Παπαθανάσης: Με την ίδια γραμματοσειρά θα αναγράφεται, στα καρτελάκια στα σούπερ μάρκετ, η τιμή του προϊόντος και η τιμή ανά κιλό ή λίτρο
«Αυτό που θα διορθώσουμε, προς διευκόλυνση των καταναλωτών, είναι τα καρτελάκια στα σούπερ μάρκετ, στα οποία θα αναγράφεται με την ίδια γραμματοσειρά η τιμή του προϊόντος και η τιμή ανά κιλό ή μονάδας όγκου». Αυτό ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open υπενθυμίζοντας ότι σήμερα χρησιμοποιείται μικρότερη γραμματοσειρά για την τιμή ανά κιλό ή μονάδας όγκου.
Οδηγός για το Market Pass: Δικαιούχοι, εξαιρέσεις, ημερομηνίες
Η πλατφόρμα για το market pass αναμένεται να ανοίξει μετά τα μέσα Φεβρουαρίου και, σύμφωνα με πληροφορίες, θα δέχεται αιτήσεις τουλάχιστον μέχρι τις 15 Μαρτίου.
Εορταστικό ωράριο 2022: Τι ισχύει για σούπερ μάρκετ και καταστήματα έως την Πρωτοχρονιά
Σε εορταστικούς ρυθμούς θα λειτουργήσει αυτή την εβδομάδα η αγορά, για δώρα και απαραίτητα ψώνια. Καταστήματα και σούπερ μάρκετ θα ανοίξουν ξανά και θα λειτουργήσουν με εορταστικό ωράριο για να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές.
Black Friday: «Κυνηγοί» προσφορών σε καταστήματα αλλά και σε σούπερ μάρκετ εφέτος οι καταναλωτές
Επίσημη αυλαία αύριο Παρασκευή 25 Νοεμβρίου για το δημοφιλές εκπτωτικό event της τελευταίας εβδομάδας του Νοεμβρίου, με λιανεμπορικές επιχειρήσεις να βρίσκονται σε θέση μάχης εκτιμώντας ότι οι πληθωριστικές πιέσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως κίνητρο για τους καταναλωτές να κάνουν συμφέρουσες αγορές ενόψει των Χριστουγέννων.
Αύξηση πωλήσεων, ρευστότητας και κερδοφορίας στα σούπερ μάρκετ το 2021 καταδεικνύει η ετήσια έκδοση «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ» των εκδόσεων BOUSSIAS.
Από την 1η Δεκεμβρίου στα ράφια το νέο σήμα για το «καλάθι του νοικοκυριού»
Από την 1η Δεκεμβρίου 2022 θα βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ το νέο σήμα για το «καλάθι του νοικοκυριού» με σκοπό να διευκολύνονται οι καταναλωτές στις αγορές τους
«Καλάθι του νοικοκυριού»: Μειωμένες τιμές σε 101 προϊόντα
Ζήτησε από τα σούπερ μάρκετ να εντείνουν τις προσπάθειές τους για το καλάθι του νοικοκυριού και προανήγγειλε πρόστιμα για όσους δεν τηρήσουν τα προβλεπόμενα.
Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 4,5% στο εννεάμηνο του 2022
Εμφανής είναι η επίδραση που έχει ο πληθωρισμός στην κατανάλωση των προϊόντων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI.
Ανάπτυξη 4,6% στην αγορά των σούπερ μάρκετ το εννεάμηνο του 2022
Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατά 4,6% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) το εννεάμηνο του 2022 (στοιχεία YTD έως 02 Οκτωβρίου 2022), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.