fbpxΕπενδύει στη συνεργασία της με την e-food η Mastercard | Economistas.gr
Skip to main content

Επενδύει στη συνεργασία της με την e-food η Mastercard

Επενδύει στη συνεργασία της με την e-food η Mastercard
Φωτό: Pixabay

Μεγάλη έμφαση στη δημιουργία πολλαπλασιαστικών ωφελειών από τη χρήση των καρτών δίνει η Mastercard, εντείνοντας τη συνεργασία της με την e-food. Πιο συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει σε δηλώσεις της η Ιωάννα Μίγγου, διευθύντρια μάρκετινγκ της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα είναι σημαντικό να γνωρίζει το κοινό ότι οι κάτοχοι των καρτών της αποκομίζουν πολλαπλά οφέλη μέσα από τη χρήση της. «Παραμένουμε πιστοί στη φιλοσοφία μας να προσφέρουμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας στους κατόχους καρτών μας. Η εκ νέου συνεργασία μας με το e-food, τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών παραγγελιών φαγητού, έχει σαν στόχο να ανταμείψει τους κατόχους των καρτών μας», επισημαίνει.

Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων σε σχετική ανακοίνωση, από την 25η Σεπτεμβρίου έως και τις 25 Δεκεμβρίου, οι κάτοχοι καρτών Mastercard με κάθε online παραγγελία που πραγματοποιούν μέσω του e-food, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν τρία ευρώ στην επόμενη παραγγελία τους, καθώς και την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά έναν αγώνα του UEFA Champions League.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Έδωσαν τα χέρια» Microsoft και Mastercard
«Έδωσαν τα χέρια» Microsoft και Mastercard
Mastercard και η Microsoft προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία για την βελτίωση της διαχείρισης της ψηφιακής ταυτότητας.
«Έδωσαν τα χέρια» Microsoft και Mastercard
Συνεργασία Mastercard και Πλαίσιο
Συνεργασία Mastercard και Πλαίσιο
Τη συνέχιση της συνεργασίας τους, με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, ανακοίνωσαν η Mastercard και το Πλαίσιο.
Συνεργασία Mastercard και Πλαίσιο
Ευρωπαϊκή Κέντρο διαδικτυακής ασφάλειας από τη Mastercard
Ευρωπαϊκή Κέντρο διαδικτυακής ασφάλειας από τη Mastercard
Τη δημιουργία του πρώτου ευρωπαϊκού κέντρου πληροφορικής και διαδικτυακής ασφάλειας, ανακοίνωσε η Mastercard με στόχο την συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
Ευρωπαϊκή Κέντρο διαδικτυακής ασφάλειας από τη Mastercard
Νέες δράσεις στήριξης του ελληνικού τουρισμού από τη Mastercard
Νέες δράσεις στήριξης του ελληνικού τουρισμού από τη Mastercard
Τη συνεργασία της με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών παρουσίασε η Mastercard από το βήμα του φετινού Delphi Economic Forum.
Νέες δράσεις στήριξης του ελληνικού τουρισμού από τη Mastercard
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
H Mastercard και η Speedex υποστήριξαν τη λειτουργία του νέου Πολυδύναμου Κέντρου Αστέγων, του Δήμου Αθηναίων, συμβάλλοντας έτσι στην κάλυψη βασικών αναγκών όλων όσων φιλοξενούνται στη Δομή.
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard