fbpxΔΕΔΔΗΕ: Δήλωση βλάβης μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα | Economistas.gr
Skip to main content

ΔΕΔΔΗΕ: Δήλωση βλάβης μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα

ΔΕΔΔΗΕ: Δήλωση βλάβης μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα

Δύο νέες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.

Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.

«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διαψεύδει η ΔΕΗ πώληση του ΔΕΔΔΗΕ
Διαψεύδει η ΔΕΗ πώληση του ΔΕΔΔΗΕ
«Δεν υφίσταται κανένα σχέδιο πώλησης μεριδίου του ΔΕΔΔΗΕ ή καθ’ οιονδήποτε τρόπο ιδιωτικοποίησής του», αναφέρει η διοίκηση της ΔΕΗ.
Διαψεύδει η ΔΕΗ πώληση του ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΔΔΗΕ: Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης το κοινό στα καταστήματα
ΔΕΔΔΗΕ: Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης το κοινό στα καταστήματα
Τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία μόνον εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού.
ΔΕΔΔΗΕ: Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης το κοινό στα καταστήματα
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
Η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο ψηφιακό προϊόν με προνομιακή χρέωση για τους οικιακούς πελάτες της, που τους δίνει τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν χρήματα και χρόνο πραγματοποιώντας όλες τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά.
ΔΕΗ MyHome Online: Νέο ψηφιακό προϊόν από τη ΔΕΗ
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
H ΔΕΗ Α.Ε. ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιό της ενέκρινε επί της αρχής στις 22.7.2020 τους βασικούς όρους της συναλλαγής τιτλοποίησης ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων άνω των 90 ημερών.
ΔΕΗ: Διευκρινίσεις για την τιτλοποίηση απαιτήσεων
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
H ΔΕΗ Α.Ε. υπέγραψε με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης δανειακή σύμβαση για χρηματοδότηση ύψους 160 εκατ. ευρώ, διάρκειας 2 ετών, χωρίς εξασφαλίσεις για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
ΔΕΗ: Δάνειο 160 εκατ. από την EBRD
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας
Η ΔΕΗ στο πρώτο εξάμηνο παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 51,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 318,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019 ενώ τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη (EBITDA ) αυξήθηκαν στα 457,3 εκατ.
ΔΕΗ: Σημαντική αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας