντα διατροφής και παρά την ανασφάλεια του Brexit κινείται ανοδικά τα τελευταία χρόνια. Είναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή να στηρίζουμε τους μικρούς Έλληνες εξαγωγείς βιολογικών τροφίμων και φυσικών προϊόντων ομορφιάς. Ο Οργανισμός Enterprise Greece είναι αρωγός στη προσπάθειά τους να επεκταθούν τόσο στη βρετανική αγορά όσο και στη Βόρεια Ευρώπη όπου οι καταναλωτές εκτιμούν τη διατροφική αξία των ελληνικών προϊόντων».

Ο κ. Στεργιούλης σχολιάζοντας τις ενδεχόμενες επιπτώσεις στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου και το κατά πόσο θα επηρεαστούν οι εξαγωγές από το ενδεχόμενο του Brexit, απάντησε ότι «οι συνέπειες μπορεί να είναι πολύ σοβαρές ή λιγότερο, ανάλογα με την προετοιμασία που έχει γίνει και εμείς είμαστε προετοιμασμένοι».

Επιπρόσθετα, υπογράμμισε ότι «παρά τα σημαντικά βήματα που έχουμε κάνει ως Οργανισμός, δεν επαναπαυόμαστε, αλλά υλοποιούμε ένα δυναμικό και συνεχώς ανανεούμενο, στις νέες προκλήσεις, σχέδιο συστηματικής προώθησης των ελληνικών προϊόντων σε υπάρχουσες και νέες αγορές. Αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας, προβάλλουμε το brand name της Ελλάδας. Η ενοποίηση που καταφέραμε των δύο πόλων του Οργανισμού μας, του επενδυτικού και του εξαγωγικού εμπορίου, στο πλαίσιο ενός ολιστικού, ενιαίου και συνεκτικού σχεδίου, μας βοήθησε να έχουμε σφαιρική εικόνα, δεδομένα και εργαλεία ώστε να επιτύχουμε τόσο σημαντικά αποτελέσματα στην αύξηση της εξωστρέφειας της χώρας μας. Η αγαστή συνεργασία μας με τις εισαγωγικές επιχειρήσεις και η αναβαθμισμένη συνέργειά μας με τα επιμελητήρια και τις πρεσβείες της Ελλάδας στο εξωτερικό, ανοίγουν νέους δρόμους για τα ελληνικά προϊόντα και θωρακίζουν τη χώρα από το αστάθμητο του διεθνούς σκηνικού.

Τέλος, ο κ. Στεργιούλης επισήμανε ότι όλα τα παραπάνω συνιστούν τον οδικό χάρτη του Οργανισμού για το επόμενο διάστημα και σε συνδυασμό με την ενίσχυση των υποδομών, του κοινωνικού κράτους και της καινοτομίας αποτελούν τα κλειδιά για μια σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη με κοινωνικό πρόσημο.

Από την πλευρά του, ο κ. Παπαναστασίου τόνισε την αυξανόμενη παρουσία των ελληνικών βιολογικών προϊόντων στη βρετανική αγορά, μια αγορά ιδιαίτερα ανταγωνιστική και απαιτητική. Η παρουσία αυτή οφείλεται κατ' αρχήν στην εντεινόμενη εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, η οποία απεικονίζεται σαφώς στα θετικά ποσοστά αύξησης των ελληνικών εξαγωγών. Κατά κύριο λόγο, όμως, οφείλεται στη διαρκή ποιοτική βελτίωση των ελληνικών εξαγόμενων προϊόντων, τα οποία με την κατάλληλη συσκευασία και προώθηση μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις προϊόντα ανταγωνιστικών χωρών, καταλαμβάνοντας συνεχώς μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.

Ο κ. Παπαναστασίου επίσης επισήμανε ότι αντιλαμβάνεται «το γεγονός ότι οι εισαγωγείς του Ηνωμένου Βασιλείου επηρεάζονται από την αβεβαιότητα του Brexit και διστάζουν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις αναμένοντας την έκβαση των πολιτικών διαδικασιών. Παρ’ όλα αυτά η Ελλάδα, μέσω δράσεων του Enterprise Greece όπως η σημερινή, συνεχίζει τις προσπάθειές της για προσέγγιση νέων δικτύων διανομής για τα προϊόντα της και διεύρυνση των εξαγωγών της στην τοπική αγορά. Άλλωστε το Ηνωμένο Βασίλειο, ανεξάρτητα πώς θα εξελιχθεί και τι μορφή θα έχει το Brexit, θα εξακολουθήσει να είναι σημαντικός εμπορικός εταίρος τόσο για την ΕΕ όσο και για την Ελλάδα».

Προς την κατεύθυνση αυτή ο κ. Παπαναστασίου κάλεσε τους παρευρισκόμενους εισαγωγείς να εντείνουν το ενδιαφέρον τους για τα ελληνικά προϊόντα και επισήμανε ότι το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Λονδίνο θα είναι σε κάθε περίπτωση στη διάθεσή τους για την παροχή πληροφόρησης και την ανάπτυξη δεσμών με Έλληνες παραγωγούς και εξαγωγείς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ικανοποίηση της Peugeot για την παρουσία της στην Ελλάδα
Ικανοποίηση της Peugeot για την παρουσία της στην Ελλάδα
Η αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα κατά 14% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ικανοποίησε την Peugeot France η οποία μέσω του κεντρικού λογαριασμού της στο Twitter έδωσε συγχαρητήρια στην ελληνική αντιπροσωπεία.
Ικανοποίηση της Peugeot για την παρουσία της στην Ελλάδα
Barilla Hellas: Πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 4 εκ. ευρώ
Barilla Hellas: Πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 4 εκ. ευρώ
Για την εφετινή χρονιά δρομολογούνται επενδύσεις ύψους 4 εκατ. ευρώ που αφορούν στην εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής χρηστικών συσκευασιών που θα διευκολύνουν την τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων.
Barilla Hellas: Πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 4 εκ. ευρώ
JYSK: Αναπτύσσεται το δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα
JYSK: Αναπτύσσεται το δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα
Η είσοδος της JYSK στην ελληνική αγορά αλλά και η επέκτασή της, δείχνει την εμπιστοσύνη του ιδρυτή της, Lars Larsen, στην Ελλάδα και στις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας μας.
JYSK: Αναπτύσσεται το δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα
Το πρώτο 5G ξενοδοχείο στην Ελλάδα
Το πρώτο 5G ξενοδοχείο στην Ελλάδα
Το ξενοδοχείο Filoxenia του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel γίνεται η πρώτη 5G ξενοδοχειακή μονάδα στην Ελλάδα που εγκαινιάζει μία νέα εμπειρία επικοινωνίας για τους επισκέπτες της.
Το πρώτο 5G ξενοδοχείο στην Ελλάδα
Επιχειρηματικό φόρουμ Ελλάδα - Ινδονησία
Επιχειρηματικό φόρουμ Ελλάδα - Ινδονησία
Στόχος της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση των Ελλήνων επιχειρηματιών για τις προοπτικές και τις δυνατότητες που παρουσιάζει η αγορά της Ινδονησίας.
Επιχειρηματικό φόρουμ Ελλάδα - Ινδονησία