fbpxΤρ. Πειραιώς: Αναπτύσσεται το δίκτυο e-branch | Economistas.gr Skip to main content

Τρ. Πειραιώς: Αναπτύσσεται το δίκτυο e-branch

Τρ. Πειραιώς: Αναπτύσσεται το δίκτυο e-branch

Το 9ο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς στα Ιωάννινα, στη συμβολή των οδών Πυρσινέλλα 16 & Γ. Σακκά, προσφέροντας την εμπειρία της σύγχρονης τραπεζικής εξυπηρέτησης και στους πελάτες της Τράπεζας στην Ήπειρο.

Το νέο e-branch Ιωαννίνων δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο, στοχεύει στην ενίσχυση και στήριξη της τοπικής αγοράς.

Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες, να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να λύσουν οποιαδήποτε απορία τους σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.

Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch είναι:

  • Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα

  • Η online εγγραφή στη winbank

  • Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7

  • Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)

  • Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)

Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:

  • Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»

  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων

  • Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

  • για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων

  • για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα

  • για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»

Τα e-branch έχουν ήδη τύχει μεγάλης αποδοχής από όλες τις κατηγορίες πελατών λόγω του φιλικού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών που διαθέτουν, καθώς και του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας τους

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πειραιώς: Μηδενίζει το κόστος σειράς εργασιών σε ΑΤΜ τρίτων τραπεζών
Πειραιώς: Μηδενίζει το κόστος σειράς εργασιών σε ΑΤΜ τρίτων τραπεζών
Καμία επιβάρυνση για αναλήψεις σε νησιά που δεν έχει ATM. H Τράπεζα επανεξετάζει την τιμολογιακή της πολιτική και σε άλλες προσφερόμενες υπηρεσίες.
Πειραιώς: Μηδενίζει το κόστος σειράς εργασιών σε ΑΤΜ τρίτων τραπεζών
Νέο e-branch της Πειραιώς στη Λάρισα
Νέο e-branch της Πειραιώς στη Λάρισα
Το 10ο ηλεκτρονικό κατάστημα άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς στο κέντρο της Λάρισας, προσφέροντας την εμπειρία της σύγχρονης τραπεζικής εξυπηρέτησης και στους πελάτες της στη Θεσσαλία.
Νέο e-branch της Πειραιώς στη Λάρισα
Πειραιώς: Ξεκίνησε ο 3ος κύκλος του Project Future
Πειραιώς: Ξεκίνησε ο 3ος κύκλος του Project Future
Ξεκίνησε ο 3ος κύκλος του Project Future, του επιτυχημένου προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο συνδέει την τριτοβάθμια εκπαίδευση με την αγορά εργασίας.
Πειραιώς: Ξεκίνησε ο 3ος κύκλος του Project Future
Τράπεζα Πειραιώς: Μειώνει τα επιτόκια καταθετικών λογαριασμών
Τράπεζα Πειραιώς: Μειώνει τα επιτόκια καταθετικών λογαριασμών
Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοίνωσε πως προχωρά σε αναπροσαρμογή των επιτοκίων των καταθετικών της λογαριασμών μειώνοντάς τα μεσοσταθμικά κατά 0,014%.
Τράπεζα Πειραιώς: Μειώνει τα επιτόκια καταθετικών λογαριασμών
Η απάντηση της Πειραιώς για τις απολύσεις
Η απάντηση της Πειραιώς για τις απολύσεις
Πριν την καταγγελία των συμβάσεων, είχαν προηγηθεί, για περίπου ένα εξάμηνο, επανειλημμένες προσπάθειες εξεύρεσης λύσης για τη συνέχιση της απασχόλησης των 24 ατόμων στον Όμιλο, αναφέρει η Τράπεζα.
Η απάντηση της Πειραιώς για τις απολύσεις