fbpxΚ. Καραμανλής: Σκληρή κριτική για την αύξηση διοδίων στην Αττική Οδό | Economistas.gr Skip to main content

Κ. Καραμανλής: Σκληρή κριτική για την αύξηση διοδίων στην Αττική Οδό

Κ. Καραμανλής: Σκληρή κριτική για την αύξηση διοδίων στην Αττική Οδό

Την αναγκαιότητα υλοποίησης ενός βιώσιμου πλάνου για τα έργα υποδομών, βάσει ενός σχεδιασμού που θα χαρακτηρίζεται από μέτρο, συνέπεια και προγραμματισμό υπογράμμισε, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΝΔ, κ. Κώστας Καραμανλής από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη χρηματοδότηση νέων έργων. Παρουσιάζοντας το σχέδιο της ΝΔ για τις υποδομές, το οποίο χαρακτήρισε μετρημένο και ορθολογικό, αναφέρθηκε στην ανάγκη εκπόνησης εθνικής στρατηγικής με ορίζοντα 15ετίας στην οποία θα εντάσσονται έργα για τα οποία θα υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας από ανεξάρτητους φορείς.

Όπως είπε ο κ. Καραμανλής, δέσμευση της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελεί ένα Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Φυσικών Πόρων και Ανάπτυξης Υποδομών με σοβαρό και τεκμηριωμένο σχεδιασμό, προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα «καταστροφικών καθυστερήσεων», όπως υποστήριξε, φέρνοντας ως παράδειγμα το Πάτρα-Πύργος. Ακόμη, υπογράμμισε ότι βασικές υποδομές της χώρας, όπως η Εγνατία Οδός, παραμένουν ασυντήρητες με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα και την ασφάλεια των πολιτών.

Όσο για τα χρηματοδοτικά εργαλεία, αναφέρθηκε στις λεγόμενες Προτάσεις Καινοτομίας, οι οποίες έχουν ήδη εφαρμοστεί σε χώρες τις ΕΕ. Υποδομή στην οποία, κατά τον κ. Καραμανλή, θα μπορούσε αυτό το εργαλείο να αξιοποιηθεί αποτελεί το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, το οποίο και θα αντικατασταθεί από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι. «Αν δεν σκεφτούμε σήμερα έξυπνες ιδέες για την αξιοποίηση αυτού του χώρου στο παραλιακό μέτωπο του Ηρακλείου, θα ζήσουμε ως φάρσα όσα έχουμε ζήσει τόσο χρόνια στο Ελληνικό» είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος, αναφερόμενος στη «μονομερή», όπως την χαρακτήρισε, απόφαση της Αττικής Οδού για αύξηση των διοδίων τελών σε δύο φάσεις, τόνισε ότι αντίστοιχου τύπου ενέργειες δεν μπορούν να αξιοποιούνται σε μια τέτοια περίοδο ως μέσο πίεσης για την επόμενη κυβέρνηση. Όπως ανέφερε, αντί για τις μειώσεις διοδίων τελών ως αντιστάθμισμα για την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης, τις οποίες είχε προαναγγείλει η παρούσα η κυβέρνηση, «οι σχετικές διαπραγματεύσεις προφανώς κατέρρευσαν, αποδεικνύοντας σε  όλους μας τις δεινές διαπραγματευτικές ικανότητες της σημερινής κυβέρνησης». 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δικαιώθηκαν από το ΣτΕ ΕΥΔΑΠ και Αττική Οδός
Δικαιώθηκαν από το ΣτΕ ΕΥΔΑΠ και Αττική Οδός
Η ΕΥΔΑΠ και η Αττική οδός δικαιώθηκαν για τέλη καθαριότητας και φωτισμού συνολικού ύψους 43,92 εκατ ευρώ μαζί με τα ισόποσα πρόστιμα που επιβλήθηκαν από τους Δήμους Μαραθώνα και Ασπροπύργου.
Δικαιώθηκαν από το ΣτΕ ΕΥΔΑΠ και Αττική Οδός
Αττική Οδός για διόδια: Τον λόγο θα έχουν τα δικαστήρια
Αττική Οδός για διόδια: Τον λόγο θα έχουν τα δικαστήρια
Η Αττική Οδός εξέδωσε ανακοίνωση που σημειώνει οτι τον λόγο πλέον θα έχουν τα δικαστήρια, και προειδοποιεί οτι οι Έλληνες θα αναγκαστούν να πληρώσουν πολλαπλάσια όταν θα επιδικαστούν οι αποζημιώσεις.
Αττική Οδός για διόδια: Τον λόγο θα έχουν τα δικαστήρια
Σπίρτζης: Θέτει ζήτημα επιστροφής της Αττικής Οδού στο Δημόσιο
Σπίρτζης: Θέτει ζήτημα επιστροφής της Αττικής Οδού στο Δημόσιο
O Χ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε ότι είναι υποχρέωση του κράτους να ελέγξει όλα τα στοιχεία της Αττικής Οδού, η οποία καλείται να αιτιολογήσει τα οικονομοτεχνικά μοντέλα που εφαρμόζει προκειμένου να ελεγχθεί αν έχει γίνει η απόσβεση των επενδυμένων κεφαλαίων ή όχι.
Σπίρτζης: Θέτει ζήτημα επιστροφής της Αττικής Οδού στο Δημόσιο
Αν. Καλλιτσάντσης- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Κατορθώσαμε να μπει μια τάξη
Αν. Καλλιτσάντσης- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Κατορθώσαμε να μπει μια τάξη
Αισιόδοξα ήταν τα μηνύματα που εξέπεμψαν στην Τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ ο πρόεδρος Γ. Προβόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος Αναστάσιος Καλλιτσάντσης για τις προοπτικές της εταιρείας.
Αν. Καλλιτσάντσης- ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Κατορθώσαμε να μπει μια τάξη