fbpxMastercard: Νέα πρωτοβουλία στήριξης μικρών επιχειρήσεων | Economistas.gr
Skip to main content

Mastercard: Νέα πρωτοβουλία στήριξης μικρών επιχειρήσεων

Mastercard: Νέα πρωτοβουλία στήριξης μικρών επιχειρήσεων

H Mastercard ανακοινώνει την έναρξη μίας νέας πρωτοβουλίας υποστήριξης και ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της χώρας. Οι μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, έχουν σήμερα, περισσότερο από ποτέ, την ανάγκη άμεσης ενίσχυσης για την κάλυψη των αναγκών τους και τη διασφάλιση της βιωσιμότητάς τους.

Η πρωτοβουλία της Mastercard συνιστά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της χώρας και περιλαμβάνει δράσεις κάτω από τρεις στρατηγικούς πυλώνες:

α) την παροχή κινήτρων στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας,

β) την παροχή πρόσβασης σε εργαλεία και λύσεις που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, με όχημα την ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα Digital Doors, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, καθώς και

γ) την εκπαίδευση των μικρών επιχειρήσεων, μέσα από πρωτοβουλίες σε συνεργασία με θεσμικούς φορείς, με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων.

Αναλυτικότερα, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην ενίσχυση των αγαπημένων τους τοπικών καταστημάτων με δύο διαφορετικούς τρόπους. Αρχικά, από τις 23 Ιανουαρίου έως και τις 21 Φεβρουαρίου, οι κάτοχοι καρτών Mastercard®, με κάθε ανέπαφη συναλλαγή (με κάρτα ή mobile συσκευή) που θα πραγματοποιούν για αγορές από τοπικά καταστήματα της επιλογής τους, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία από τις 1.000 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 50€. Επιπλέον, οι καταναλωτές θα μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις με έναν ακόμη τρόπο. Συγκεκριμένα, από τις 02 έως και τις 21 Φεβρουαρίου, οι καταναλωτές, χρήστες της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Instagram, θα μπορούν μέσα από μία απλή διαδικασία να προσφέρουν τη δυνατότητα στο αγαπημένο τους τοπικό κατάστημα να συμμετέχει σε έναν ακόμα διαγωνισμό της εταιρείας, όπου, μετά από κλήρωση, θα επιβραβευτούν τρία από αυτά. Οι τρεις τυχερές επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα άμεσης συνεργασίας με τη Mastercard, η οποία θα τους προσφέρει λύσεις, αλλά και μία σειρά από υπηρεσίες με στόχο την αναβάθμιση της λειτουργίας τους και την κάλυψη των αναγκών τους, όπως μεταξύ άλλων, τη δημιουργία e-shop ή τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενεργειών marketing.

Κεντρικό ρόλο στην πρωτοβουλία έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα της Mastercard, Digital Doors, η οποία παρέχει στους ιδιοκτήτες των μικρών επιχειρήσεων ψηφιακά εργαλεία και λύσεις, καθοδήγηση αλλά και πρόσβαση σε μία σειρά από υπηρεσίες, με στόχο την ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό και την επιτυχημένη «είσοδό» τους στον ψηφιακό κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, μέσα από ένα πλέγμα συνεργασιών που ανέπτυξε η Mastercard με ελληνικές εταιρείες όπως η Moosend, η MSPS, η Retargeting και η SUSURRUS, η πλατφόρμα δίνει πρόσβαση σε εργαλεία για την ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας μίας επιχείρησης, προσφέροντας σε προνομιακές τιμές υπηρεσίες που αφορούν τη διαφήμιση σε online περιβάλλον, καμπάνιες email marketing και influencers marketing, αλλά και πακέτα συμβουλευτικών υπηρεσιών για μια επιτυχημένη παρουσία στα Social Media. Επιπρόσθετα, μέσα από την πλατφόρμα, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικό περιεχόμενο που αφορά την εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο ψηφιακό περιβάλλον, αλλά και σε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουν για τις ψηφιακές πληρωμές.

