fbpxΤο πρώτο εικονικό super market από τα My market! | Economistas.gr Skip to main content

Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!

Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!

Επενδύοντας σταθερά στην καινοτομία και επιδιώκοντας συνεχώς τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, τα My market φέρνουν ακόμα πιο κοντά στους πελάτες τους την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τις αγορές τους.

Από την μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα θα φιλοξενήσει ένα e-spot όπου μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας, και αξιοποιώντας το e-shop My market, θα προαγάγει μια καινούρια και συναρπαστική εμπειρία αγορών.

Σε μία εποχή όπου οι συνθήκες της καθημερινότητας δεν επιτρέπουν πάντα την επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα super market, το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσφέρει εναλλακτικές λύσεις που κάνουν τη ζωή όλων απλούστερη και ευκολότερη.

Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης Οmnichannel στρατηγικής της αλυσίδας, που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ενοποιημένης απρόσκοπτης εμπειρίας, ώστε όλοι οι πελάτες μας να λαμβάνουν τα ίδια μηνύματα τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο και από όλα τα ψηφιακά κανάλια. Παράλληλα, το e-spot του Συντάγματος θα δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ψωνίσουν εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και – το σημαντικότερο- on the go.

Οι επισκέπτες θα ξεκινούν την περιήγησή τους στο e-shop μέσα από τις οθόνες του εικονικού καταστήματος (e-stop) και θα την ολοκληρώνουν με λίγα μόνο κλικ από το κινητό τους τηλέφωνο.

«Ήρωας» της δράσης των My market στο e-stop του Συντάγματος θα είναι το γνωστό κόκκινο καλάθι, το οποίο αποτελεί και «σήμα κατατεθέν» για τα super market στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Tο μερίδιο αγοράς της Σκλαβενίτης στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου ανέρχεται σε 30%, ενώ το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου αριθμεί σήμερα 497 καταστήματα.
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Θετικά κινήθηκε ο τζίρος της ΒΑΖΑΑR SUPERMARKETS το 2018, με άνοδο 4% σε σχέση με το 2017, συνεχίζοντας την συνεχή ανοδική τάση των τελευταίων 5 ετών, με μέσο ρυθμό 8,7% κατ' έτος.
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Οι 42 επιχειρήσεις του δείγματος εμφάνισαν το 2018 κύκλο εργασιών 8,62 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 296,68 εκατ. ευρώ ή κατά 3,56% σε σχέση με τα 8,23 δισ. ευρώ του 2017.
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
Τη δυναμική της επέκταση σε όλη τη χώρα συνεχίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος με το άνοιγμα του 500ου καταστήματός της, το νέο ΑΒ Food Market Βόλος (Δημητριάδος).
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο