fbpxΤα ταξί, η Beat και τα fake news για την τροπολογία | Economistas.gr Skip to main content

Τα ταξί, η Beat και τα fake news για την τροπολογία

Τα ταξί, η Beat και τα fake news για την τροπολογία

Fake news χαρακτήρισε ο διευθύνων σύμβουλος της Beat, Νίκος Δρανδάκης, τους ισχυρισμούς του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου, ότι στο εξής, με βάση νέα νομοθετική ρύθμιση, οι πελάτες των οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την πλατφόρμα της Beat δεν θα μπορούν να πληρώνουν με πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Δρανδάκης τόνισε ότι με τη νέα ρύθμιση «δεν  αλλάζει τίποτα για τους συνεργάτες οδηγούς και τους πολίτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή μας», καθώς «η τροπολογία δεν αλλάζει τη λειτουργία της ΒΕΑΤ και τον τρόπο που οι πολίτες πληρώνουν ηλεκτρονικά για τις διαδρομές τους».

Μάλιστα, είπε ότι «είναι fake news η ερμηνεία περί απαγόρευσης χρήσης πιστωτικών/ χρεωστικών καρτών μέσω εφαρμογών», προσθέτοντας ότι «δεν είναι αρμόδιος για να ερμηνεύσει τη νέα τροπολογία ο κ. Λυμπερόπουλος».

Επίσης, ο κ. Δρανδάκης διέψευσε ότι υπάρχει ενιαία προμήθεια για τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης σε άλλες χώρες της ΕΕ, όπως ισχυρίζεται ο κ. Λυμπερόπουλος. Πρόσθεσε ότι η ΒΕΑΤ έχει 7.000 οδηγούς συνεργάτες ενώ ο κ. Λυμπερόπουλους εξελέγη από μόλις 2.500 μέλη στις πρόσφατες εκλογές του ΣΑΤΑ.

«Η ΒΕΑΤ φορολογείται στην Ελλάδα, σε αντίθεση με όσα διαδίδει ο κ. Λυμπερόπουλος. Σε όλους του ελέγχους που έχουν γίνει στη ΒΕΑΤ από την Πολιτεία δεν διαπιστώθηκε καμία παράβαση», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δρανδάκης, ενώ υπενθύμισε ότι η ΒΕΑΤ έχει οδηγήσει τον κ. Λυμπερόπουλο στο δικαστήριο για παρόμοιες δηλώσεις του και έχει προσκομίσει στη δικογραφία όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη νόμιμη λειτουργία της. «Επομένως ο κ. Λυμπερόπουλος τα έχει στη διάθεσή του, γνωρίζει πολύ καλά και συνειδητά συνεχίζει να ψεύδεται συκοφαντώντας την εταιρία», υπογράμμισε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συνέντευξη του Ν. Δρανδάκη για την κόντρα ταξί-Beat
Συνέντευξη του Ν. Δρανδάκη για την κόντρα ταξί-Beat
Σε συνέντευξή του στο iefimerida.gr ο ιδρυτής της Beat σημειώνει ότι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του ΣΑΤΑ, του έλεγε «εγώ έκλεισα τον Λαμπράκη, εσένα δεν θα κλείσω...».
Συνέντευξη του Ν. Δρανδάκη για την κόντρα ταξί-Beat
Με Daimler και BMW η BEAT στη διεθνή αγορά!
Με Daimler και BMW η BEAT στη διεθνή αγορά!
Η καινοτομική ελληνική εταιρεία εντάσσεται στη συμμαχία των δύο γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών για την παροχή υπηρεσιών αστικής κινητικότητας. Συνολική επένδυση 1 δισ. ευρώ για να «χτυπήσουν» την Uber.
Με Daimler και BMW η BEAT στη διεθνή αγορά!
BEAT: Εδώ την πολέμησαν, διεθνώς δικαιώθηκε
BEAT: Εδώ την πολέμησαν, διεθνώς δικαιώθηκε
Το success story μιας ελληνικής καινοτομικής εταιρείας, που γεννήθηκε στα χρόνια της κρίσης και εντάχθηκε στον όμιλο Daimler. Η μεγάλη κόντρα με Σπίρτζη και συνδικαλιστές.
BEAT: Εδώ την πολέμησαν, διεθνώς δικαιώθηκε
Στην Αθήνα τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive
Στην Αθήνα τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive
Λιγότερο από έναν μήνα μετά το λανσάρισμα της Lime στην Αθήνα, η Hive του ομίλου της Daimler φέρνει τα ηλεκτροκίνητα πατίνια της στην Αθήνα.
Στην Αθήνα τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive
Αυξήθηκε ο τζίρος των επιχειρήσεων μεταφορών
Αυξήθηκε ο τζίρος των επιχειρήσεων μεταφορών
Ανοδικά κινήθηκε ο τζίρος των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μεταφορών σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Αυξήθηκε ο τζίρος των επιχειρήσεων μεταφορών
Mεταφορές και logistics συνεισφέρουν 9% στο ΑΕΠ
Mεταφορές και logistics συνεισφέρουν 9% στο ΑΕΠ
Η αγορά αναμένεται να διατηρηθεί σε αναπτυξιακή τροχιά και τα επόμενα χρόνια, λόγω της ανάληψης του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ από την Cosco και της εξαγοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Trenitalia.
Mεταφορές και logistics συνεισφέρουν 9% στο ΑΕΠ