fbpxΕξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού | Economistas.gr
Skip to main content

Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού

Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Φωτογραφία: Eurokinissi

Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλαν στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ αναφορικά με την Coca Cola και την επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.

Όπως επισημαίνεται σε κοινή ανακοίνωση των τριών εταιρειών, «το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε τις εταιρείες μέλη της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΕΨΑ, Λουξ και Βίκος, οι οποίες απέδειξαν περίτρανα την απτή εφαρμογή του αρχαίου ρητού "η ισχύς εν τη ενώσει", δίνοντας διορία 30 εργάσιμων ημερών στην Coca Cola για να αποσύρει από τη διαφημιστική της καμπάνια, την παρουσία των εθνικών συμβόλων όχι μόνο από τις συλλεκτικές συσκευασίες της, αλλά και από το σύνολο της επικοινωνίας της. Κι ενώ οι τρεις ελληνικές εταιρείες έχουν δικαιωθεί σύμφωνα με απόφαση του ΣΕΕ, η στάση του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στην εμπορευματοποίηση της εθνικής μας κληρονομιάς εγείρει ερωτήματα».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το υπουργείο Πολιτισμού «παραχωρεί το δικαίωμα στην Coca Cola να συνεχίζει να εμπορευματοποιείται τα εθνικά μνημεία χωρίς να προβαίνει στην επιβολή κάποιου προστίμου ή την πληρωμή των σχετικών τελών, παρά τη σαφήνεια του νόμου επί του θέματος. Η εν λόγω απόφαση εγείρει ερωτήματα καθώς η μη διεκδίκηση είσπραξης των προβλεπομένων ποσών από το υπουργείο Πολιτισμού προς την εταιρεία σημαίνει τη ζημίωση του κράτους και της οικονομίας συνολικά».

«Με στόχο την προάσπιση», συνεχίζει η ανακοίνωση, «αλλά και την προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας, η Λουξ, Βίκος και ΕΨΑ θα προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και κινήσεις εάν η εξώδικη διαμαρτυρία προς το υπουργείο Πολιτισμού δεν ληφθεί υπόψη και δεν αποδώσει καρπούς. Με την εν λόγω διαφημιστική καμπάνια της Coca Cola είναι πασιφανές ότι αφενός καταστρατηγείται η έννοια του αθέμιτου ανταγωνισμού και της επιχειρηματικής δεοντολογίας και αφετέρου πλήττεται σφοδρά η οικονομία της χώρας. Αναμένοντας τις επόμενες κινήσεις από πλευράς του υπουργείου οι τρεις εταιρείες, η ΕΨΑ, η Βίκος και η Λουξ ενωμένες συνεχίζουν τον αγώνα για την προστασία της χρήσης των εθνικών μας συμβόλων».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Coca-Cola HBC AG: Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων στο τρίτο τρίμηνο 2021
Coca-Cola HBC AG: Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων στο τρίτο τρίμηνο 2021
Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου 2021, όπως ανακοινώθηκε.
Coca-Cola HBC AG: Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων στο τρίτο τρίμηνο 2021
Αύξηση καθαρών εσόδων παρουσίασε η Coca-Cola HBC το πρώτο τρίμηνο του έτους
Αύξηση καθαρών εσόδων παρουσίασε η Coca-Cola HBC το πρώτο τρίμηνο του έτους
 Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις του πρώτου τριμήνου 2023 κατά 22,2% σε οργανική βάση εξαιρουμένης της Ρωσίας και της Ουκρανίας παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG.
Αύξηση καθαρών εσόδων παρουσίασε η Coca-Cola HBC το πρώτο τρίμηνο του έτους
Ανακοίνωση της οικογένειας Σεπετά (ΒΙΚΟΣ) για τις μετοχικές εξελίξεις στην ΕΨΑ
Ανακοίνωση της οικογένειας Σεπετά (ΒΙΚΟΣ) για τις μετοχικές εξελίξεις στην ΕΨΑ
 Ανακοίνωση εξέδωσε η οικογένεια Σεπετά (ΒΙΚΟΣ), η οποία κατέχει το 25% της βολιώτικης βιομηχανίας αναψυκτικών ΕΨΑ, με αφορμή την απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου από το fund SMERC
Ανακοίνωση της οικογένειας Σεπετά (ΒΙΚΟΣ) για τις μετοχικές εξελίξεις στην ΕΨΑ
Coca-Cola HBC AG: Αύξηση εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση για το Α' εξάμηνο του 2023
Coca-Cola HBC AG: Αύξηση εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση για το Α' εξάμηνο του 2023
Αύξηση εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση και λειτουργικών κερδών κατά 17,7% σε οργανική βάση, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG για το Α' εξάμηνο του 2023.
Coca-Cola HBC AG: Αύξηση εσόδων από πωλήσεις κατά 19,3% σε δημοσιευμένη βάση για το Α' εξάμηνο του 2023
ΒΙΚΟΣ: Αύξηση πωλήσεων αλλά μείωση κερδοφορίας το 2022
ΒΙΚΟΣ: Αύξηση πωλήσεων αλλά μείωση κερδοφορίας το 2022
'Ανοδο 16,16% κατέγραψε το 2022 στον κύκλο εργασιών η ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ απορροφώντας την αύξηση του κόστους παραγωγής και επιτυγχάνοντας να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στους καταναλωτές, στα επίπεδα του 2021.
ΒΙΚΟΣ: Αύξηση πωλήσεων αλλά μείωση κερδοφορίας το 2022