fbpx«Πράσινο» στην συμφωνία της MediaMarkt με τα Public | Economistas.gr Skip to main content

«Πράσινο» στην συμφωνία της MediaMarkt με τα Public

«Πράσινο» στην συμφωνία της MediaMarkt με τα Public

Το «πράσινο φως» στην εξαγορά του δικτύου της MediaMarkt στην ελληνική αγορά από τον Όμιλο Olympia, συμφερόντων Π. Γερμανού, άναψε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Μετά την υπ΄αριθμό 695/2019 εγκριτική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η οποία ομόφωνα ενέκρινε τους όρους της συμφωνίας μεταξύ Public και MediaMarkt, η αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλάζει σελίδα. Η συμφωνία δημιουργεί τον μεγαλύτερο omnichannel retailer ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών και φέρνει ριζικές αλλαγές και νέες ισορροπίες στον κλάδο.

Σύμφωνα με πηγές του ομίλου Olympia ενδεικτικό του μεγέθους, αλλά και του ειδικού βάρους της νέας εταιρείας είναι η πρόβλεψη πως ο τζίρος για το 2019 φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, το νέο εγχείρημα ξεκινά με μια «προίκα» 67 φυσικών και 4 ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο (www.public.gr, www.public-cyprus.co.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) στα ράφια των οποίων οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν περισσότερους από 1.500.000 κωδικούς προϊόντων.

Στη νέα εταιρεία συμπεριλαμβάνονται το Public Marketplace, το πρώτο ελληνικό marketplace, που έκανε την είσοδό του στην ελληνική αγορά το Μάιο του 2018 με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές στον καταναλωτή και να δώσει τη δυνατότητα σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αποκτήσουν το δικό τους shop in shop στο public.gr αλλά και το Public Business που λάνσαρε το Public πριν 2 χρόνια, μία ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει τις ανάγκες των όλων των επιχειρήσεων μικρών και μεγάλων.

Σημειώνεται ότι από τα φυσικά και τα Online καταστήματα της νέας εταιρείας περνούν συνολικά περισσότεροι από 100 εκατ. άνθρωποι σε ετήσια βάση. Η νέα εταιρεία θα ξεπερνά τους 2.300 εργαζόμενους.

Η διαδικασία της ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο εταίρων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τρεις startups προκρίθηκαν στον διαγωνισμό της Media Markt
Τρεις startups προκρίθηκαν στον διαγωνισμό της Media Markt
Οι ελληνικές εταιρείες που διακρίθηκαν είναι η εταιρεία Roadcube, η E-satisfaction και η Pegneon και θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ειδικούς της αγοράς.
Τρεις startups προκρίθηκαν στον διαγωνισμό της Media Markt
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει στις 24 Ιουλίου παρεμπόδιση της διενέργειας ελέγχου, στα κεντρικά γραφεία και σε υποκατάστημα της εταιρείας.
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Συμφωνία - ορόσημο ανάμεσα σε Public και Media Markt
Συμφωνία - ορόσημο ανάμεσα σε Public και Media Markt
Το Public και η Media Markt δημιουργούν μια ισχυρή εταιρεία λιανικής πώλησης, οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο.
Συμφωνία - ορόσημο ανάμεσα σε Public και Media Markt
Επ. Ανταγωνισμού: «Ναι» στην εξαγορά της Opel Ελλάς από τον Γ. Συγγελίδη
Επ. Ανταγωνισμού: «Ναι» στην εξαγορά της Opel Ελλάς από τον Γ. Συγγελίδη
Το «πράσινο» φως για την απόκτηση από τoν Γεώργιο Συγγελίδη του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας «Opel Ελλας», έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Επ. Ανταγωνισμού: «Ναι» στην εξαγορά της Opel Ελλάς από τον Γ. Συγγελίδη
Επ. Ανταγωνισμού: Συνεδριάζει στις 19/12 για Attica - Hellenic Seaways
Επ. Ανταγωνισμού: Συνεδριάζει στις 19/12 για Attica - Hellenic Seaways
H εταιρεία συμμορφώνεται με ένα εκτενές πλέγμα δεσμεύσεων, το οποίο ανέλαβε, με εξαίρεση τη δέσμευση για την επέκταση δρομολογίων σε κάποιες από τις άγονες συνδέσεις Καβάλα-Λήμνος και Σαντορίνη-Σύμη.
Επ. Ανταγωνισμού: Συνεδριάζει στις 19/12 για Attica - Hellenic Seaways