fbpxΤα «Γαλαξίας» επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη | Economistas.gr Skip to main content

Τα «Γαλαξίας» επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη

Τα «Γαλαξίας» επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη

Τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας ανακοίνωσαν τη νέα καινοτόμα  προσωποποιημένη ΚΑΡΤΑ BONUS ΓΑΛΑΞΙΑΣ προς τους πελάτες σε εκδήλωση που  οργάνωσε για τους προμηθευτές τους, που θα ισχύει από τα μέσα Δεκεμβρίου 2019 σε όλα τα καταστήματα πανελλαδικά.

Ο Παναγιώτης Πουρσανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΕΝΤΕ Α.Ε.-ΓΑΛΑΞΙΑΣ, στην ομιλία του στην εκδήλωση ανέφερε ότι τα  Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας είναι η πρώτη αλυσίδα που θα εντάξει πρόγραμμα AI Loyalty στην Ελλάδα μέσα από την  καινοτομία  της ΚΑΡΤΑΣ BONUS ΓΑΛΑΞΙΑΣ που στηρίζεται στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Για πρώτη φορά στο λιανικό εμπόριο, οι καταναλωτές θα έχουν τις προσωπικές τους εκπτώσεις, οι οποίες θα μπορούν να είναι μοναδικές και ξεχωριστές για τον κάθε ένα. Μία πρωτοβουλία,  η οποία εκτός από την καινοτομία, συνδυάζει το προφίλ των πελατών του Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με τις ξεχωριστές ανάγκες που  έχει ο κάθε καταναλωτής του και τους τις προσφέρει. Οι συγκεκριμένες προσφορές βρίσκονται στην κατηγορία «οι δικές μου προσφορές» και θα εμφανίζονται προσωπικές (επιλεγμένες με χρήση τεχνητής νοημοσύνης) από όλες τις κατηγορίες προσφορών ( Χρυσές Τιμές, Προσφορές Κάρτας, Τηλεοπτικά κ.λπ ).

Μία επιπλέον  καινοτομία της κάρτας βρίσκεται στην μπάρα με τον τίτλο: τα κέρδη μου από τον Γαλαξία. Για πρώτη φορά οι καταναλωτές, μέσα από το προσωπικό τους προφίλ θα μπορούν να δουν ουσιαστικά τα ποσά που έχουν κερδίσει από τις εκπτώσεις και τις προσφορές στον Γαλαξία. Στη μπάρα θα υπάρχουν τρεις διαφορετικές τιμές, τα χρήματα που κερδίζουν  ανά εβδομάδα, ανά μήνα και ανά έτος, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να μετράει το κέρδος του.

Με τη χρήση της  τεχνητής νοημοσύνης θα παρουσιάζεται επίσης, το ποσοστό για κάθε προϊόν που ταιριάζει στον κάθε καταναλωτή, ενώ για πρώτη φορά η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας θα παρέχει στους καταναλωτές συνέργειες με μη ανταγωνιστικές αλυσίδες και εταιρίες.

Η κάρτα Bonus Γαλαξίας

Την ΚΑΡΤΑ BONUS ΓΑΛΑΞΙΑΣ οι πελάτες θα μπορούν να την παραλάβουν  ενεργοποιημένη και έτοιμη για άμεση χρήση και συλλογή πόντων σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή μέσα στον Δεκέμβριο.

Σε φυσική μορφή θα μπορούν να την προμηθευτούν από οποιοδήποτε ταμείο του Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, ενώ για να την αποκτήσουν σε ηλεκτρονική μορφή θα μπαίνουν στο site www.5ae.gr ή στο Galaxias app (για Android και iOS).  Σημαντικό είναι ότι ο καταναλωτής μπορεί να συνδέσει την κάρτα του (φυσική ή ηλεκτρονική) στο προφίλ που θα δημιουργήσει, με απλά βήματα, στο ανανεωμένο site www.5ae.gr.

galaxias2.jpg

Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χτες στο The Mall Athens στο Μαρούσι ξεκίνησε με χαιρετισμό από την Πρόεδρο της ΠΕΝΤΕ Α.Ε. – ΓΑΛΑΞΙΑΣ, κα Νίκη Χειμωνίδου, η οποία αναφέρθηκε στις μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού με όλους τους προμηθευτές. Η Πρόεδρος, επεσήμανε ότι στο κέντρο όλων των ενεργειών της εταιρείας ήταν, είναι και θα είναι πάντα ο άνθρωπος-καταναλωτής–συνεργάτης- συνάδελφος. Επεσήμανε δε ότι οι εποχές αλλάζουν και οι εξελίξεις στην τεχνολογία τρέχουν.

Στη συνέχεια, της εκδήλωσης το λόγο πήρε ο κ. Πουρσανίδης, ο οποίος αναφέρθηκε στην ίδρυση της εταιρείας, που έγινε από πέντε φίλους το 1971. Σήμερα, τα Σούπερ Μάρκετ ΓΑΛΑΞΙΑΣ απαριθμούν 160 καταστήματα, ενώ υπάρχει προγραμματισμός για 10 ακόμη νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και ένα mini mall που θα φιλοξενεί σχεδόν 40 επιχειρήσεις.

Σημαντική ήταν και η αναφορά, στην προσπάθεια που γίνεται έτσι ώστε να μειωθεί το ενεργειακό αποτύπωμα της αλυσίδας. Μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά σε 22 καταστήματα. Στόχος είναι να αυξηθούν τα ‘πράσινα καταστήματα’ τοποθετώντας  φωτοβολταϊκά σχεδόν σε όλα τα ιδιόκτητα καταστήματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Tο μερίδιο αγοράς της Σκλαβενίτης στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου ανέρχεται σε 30%, ενώ το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου αριθμεί σήμερα 497 καταστήματα.
Ξεπέρασε τα 3 δισ. ο τζίρος της Σκλαβενίτης
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Θετικά κινήθηκε ο τζίρος της ΒΑΖΑΑR SUPERMARKETS το 2018, με άνοδο 4% σε σχέση με το 2017, συνεχίζοντας την συνεχή ανοδική τάση των τελευταίων 5 ετών, με μέσο ρυθμό 8,7% κατ' έτος.
Bazaar: Πέμπτος χρόνος ανοδικής τάσης
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Οι 42 επιχειρήσεις του δείγματος εμφάνισαν το 2018 κύκλο εργασιών 8,62 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 296,68 εκατ. ευρώ ή κατά 3,56% σε σχέση με τα 8,23 δισ. ευρώ του 2017.
Σούπερ Μάρκετ: Άνοδος πωλήσεων και σταθεροποίηση κερδών το '18
Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!
Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!
Από την 1η μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα θα φιλοξενήσει ένα e-spot όπου μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας.
Το πρώτο εικονικό super market από τα My market!
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
Τη δυναμική της επέκταση σε όλη τη χώρα συνεχίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος με το άνοιγμα του 500ου καταστήματός της, το νέο ΑΒ Food Market Βόλος (Δημητριάδος).
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο