ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες 0,24% οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούλιο σε σχέση με τον Ιούνιο 2025

Μειωμένες κατά 0,24% εμφανίζονται οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούλιο 2025 σε σχέση με τον Ιούνιο 2025. Την ίδια στιγμή, οριακή αύξηση 0,56% καταγράφεται στο κυλιόμενο 12μηνο (8/2024-7/2025) σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Μειωμένες κατά 0,35% οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο

Μειωμένες κατά 0,35% ήταν οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο 2025 σε σχέση με τον Μάιο 2025, όπως καταδεικνύει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών(ΙΕΛΚΑ).
NEWSROOM /
Σκλαβενίτης και Wolt

Wolt: Νέα στρατηγική συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Η Wolt ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του online grocery delivery.
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με επτά άλλες χώρες της ΕΕ

 Χαμηλότερες είναι οι τιμές του τυπικού καλαθιού του νοικοκυριού στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σχέση με Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Γερμανία, Ρουμανία. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από επαναλαμβανόμενη έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

Πώς θα λειτουργεί το σουηδικό μοντέλο εποπτείας για την ακρίβεια -Φόβοι για νέες ανατιμήσεις από φθινόπωρο

Η αλήθεια είναι ότι εδώ και περίπου έξι μήνες οι αυξήσεις στα τρόφιμα έχουν «φρενάρει». Αλήθεια είναι όμως κι ότι παραμένουν εστίες ανατιμήσεων σε βασικά είδη διατροφής, είτε λόγω εποχικότητας (π.χ. φρούτα) είτε λόγω διεθνών τιμών. Αυτή η δεύτερη κατηγορία προϊόντων είναι που μπαίνει σε «επιτήρηση», καθώς εύλογα υπάρχει ανησυχία για έναν νέο γύρο αυξήσεων είτε ως αποτέλεσμα της νευρικότητας στις διεθνείς αγορές, είτε ως ευκαιριακό ντόμινο σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.  
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Οριακή αύξηση 0,23% στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Απρίλιο 2025

Οριακή αύξηση (0,23%) στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ καταγράφεται τον Απρίλιο 2025 σε σχέση με τον Απρίλιο 2024 ενώ συνολικά το κυλιόμενο 12μηνο (Μάιος 2024-Απρίλιος 2025) καταγράφει μείωση -0,34%.
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Αύξηση 1,59% στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο

Αύξηση 1,59% στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο του 2025 σε σχέση με τον Μάρτιο του 2024 καταδεικνύει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

Σούπερ μάρκετ: Σε εφαρμογή ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις τιμές στα ράφια -Τα νέα δεδομένα σε προσφορές και εκπτώσεις

Μπροστά σε νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, βρίσκονται οι καταναλωτές.
NEWSROOM /
Τι αλλάζει από σήμερα σε εκπτώσεις και προσφορές με τον νέο Κώδικά Δεοντολογίας -Δείτε παραδείγματα

Τι αλλάζει από σήμερα σε εκπτώσεις και προσφορές με τον νέο Κώδικά Δεοντολογίας -Δείτε παραδείγματα

Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά από σήμερα, Δευτέρα 17 Μαρτίου, για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, και τις προωθητικές ενέργειες.
NEWSROOM /
Καρότσι σε σούπερ μάρκετ

Τι αλλάζει σε εκπτώσεις και προσφορές -Δείτε παραδείγματα, σε ισχύ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας

Σε εφαρμογή τέθηκε χθες ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές, ο οποίος στοχεύει στην εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών στον τομέα των λιανικών πωλήσεων.
NEWSROOM /