fbpxσούπερ μάρκετ | Economistas.gr Skip to main content

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

ΙΕΛΚΑ: Ανακατατάξεις στη δαπάνη σε είδη παντοπωλείου
ΙΕΛΚΑ: Ανακατατάξεις στη δαπάνη σε είδη παντοπωλείου
Σημαντικές αλλαγές στη δαπάνη ανά κατηγορία και γεωγραφική περιοχή σε είδη παντοπωλείου την τελευταία διετία διαπιστώνει μελέτη που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Ανακατατάξεις στη δαπάνη σε είδη παντοπωλείου
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
Τη δυναμική της επέκταση σε όλη τη χώρα συνεχίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος με το άνοιγμα του 500ου καταστήματός της, το νέο ΑΒ Food Market Βόλος (Δημητριάδος).
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!
Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!
Από την 1η μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα θα φιλοξενήσει ένα e-spot όπου μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας.
Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Οι 42 επιχειρήσεις του δείγματος εμφάνισαν το 2018 κύκλο εργασιών 8,62 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 296,68 εκατ. ευρώ ή κατά 3,56% σε σχέση με τα 8,23 δισ. ευρώ του 2017.
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Θετικά κινήθηκε ο τζίρος της ΒΑΖΑΑR SUPERMARKETS το 2018, με άνοδο 4% σε σχέση με το 2017, συνεχίζοντας την συνεχή ανοδική τάση των τελευταίων 5 ετών, με μέσο ρυθμό 8,7% κατ' έτος.
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Οι 7 διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
Οι 7 διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
Οι αλλαγές στις διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις των Ελλήνων βρέθηκαν στο επίκεντρο νέας μελέτης που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Οι 7 διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις της επόμενης δεκαετίας
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Tο μερίδιο αγοράς της Σκλαβενίτης στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου ανέρχεται σε 30%, ενώ το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου αριθμεί σήμερα 497 καταστήματα.
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Γι αυτό πέτυχαν τα Lidl στην Ισπανία
Γι αυτό πέτυχαν τα Lidl στην Ισπανία
Η γερμανική αλυσίδα σουπερ μάρκετ Lidl ξεκίνησε να δραστηριοποιείται πριν από 25 χρόνια στην Ισπανία φέρνοντας ένα μοντέλο που λειτουργούσε με επιτυχία ήδη σε βορειότερες χώρες.
Γι αυτό πέτυχαν τα Lidl στην Ισπανία
Σε γαλλικά χέρια περνά ο Σκλαβενίτης
Σε γαλλικά χέρια περνά ο Σκλαβενίτης
Η συμφωνία προβλέπει την πώληση του 70% της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ενώ το 30% θα διατηρήσει η οικογένεια Σκλαβενίτη. 
Σε γαλλικά χέρια περνά ο Σκλαβενίτης
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Tα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%. Μικρότερη η αύξηση στα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (+3,8%).
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Η πώληση αφορά το 55% της αλυσίδας Κρόνος – Καρακίτσος, που σήμερα ελέγχει η αλυσίδα Σκλαβενίτης, ποσοστό το οποίο απέκτησε μετά το deal διάσωσης του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος.
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος