fbpxΑνοίγουν οι εξαγωγές για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας | Economistas.gr Skip to main content

Ανοίγουν οι εξαγωγές για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Ανοίγουν οι εξαγωγές για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Στις ευκαιρίες που παρουσιάζει για τις ελληνικές εξαγωγές η αγορά του Private Label (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας) ήταν εστιασμένο σεμινάριο ενημέρωσης των εξαγωγέων από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece).

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στο πλαίσιο της εθνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας "PLMA's World of Private Label", η οποία πραγματοποιείται ετησίως στο Άμστερνταμ.

Κύριος ομιλητής του σεμιναρίου ήταν ο πρόεδρος της Private Label Manufacturer's Association (PLMA) Μπράϊαν Σάροφ, ο οποίος αναφέρθηκε στις τάσεις στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του οργανωμένου λιανεμπορίου και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL). Επίσης, ανέφερε τα οφέλη από τη συμμετοχή στις μεγάλες εκθέσεις που διοργανώνει η PLMA στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως αυτές της Ευρώπης, Αμερικής και Κίνας.

Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο πρόεδρος της Ένωσης Κονσερβοποιών Ελλάδας (ΕΚΕ) κ. Αποστόλου, ο οποίος εστίασε στις εξαγωγές του κονσερβοποιημένου ροδάκινου, το χαρακτηριστικότερο ελληνικό προϊόν διατροφής που κυριαρχεί στην αγορά του PL και το οποίο καταγράφει εντυπωσιακά υψηλά νούμερα εξαγωγών σε όλο τον κόσμο.

Επίσης, ο κ. Καλογρίδης, διευθυντής Εμπορίου και Εξαγωγών της εταιρείας ΚΑΝΑΚΗ, παρουσίασε case study πώς επιτεύχθηκε η ανάπτυξη των εξαγωγών PL στις διεθνείς αγορές. Στη συνέχεια, ο κ. Δοκουμετζίδης, εκπρόσωπος της ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσίασε την πολιτική του ομίλου στην κατηγορία PL. Τέλος, ο κ. Παπαπαναγιώτου, αναπληρωτής γενικός διευθυντής του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ), μίλησε για τις υπηρεσίες και τη στήριξη που προσφέρει ο οργανισμός στις Ελληνικές επιχειρήσεις μέσω της ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, η κατηγορία των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας αυξάνει συνεχώς το μερίδιο της σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, σε ποσοστό περίπου 30% σε 17 ευρωπαϊκές χώρες, από τις 20 που παρακολουθεί η εταιρεία Nielsen για λογαριασμό της PLMA.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν 80 εξωστρεφείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι συνέπειες του Brexit προβληματίζουν τους Ελληνες εξαγωγείς
Οι συνέπειες του Brexit προβληματίζουν τους Ελληνες εξαγωγείς
Σε αχαρτογράφητα νερά εισέρχεται η ευρωπαϊκή οικονομία λόγω του επικείμενου Brexit και ο ελληνικός επιχειρηματικός κόσμος βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής.
Οι συνέπειες του Brexit προβληματίζουν τους Ελληνες εξαγωγείς
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση ASIA FRUIT LOGISTICA 2019, που πραγματοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ από τις 4 έως τις 6 Σεπτεμβρίου.
Έξι ελληνικές επιχειρήσεις στην έκθεση Asia Fruit Logistica