fbpxΔΕΔΔΗΕ: Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης το κοινό στα καταστήματα | Economistas.gr
Skip to main content

ΔΕΔΔΗΕ: Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης το κοινό στα καταστήματα

ΔΕΔΔΗΕ: Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης το κοινό στα καταστήματα

Τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία μόνον εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού, ανακοίνωσε σήμερα ο Διαχειριστής, παράλληλα με την αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών.

Αναλυτικότερα, οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή 2111900500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της Εταιρίας. (www.deddie.gr )

Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (Online Δήλωση Βλάβης).

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και υπογραφή - ο ΔΕΔΔΗΕ παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (Σημεία Εξυπηρέτησης).

«Η αναβάθμιση της τηλεφωνικής αλλά και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης εντάσσεται στον κεντρικό σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ για τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του, με κύριο γνώμονα τη βέλτιστη ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών του.

Ταυτόχρονα, στην παρούσα συγκυρία, η αποφυγή συνωστισμού στα καταστήματα της Εταιρίας μέσω της αναβάθμισης των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην προστασία της υγείας όλων των πελατών αλλά και των εργαζομένων», τονίζει ο ΔΕΔΔΗΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διαψεύδει η ΔΕΗ πώληση του ΔΕΔΔΗΕ
Διαψεύδει η ΔΕΗ πώληση του ΔΕΔΔΗΕ
«Δεν υφίσταται κανένα σχέδιο πώλησης μεριδίου του ΔΕΔΔΗΕ ή καθ’ οιονδήποτε τρόπο ιδιωτικοποίησής του», αναφέρει η διοίκηση της ΔΕΗ.
Διαψεύδει η ΔΕΗ πώληση του ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
Η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο ψηφιακό προϊόν με προνομιακή χρέωση για τους οικιακούς πελάτες της, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο πραγματοποιώντας όλες τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά.
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
H ΔΕΗ Α.Ε. ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιό της ενέκρινε επί της αρχής στις 22.7.2020 τους βασικούς όρους της συναλλαγής τιτλοποίησης ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων άνω των 90 ημερών.
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
H ΔΕΗ Α.Ε. υπέγραψε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης δανειακή σύμβαση για χρηματοδότηση ύψους 160 εκατ. ευρώ, διάρκειας 2 ετών, χωρίς εξασφαλίσεις για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
Η ΔΕΗ στο πρώτο εξάμηνο παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 51,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 318,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019 ενώ τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη (EBITDA ) αυξήθηκαν στα 457,3 εκατ.
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας