fbpxσούπερ μάρκετ | Economistas.gr
Skip to main content

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

NielsenIQ: Μειωμένες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022
NielsenIQ: Μειωμένες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022
Μειωμένες πωλήσεις σε αξία κατά 1,4% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) το πρώτο τρίμηνο του 2022 (στοιχεία YTD έως 27 Μαρτίου 2022), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
NielsenIQ: Μειωμένες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2022
Πρόστιμα 120.340 ευρώ σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ για μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο κέρδους
Πρόστιμα 120.340 ευρώ σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ για μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο κέρδους
Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 120.340 ευρώ, επιβάλλονται, με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνι Γεωργιάδη, σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Πρόστιμα 120.340 ευρώ σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ για μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο κέρδους
Κερδίζουν 370 ευρώ τον χρόνο οι καταναλωτές από τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ
Κερδίζουν 370 ευρώ τον χρόνο οι καταναλωτές από τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ
Σε 370 ευρώ υπολογίζεται το μέσο ετήσιο όφελος που είχαν τα ελληνικά νοικοκυριά το 2021 από τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ, ποσό μεγαλύτερο από τα προηγούμενα χρόνια.
Κερδίζουν 370 ευρώ τον χρόνο οι καταναλωτές από τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ
Κατά 19,4% αυξήθηκε ο όγκος των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου της χώρας
Κατά 19,4% αυξήθηκε ο όγκος των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου της χώρας
Αύξηση 19,4% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Δεκέμβριο, καθώς οι πωλήσεις είχαν αρνητικό πρόσημο μόνο στα σούπερ μάρκετ.
Κατά 19,4% αυξήθηκε ο όγκος των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου της χώρας
Νέο άλμα πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ το 2020
Νέο άλμα πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ το 2020
Σχεδόν 900 εκατ. ευρώ επιπλέον εισέπραξαν τα σούπερ μάρκετ το 2020 σε σχέση με το 2019, όπως προκύπτει από το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2021» βάσει των ισολογισμών 34 αλυσίδων, που αποτελούν το δείγμα ανάλυσης.
Νέο άλμα πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ το 2020
Γεωργιάδης: Ανοιχτό το rapid test για ανεμβολίαστους στα σούπερ μάρκετ
Γεωργιάδης: Ανοιχτό το rapid test για ανεμβολίαστους στα σούπερ μάρκετ
Στο ενδεχόμενο να μπει μπλόκο στους ανεμβολίαστους στην εστίαση αναφέρθηκε σήμερα το πρωί ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης.
Γεωργιάδης: Ανοιχτό το rapid test για ανεμβολίαστους στα σούπερ μάρκετ
 Ανάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ
Ανάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group το τρίτο τρίμηνο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 60% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020.
Ανάπτυξη 60% στο τρίτο τρίμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ
Ανατιμήσεις: Ελεγχοι της Επιτροπής Ανταωνισμού σε σούπερ μάρκετ
Ανατιμήσεις: Ελεγχοι της Επιτροπής Ανταωνισμού σε σούπερ μάρκετ
Την ίδια στιγμή, ο υπ. Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης δήλωσε πως θα ζητήσει από τα σούπερ μάρκετ να απορροφήσουν τις αναμενόμενες αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων.
Ανατιμήσεις: Ελεγχοι της Επιτροπής Ανταωνισμού σε σούπερ μάρκετ