Νέες επενδύσεις 8,5 εκατ. ευρώ από την Μπάρμπα Στάθης

NEWSROOM
Νέες επενδύσεις 8,5 εκατ. ευρώ από την Μπάρμπα Στάθης

Νέα αυτοποιημένη αποθήκη, 3 νέες γραμμές συσκευασίας αλλά και μια νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%, περιλαμβάνει το νέο επενδυτικό πρόγραμμα της Μπάρμπα Στάθης, που κλείνει φέτος 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.

Κατά την διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης τόσο ο πρόεδρος της MΙG και διευθύνων σύμβουλος της Vivartia Παναγιώτης Θουρβάλας, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της MΙG Θανάσης Παπανικολάου, αναφέρθηκαν στις επιτυχίες και στην δυναμική της εταιρείας, η οποία παραμένει προσηλωμένη στη στήριξη του πρωτογενούς τομέα αλλά και στην αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας.

«Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό» σημείωσε χαρακτηριστικά, ο διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης Νικήτας Ποθουλάκης.

Όπως αναφέρθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μεταξύ 2015 – 2018 έφτασε στα 143,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBITDA τα 23,5 εκατ. ευρώ.

Εφέτος οι πωλήσεις της εταιρείας στους τέσσερις πρώτους μήνες καταγράφουν άνοδο 4% και βρίσκονται σε ιστορικά υψηλά, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Ποθουλάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία θα προχωρήσει σε εξορθολογισμό των προσφορών, βάζοντας τέλος στις εκπτώσεις του 40%, αφού όπως χαρακτξριστικά ανέφερε «είναι ένας φαύλος κύκλος που εκπαιδεύει λάθος τον καταναλωτή».

Σήμερα η Μπάρμπα Στάθης απασχολεί 1.303 εργαζόμενους, συνεργάζεται με πάνω από 1.000 αγρότες οι οποίοι καλλιεργούν πάνω από 30.000 στρέμματα, διαθέτει πέντε ιδιόκτητα εργοστάσια παραγωγής λαχανικών και ζυμών και 23 αποθήκες κατεψυγμένων προϊόντων.

Επίσης, παράγει και διανέμει 467 κωδικούς προϊόντων σε 11.000 σημεία πώλησης, διαθέτει τέσσερα κέντρα διανομής, 106 ιδιόκτητα φορτηγά, ενώ κάνει εξαγωγές σε 25 χώρες και στις πέντε ηπείρους.
Η Μπάρμπα Στάθης είναι το 7ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) και 1ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο Τροφίμων (IRI, Στοιχεία 2018).

Σύμφωνα με μετρήσεις, κάποιο από τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης ή Χρυσή Ζύμη, μπαίνει στα 9 από τα 10 ελληνικά νοικοκυριά.

Από την πλευρά της η αναπληρώτρια CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, κα Αγάπη Παπαδοπούλου αναφέρθηκε σε μια νέα σημαντική συνεργασία της εταιρείας με τη Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, η οποία αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια.

Παράλληλα παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας «Εκεί σε κάθε βήμα», η οποία βρίσκεται ήδη στον τηλεοπτικό αέρα αλλά και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Παράλληλα, παρουσίασε τους πυλώνες κοινωνικής υπευθυνότητας της Μπάρμπα Στάθης που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας, με τη δράση «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό!».

Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών.

ΣΧΕΤΙΚΑ