Skip to main content

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ

ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Γι αυτό πέτυχαν τα Lidl στην Ισπανία
Γι αυτό πέτυχαν τα Lidl στην Ισπανία
Η γερμανική αλυσίδα σουπερ μάρκετ Lidl ξεκίνησε να δραστηριοποιείται πριν από 25 χρόνια στην Ισπανία φέρνοντας ένα μοντέλο που λειτουργούσε με επιτυχία ήδη σε βορειότερες χώρες.
Γι αυτό πέτυχαν τα Lidl στην Ισπανία
Σε γαλλικά χέρια περνά ο Σκλαβενίτης
Σε γαλλικά χέρια περνά ο Σκλαβενίτης
Η συμφωνία προβλέπει την πώληση του 70% της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ενώ το 30% θα διατηρήσει η οικογένεια Σκλαβενίτη. 
Σε γαλλικά χέρια περνά ο Σκλαβενίτης
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Tα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%. Μικρότερη η αύξηση στα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (+3,8%).
Με ρυθμό 5,5% «τρέχει» ο τζίρος στα σούπερ μάρκετ
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Η πώληση αφορά το 55% της αλυσίδας Κρόνος – Καρακίτσος, που σήμερα ελέγχει η αλυσίδα Σκλαβενίτης, ποσοστό το οποίο απέκτησε μετά το deal διάσωσης του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος.
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Σε θέση ισχύος οι μεγάλοι προμηθευτές στη μάχη των προσφορών
Σε θέση ισχύος οι μεγάλοι προμηθευτές στη μάχη των προσφορών
Προβληματισμός επικρατεί στους μικρότερους προμηθευτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι αν συνεχιστεί η τακτική των προσφορών, αρκετοί είναι αυτοί που θα βρεθούν σε δύσκλο σημείο.
Σε θέση ισχύος οι μεγάλοι προμηθευτές στη μάχη των προσφορών
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
Tο λιανεμπόριο τροφίμων εν μέσω της έντονης οικονομικής ύφεσης αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας σε σχέση με τη διατήρηση και την αύξηση της απασχόλησης στην Ελλάδα τη δεκαετία 2010-2020.
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
Μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ ζητά ο Δραγασάκης
Μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ ζητά ο Δραγασάκης
Όλοι οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ διαβεβαίωσαν για την άμεση μείωση των τιμών και την ταχεία προσαρμογή της αγοράς, όπως θα προβλέπεται από τον νέο νόμο, προς όφελος των καταναλωτών και πελατών τους.
Μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ ζητά ο Δραγασάκης
Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ συνθλίβουν τα μικρά
Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ συνθλίβουν τα μικρά
Η πίτα των πωλήσεων μικραίνει και οι ισχυροί του κλάδου παίρνουν όλο και μεγαλύτερα κομμάτια, καθώς μπορούν να προσφέρουν στους καταναλωτές καλύτερες τιμές.
Τα μεγάλα σούπερ μάρκετ συνθλίβουν τα μικρά
«Μάχη» για τους μισθούς ξέσπασε στην Lidl
«Μάχη» για τους μισθούς ξέσπασε στην Lidl
Η εταιρεία δίνει τους μεγαλύτερους μισθούς του κλάδου μετά τις πρόσφατες αυξήσεις: στα 1.119 ευρώ ο εισαγωγικός μισθός. Το Σωματείο εργαζομένων κάνει λόγο για «ελάχιστες αυξήσεις».
«Μάχη» για τους μισθούς ξέσπασε στην Lidl