fbpxFraport: Ποια είναι τα νέα αεροδρόμια που θα παραδοθούν το 2019 | Economistas.gr Skip to main content

Fraport: Ποια είναι τα νέα αεροδρόμια που θα παραδοθούν το 2019

 Fraport: Ποια είναι τα νέα αεροδρόμια που θα παραδοθούν το 2019

Για την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλ. 48 μήνες για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τις ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν τη λήξη της προθεσμίας».

Ήδη, από το 2018, έχουν παραδοθεί τα αεροδρόμια Χανίων, Καβάλας και Ζακύνθου, ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το αεροδρόμιο του Ακτίου.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Zinell η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece έχει ως εξής:

-Αεροδρόμιο Καβάλας 100%

-Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021

-Αεροδρόμιο Κέρκυρας 55%. Η παράδοση θα γίνει το 2021

-Αεροδρόμιο Ακτίου 95%. Η παράδοση θα γίνει το 2019

-Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2019

-Αεροδρόμιο Ζακύνθου έχει ολοκληρωθεί στο 100%

-Αεροδρόμιο Χανίων έχει ολοκληρωθεί στο 100%

-Αεροδρόμιο Σκιάθου 80%. Η παράδοση θα γίνει το 2019 (ως το τέλος του Ιουνίου)

-Αεροδρόμιο Μυτιλήνης 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2020

Αεροδρόμιο Σάμου 75%. Η παράδοση θα γίνει το 2019

-Αεροδρόμιο Σαντορίνης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021

-Αεροδρόμιο Ρόδου 70%. Η παράδοση θα γίνει το 2020.

Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες.

Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 29,9 εκατομμύρια επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τους 24,1 εκατομμύρια επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τους 10,1 εκατ. επιβάτες.

Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σε ανοδική τροχιά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Σε ανοδική τροχιά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Αυξημένη παρουσιάζεται η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece με το ποσοστό να φτάνει το 8,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Σε ανοδική τροχιά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Τα πολλαπλά οφέλη της επένδυσης της Fraport για την Ελλάδα
Τα πολλαπλά οφέλη της επένδυσης της Fraport για την Ελλάδα
Η Fraport Greece παρουσιάζει την πρόοδο των έργων και τα οφέλη στην ελληνική οικονομία σημειώνοντας πως οι επιβάτες απολαμβάνουν πλέον αναβαθμισμένη ταξιδιωτική εμπειρία.
Τα πολλαπλά οφέλη της επένδυσης της Fraport για την Ελλάδα
Χρυσό βραβείο στη Fraport Greece
Χρυσό βραβείο στη Fraport Greece
Με το χρυσό βραβείο τιμήθηκε η Fraport Greece για τη στρατηγική αναβάθμιση των υποδομών στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται από τον Απρίλιο του 2017 στα Tourism Awards 2019.
Χρυσό βραβείο στη Fraport Greece
Έτοιμα σε δυο χρόνια τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Έτοιμα σε δυο χρόνια τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
«Σε δυο καλοκαίρια θα είναι έτοιμα και τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα», λέει στη γερμανική εφημερίδα Die Welt o διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, Αλεξάντερ Τσίνελ.
Έτοιμα σε δυο χρόνια τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Στην ΑΚΤΩΡ για άλλα 6 χρόνια η διαχείριση του Διεθνούς Αερολιμένα Ντόχας
Στην ΑΚΤΩΡ για άλλα 6 χρόνια η διαχείριση του Διεθνούς Αερολιμένα Ντόχας
Η θυγατρική του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ πέτυχε επέκταση κατά έξι χρόνια της σύμβασης για την παροχή ολοκληρωμένων υποστηρικτικών υπηρεσιών συντήρησης, συνολικού προϋπολογισμού 180 εκατ.
Στην ΑΚΤΩΡ για άλλα 6 χρόνια η διαχείριση του Διεθνούς Αερολιμένα Ντόχας