Με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μικρών επιχειρήσεων και τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, επιπλέον του εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα είναι διαθέσιμο μέσω της πλατφόρμας Digital Doors της Mastercard, η εταιρεία θα προχωρήσει σε συνέργειες με φορείς που στηρίζουν διαχρονικά τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα. Στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας βρίσκεται η σύμπραξη με φορείς που διαθέτουν μακρά εμπειρία στην υλοποίηση εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών, για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα απευθύνεται σε χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, βοηθώντας τις να μεταβούν ταχύτερα και αποτελεσματικότερα στην ψηφιακή εποχή και να ανταποκριθούν καλύτερα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς και των πελατών τους.

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας, δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας και εισόδημα που διαχέεται σε κάθε γειτονιά, χωριό και νησί της χώρας μας, όμως την τελευταία χρονιά έχουν πληγεί σημαντικά λόγω της κρίσης της πανδημίας. Η στήριξή τους αποτελεί προτεραιότητα για τη Mastercard γι’ αυτό προχωρήσαμε στην πρωτοβουλία που ανακοινώνουμε σήμερα, σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα  που περιλαμβάνει εφαρμογές, υπηρεσίες και δράσεις. Γνωρίζοντας πως κάθε αγορά από τα τοπικά καταστήματα είναι ικανή να κάνει τη διαφορά, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στεκόμαστε στο πλευρό όλων των μικρών επιχειρήσεων, συνεισφέροντας έμπρακτα στην ενίσχυση ενός νευραλγικού τομέα για την οικονομία της χώρας».

 

 

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing & Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε πως: «Το νέο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενίσχυσης μικρών  επιχειρήσεων αποτελεί για εμάς στη Mastercard πυρήνα της στρατηγικής μας για τη νέα χρονιά, αλλά και αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας μας. Με στόχο η πρωτοβουλία μας να αποτελεί μία ουσιαστική κίνηση ενίσχυσης στον τομέα αυτό, επενδύσαμε σε μία σειρά από συνέργειες και συνεργασίες, προσφέροντας έτσι λύσεις και εργαλεία σε επιχειρήσεις που τα χρειάζονται περισσότερο από ποτέ. Παράλληλα, δίνουμε κίνητρα στους καταναλωτές να ενισχύσουν και εκείνοι με τη σειρά τους τις επιχειρήσεις αυτές, οι οποίες δίνουν ζωή στης γειτονιές μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας. Η επικοινωνία της πρωτοβουλίας και των δράσεων της θα γίνει μέσα από ένα 360ο πρόγραμμα επικοινωνίας, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots, out – of - home advertising, καθώς και ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
H Mastercard και η Speedex υποστήριξαν τη λειτουργία του νέου Πολυδύναμου Κέντρου Αστέγων, του Δήμου Αθηναίων, συμβάλλοντας έτσι στην κάλυψη βασικών αναγκών όλων όσων φιλοξενούνται στη Δομή.
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Mastercard: Ψηφιακές πληρωμές και e-commerce στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το 2021
Mastercard: Ψηφιακές πληρωμές και e-commerce στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το 2021
Η πανδημία έφερε σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, δημιουργώντας νέες συνήθειες στις αγορές και τις συναλλαγές τους.
Mastercard: Ψηφιακές πληρωμές και e-commerce στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το 2021
Πώς η πανδημία επηρεάζει την κατανάλωση την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Πώς η πανδημία επηρεάζει την κατανάλωση την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Άνοδο της τάξης του 180% φανερώνουν οι «συναισθηματικές» αγορές την τελευταία δεκαετία, ενώ οι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν το διαδίκτυο και τα τοπικά καταστήματα για τις αγορές τους.
Πώς η πανδημία επηρεάζει την κατανάλωση την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Optima Bank: Φιλικές προς το περιβάλλον οι νέες χρεωστικές κάρτες
Optima Bank: Φιλικές προς το περιβάλλον οι νέες χρεωστικές κάρτες
Με ανακοίνωση που εξέδωσε, η Optima Bank έκανε γνωστό πως προχωρά σε συνεργασία με τη Mastercard στη σταδιακή αντικατάσταση των πλαστικών χρεωστικών καρτών της, με νέες, φιλικές προς το περιβάλλον.
Optima Bank: Φιλικές προς το περιβάλλον οι νέες χρεωστικές κάρτες
Δράση της Mastercard για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων
Δράση της Mastercard για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων
Δράση για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων αναλαμβάνει η Mastercard, στο πλαίσιο της στρατηγικής σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνικής Ευθύνης και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG).
Δράση της Mastercard για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων