fbpxΝέα εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από την Πειραιώς | Economistas.gr
Skip to main content

Νέα εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από την Πειραιώς

Νέα εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από την Πειραιώς
Φωτο: Eurokinissi

Στην ίδρυση εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα προχώρησε η Τράπεζα Πειραιώς και σε ανακοίνωσή της προχωρά σε διευκρινήσεις σχετικά με τη λειτουργία της:

  • Στη νέα εταιρεία διαχείρισης, με την επωνυμία Alternative Financial Solutions Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια Και Πιστώσεις (“AFS”), μεταβιβάστηκε η εσωτερική πλατφόρμα διαχείρισης απαιτήσεων της Τράπεζας Πειραιώς (Recovery Banking Unit).
  • Η νέα εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 16 Σεπτεμβρίου 2019.
  • Αδειοδοτήθηκε και εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος.
  • Η εταιρεία αποτελεί 100% θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς, είναι μεταβατική και στις αρχές Οκτωβρίου ποσοστό 80% θα μεταβιβαστεί στην Intrum και η εταιρεία θα αλλάξει επωνυμία.
  • Η νέα εταιρεία έχει συμφωνήσει με την Τράπεζα Πειραιώς τη διαχείριση, σε αποκλειστική βάση, των υφιστάμενων μη εξυπηρετούμενων δανείων της Τράπεζας ύψους πάνω από €27δις, μαζί με τα νέα που θα δημιουργούνται. Επιπλέον, η νέα εταιρεία δύναται να διαχειρίζεται και απαιτήσεις τρίτων.
  • Προς διαχείριση βρίσκεται το χαρτοφυλάκιο από χορηγήσεις δανείων ή/και πιστώσεων προς οφειλέτες, των οποίων οι οφειλές ή κάποιες οφειλές έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες ή/και έχουν καταγγελθεί ή έχουν ρυθμισθεί.
  • Οι πελάτες, οι οποίοι ενέχονται άμεσα για τις οφειλές που έχει αναλάβει να διαχειρίζεται η νέα εταιρεία, παραμένουν πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς και θα λάβουν προσωπική ενημερωτική επιστολή από την Τράπεζα και την εταιρεία διαχείρισης, σύμφωνα με το νόμο. Παράλληλα, θα δημοσιευθεί σχετική ανακοίνωση στον τύπο.
  • Όλες οι υποχρεώσεις, καθώς και τα δικαιώματα των πελατών, παραμένουν ως είχαν. Οι συναλλαγές με την Τράπεζα Πειραιώς εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται από τα δίκτυα εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Το σύνολο των δανειακών και καταθετικών λογαριασμών των πελατών συνεχίζει να τηρείται στην Τράπεζα Πειραιώς.
  • Τόσο η νέα εταιρεία διαχείρισης, όσο και η Τράπεζα Πειραιώς βρίσκονται στο πλευρό των πελατών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξυπηρέτηση των οφειλών τους, με στόχο την εξεύρεση μιας αμοιβαίας επωφελούς και οριστικής λύσης για την τακτοποίησή τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλου: Ανοίγουμε δρόμους για τους νέους στην αγορά εργασίας
Μεγάλου: Ανοίγουμε δρόμους για τους νέους στην αγορά εργασίας
Με ψηφιακό τρόπο συμμετέχουν στο πρώτο μέρος της εκπαίδευσης του 4ου κύκλου του Project Future, οι 244 επιτυχόντες στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας της Πειραιώς.
Μεγάλου: Ανοίγουμε δρόμους για τους νέους στην αγορά εργασίας
Πειραιώς: Ρευστότητα με προνομιακούς όρους στις πληγείσες ΜμΕ
Πειραιώς: Ρευστότητα με προνομιακούς όρους στις πληγείσες ΜμΕ
Χρηματοδότηση χωρίς καταβολή τόκων για 2 χρόνια και προνομιακούς όρους για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν πληγεί.
Πειραιώς: Ρευστότητα με προνομιακούς όρους στις πληγείσες ΜμΕ