fbpxΑύξηση 24% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Παπουτσάνης το εννεάμηνο του 2021 | Economistas.gr
Skip to main content

Αύξηση 24% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Παπουτσάνης το εννεάμηνο του 2021

Αύξηση 24% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Παπουτσάνης το εννεάμηνο του 2021

Σταθερά ανοδική πορεία παρατηρείται στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 24% κατά το εννεάμηνο του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων της Παπουτσάνης για τη συγκεκριμένη περίοδο, ανήλθε σε 38,2 εκατ. ευρώ, έναντι 30,8 εκατ. ευρώ που κατέγραψε την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Οι κύριοι λόγοι που συνέβαλλαν στην αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν οι υψηλές επιδόσεις που σημείωσε η εταιρεία στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, παραγωγών για τρίτους και στις πωλήσεις σαπωνόμαζας. Προς αυτή την κατεύθυνση συνέβαλε και η έστω μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Σημειώνεται ότι το 22% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 11% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 51% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 16% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Οι εξαγωγές της εταιρείας Παπουτσάνης ανήλθαν σε 22,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2021, που αντιπροσωπεύει το 59% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 55% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ο Μενέλαος Τασόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η σταθερή ενίσχυση των οικονομικών επιδόσεων της Παπουτσάνης, δημιουργεί αισιοδοξία για την περαιτέρω αναπτυξιακή της πορεία. Έτσι η έμφαση στην καινοτομία σε συνδυασμό με ανάπτυξη προϊόντων μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, στην προώθηση των επώνυμων προϊόντων αλλά και οι σημαντικές επενδύσεις σε βιομηχανικό εξοπλισμό, έρευνα και ανάπτυξη αλλά εξίσου σημαντικό και σε ανθρώπινο δυναμικό που συνεχίζουν να υλοποιούνται, αποδεικνύεται ότι αποδίδουν. Τέλος για το τελευταίο τρίμηνο του έτους εκτιμούμε ότι θα επιτύχουμε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, χάρη στις νέες συνεργασίες που είναι σε εξέλιξη αλλά και τη βελτίωση των ρυθμών ανάπτυξης της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και εξωτερικό. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή συγκυρία των ιστορικά υψηλών ναύλων από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας σε συνδυασμό με τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μας ευνοούν σημαντικά και όσον αφορά τις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αλλά και περισσότερο ίσως σαπωνόμαζας ακόμα και αν πρόκειται για τους πιο βασικούς τύπους (commodities) που παραδοσιακά εξυπηρετούνται από την Ινδονησία και Μαλαισία».

Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων, εξαιρουμένων των αντισηπτικών αυξήθηκαν κατά 44% το εννεάμηνο του 2021 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 και κατά 2% συμπεριλαμβανομένου του αντισηπτικού. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

Η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων κατά το εννεάμηνο του 2021 αυξήθηκε κατά 48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Εκτιμάται βελτίωση του ρυθμού ανάπτυξης κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021, αλλά και για το σύνολο του έτους, καθώς τα μηνύματα από την αγορά ξενοδοχειακών είναι ιδιαιτέρως θετικά, κυρίως στο εξωτερικό.

Η κατηγορία προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρουσίασε αύξηση 27% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε κυρίως από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού για την παραγωγή των προϊόντων τους, συνεργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει από το 2019 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται.

Η κατηγορία βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνομαζών αναπτύχθηκε κατά 38% και αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ενός από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνωμαζών στη διεθνή αγορά, στη συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και στην προσφερόμενη γκάμα προϊόντων. Η παράλληλη έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, ειδικών προϊόντων, πολύ θετικού οικολογικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Puma: Αναθεωρεί προς τα πάνω τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις
Puma: Αναθεωρεί προς τα πάνω τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις
Παρά το γεγονός ότι πολλές εταιρείες εκφράζουν την ανησυχία τους για τα προβλήματα εφοδιασμού και τις διακοπές της λειτουργίας των μονάδων παραγωγής στο Βιετνάμ, οι άνθρωποι της Puma προχώρησαν σε ανοδική αναθεώρηση των εκτιμήσεων για τις πωλήσεις του 2021.
Puma: Αναθεωρεί προς τα πάνω τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις
Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021
Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021
Αύξηση περίπου 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουάριος - Οκτώβριος 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021
Το «House of Gucci» αύξησε τις πωλήσεις vintage δημιουργιών του οίκου
Το «House of Gucci» αύξησε τις πωλήσεις vintage δημιουργιών του οίκου
Από τότε που η ταινία «House of Gucci» άρχισε να προβάλλεται στους κινηματογράφους, υπήρξε σημαντική άνοδος στις πωλήσεις του Gucci, ειδικά στις vintage δημιουργίες του brand.
Το «House of Gucci» αύξησε τις πωλήσεις vintage δημιουργιών του οίκου
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Αύξηση πωλήσεων 2% - 5% αναμένει η διοίκηση του Ομίλου Jumbo το 2022 ενώ τα προ φόρων κέρδη εκτιμάται ότι θα κυμανθούν μεταξύ 210 εκατ. ευρώ και 240 εκατ. ευρώ.
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021