fbpxΤα έσοδα της Sony από την ψυχαγωγία ανεβαίνουν, αλλά τα τριμηνιαία κέρδη του ομίλου καταρρέουν | Economistas.gr
Skip to main content

Τα έσοδα της Sony από την ψυχαγωγία ανεβαίνουν, αλλά τα τριμηνιαία κέρδη του ομίλου καταρρέουν

Τα έσοδα της Sony από την ψυχαγωγία ανεβαίνουν, αλλά τα τριμηνιαία κέρδη του ομίλου καταρρέουν
Φωτό: Shutterstock

Ο ιαπωνικός όμιλος ηλεκτρονικών ειδών και ψυχαγωγίας, Sony Group, είδε αύξηση των εσόδων των μονάδων μουσικής, παιχνιδιών και εικόνας κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους. Όμως τα κέρδη του ομίλου μειώθηκαν στο μισό από 459 δισ. γιεν σε 283 δισ.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τα στοιχεία της για τους τρεις μήνες από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο το απόγευμα της Πέμπτης . Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 13% στα 2,37 τρισεκατομμύρια γιεν. Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 54% και τα κέρδη ανά μετοχή υποχώρησαν στα 170,26 γιεν, έναντι 367,08 γιεν το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.

Τους τελευταίους μήνες, η Sony ολοκλήρωσε την εξαγορά του ειδικού anime streamer Crunchyroll και ανακοίνωσε την προτεινόμενη εξαγορά της Firesprite. Πρόσφατα ανακοίνωσε επίσης τα σχέδιά της για την πώληση της GSN Games στη Scopely έναντι 1 δισ. δολαρίων, η οποία, όπως είπε, θα αποφέρει κέρδη που ο όμιλος πιθανότατα θα εμφανίσει ως λειτουργικά.

Τον Σεπτέμβριο, η Sony δήλωσε ότι θα συγχωνεύσει το παράρτημα της στην Ινδία με την Zee Entertainment Enterprises. Ωστόσο, μέρη της συμφωνίας, ιδίως οι επιλογές της ανώτατης διοίκησης του συγχωνευμένου ομίλου, αμφισβητούνται δικαστικά από επενδυτές μειοψηφίας.

Πριν από τα αποτελέσματα, οι μετοχές του ομίλου που διαπραγματεύονται στο Τόκιο είχαν απομακρυνθεί από τα πρόσφατα υψηλά τους και τερμάτισαν 1% χαμηλότερα στα 12.970 γιεν την Πέμπτη. Στη Νέα Υόρκη, οι ADR μετοχές του ομίλου είχαν υποχωρήσει κατά 3,3% την Τετάρτη στα 113,23 δολάρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Coca-Cola: Ισχυρή αύξηση όγκου πωλήσεων, εσόδων και λειτουργικών κερδών
Coca-Cola: Ισχυρή αύξηση όγκου πωλήσεων, εσόδων και λειτουργικών κερδών
H Coca-Cola HBC AG, Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματά της για το εξάμηνο που έληξε στις 1 Ιουλίου 2022.
Coca-Cola: Ισχυρή αύξηση όγκου πωλήσεων, εσόδων και λειτουργικών κερδών
Sony: Προχώρησε στην πώληση του παραρτήματος των μουσικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στη ρωσική αγορά
Sony: Προχώρησε στην πώληση του παραρτήματος των μουσικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στη ρωσική αγορά
Ο αναφερόμενος επιχειρηματικός όμιλος τεχνολογίας και ψυχαγωγικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων πώλησε την επιχείρηση και μεταβίβασε τις μουσικές συνεργασίες του σε μία τοπική εταιρία.
Sony: Προχώρησε στην πώληση του παραρτήματος των μουσικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στη ρωσική αγορά
Πλαίσιο: Πωλήσεις 192,2 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022
Πλαίσιο: Πωλήσεις 192,2 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022
Στα 192,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις της Πλαίσιο το πρώτο εξάμηνο του 2022 από 199,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, εμφανίζοντας μείωση κατά 3,53%.
Πλαίσιο: Πωλήσεις 192,2 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022
MYTILINEOS: Αύξηση καθαρών κερδών 171% και κύκλου εργασιών 169% στο εννεάμηνο 2022
MYTILINEOS: Αύξηση καθαρών κερδών 171% και κύκλου εργασιών 169% στο εννεάμηνο 2022
«Καθώς διανύουμε το Δ' Τρίμηνο του 2022, οι οικονομικές επιδόσεις της MYTILINEOS πιστοποιούν το πέρασμα στη «νέα εποχή» της εταιρείας, σε επίπεδο κύκλου εργασιών, EBITDA και καθαρής κερδοφορίας», επισημαίνεται στην σημερινή ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εννεαμήνου, κατά το οποίο καταγράφηκε σημαντική αύξηση των μεγεθών.
MYTILINEOS: Αύξηση καθαρών κερδών 171% και κύκλου εργασιών 169% στο εννεάμηνο 2022
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Με αύξηση πωλήσεων περίπου 12% έκλεισε ο Οκτώβριος 2022 για την Jumbo, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021. Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022