fbpxΑυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021 | Economistas.gr
Skip to main content

Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021

Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021
Κατάστημα της Jumbo / Φωτογραφία: SOOC

Αύξηση περίπου 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουάριος - Οκτώβριος 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «ο Οκτώβριος 2021 παρέμεινε σε θετικό έδαφος καταγράφοντας αύξηση κατά περίπου 0,6% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2020. Η Ελλάδα και η Κύπρος κατέγραψαν θετική πορεία σε επίπεδο πωλήσεων καθώς τα εμπορικά καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά και χωρίς την επιβολή νέων μέτρων. Ωστόσο, η αύξηση του επιδημιολογικού φορτίου οδήγησε τον Νοέμβριο τις αρχές στην Ελλάδα στην επιβολή νέων μέτρων και πάλι στην αρχή της πιο κρίσιμης περιόδου για το λιανεμπόριο όπως έγινε και το 2020 και δημιουργώντας για ακόμα μία φορά συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Από το Σάββατο 6 Νοεμβρίου στα εμπορικά καταστήματα και όχι στα Super- market και στα υπερ-market ο ανεμβολίαστος πληθυσμός θα μπορεί να εισέρχεται μόνο με την επίδειξη αρνητικού αποτελέσματος».

Επίσης, σημειώνεται ότι στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία, τον Οκτώβριο, καταγράφηκε μείωση των πωλήσεων. Η εμβολιαστική κάλυψη στις χώρες αυτές παραμένει εξαιρετικά χαμηλή, ενώ η πολιτική αβεβαιότητα εντείνει το πρόβλημα. Οι μεταβατικές κυβερνήσεις στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν το νέο κύμα Covid προβαίνουν σε σπασμωδικές κινήσεις επιβάλλοντας εξαιρετικά σκληρά μέτρα.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, σήμερα, οι πωλήσεις στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία να καταγράφουν διψήφιο ποσοστό μείωσης. Η πτωτική τάση είναι πιθανό να διευρυνθεί καθώς η κατάσταση που επικρατεί στις χώρες αυτές θυμίζει την αντίστοιχη περίοδο πριν την επιβολή lockdown σε Ελλάδα και Κύπρο κατά το τελευταίο 2μηνο του 2020.

Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2021, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας - χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές - παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου 2,8%, σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2020. Συνολικά, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας - χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές - για το δεκάμηνο του έτους (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2021) είναι αυξημένες κατά περίπου 3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στην Κύπρο,όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με περιορισμούς ως προς τον αριθμό των πελατών στους εσωτερικούς χώρους καθώς και ελέγχου της κατοχής safe pass για τους εισερχόμενους πελάτες. Οι πωλήσεις κατά τον Οκτώβριο του 2021 εμφανίζονται αυξημένες κατά περίπου 15%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το δεκάμηνο του 2021 είναι αυξημένες κατά περίπου 10%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Στη Βουλγαρία τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν με εξαιρετικά σκληρούς νέους περιορισμούς για τη χώρα. Πέραν του περιορισμού του αριθμού των πελατών στους εσωτερικούς χώρους, ξεκίνησαν οι έλεγχοι πιστοποιητικών στους εισερχόμενους πελάτες. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση κατά περίπου 23% τον Οκτώβριο του 2021, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Οι πωλήσεις κατά το δεκάμηνο του 2021 είναι αυξημένες περίπου 6%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η τάση για τον μήνα Νοέμβριο προϊδεάζει δραματική μείωση των πωλήσεων στη Βουλγαρία σε ποσοστό άνω του 50% εάν διατηρηθούν τα μέτρα που επιβλήθηκαν ενώ δεν αποκλείεται το σενάριο του ολικού lockdown.

Στην Ρουμανία, από την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου έγινε υποχρεωτική η επίδειξη σχετικού πιστοποιητικού για είσοδο σε όλα τα εμπορικά καταστήματα της χώρας. Η επιβολή μέτρων οδήγησε τις πωλήσεις του δικτύου να καταγράψουν μείωση κατά περίπου 1,6% τον Οκτώβριο του 2021, παρά την επιτυχημένη έναρξη λειτουργίας του νέου καταστήματος του ομίλου Jumbo στην πόλη Craiova. Οι πωλήσεις κατά το δεκάμηνο του 2021 είναι αυξημένες περίπου 17%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η τάση για τον μήνα Νοέμβριο προϊδεάζει δραματική μείωση των πωλήσεων στη Ρουμανία σε ποσοστό άνω του 30% εάν διατηρηθούν τα πρόσθετα μέτρα που επιβλήθηκαν και πιθανόν να οδηγήσουν και σε ολικό lockdown.

Ο όμιλος Jumbo, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, συνεχίζει να καταβάλει κάθε προσπάθεια να ισορροπήσει σε ένα περιβάλλον όπου οι επιβραδυντικοί παράγοντες εντείνονται και δεν αναμένεται να υπάρξει ορατή βελτίωση κατά τους πρώτους μήνες του 2022.

Στόχος της διοίκησης των Jumbo είναι μέσω της κερδοφορίας και της ισχυρής χρηματοοικονομικής της θέσης να διαφυλάξει το μοντέλο της Jumbo απέναντι στον καταναλωτή όσον αφορά την σχέση τιμής με το προσφερόμενο προϊόν και να παραμένει πιστή στη δέσμευσή της για χρηματική διανομή κάθε χρόνο.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, στις 26 Νοεμβρίου θα καταβληθεί με τη μορφή έκτακτης χρηματικής διανομής ποσό μικτό 0,30 ευρώ ανά μετοχή ενώ έχει ήδη διανεμηθεί τον Ιούλιο του 2021 ποσό μικτό 0,47 ευρώ ανά μετοχή. Κατά συνέπεια, το συνολικό μικτό ποσό που θα έχει καταβληθεί στους μετόχους έναντι των κερδών της χρήσης 2021, ανέρχεται σε μικτό ποσό 0,77 ευρώ ανά μετοχή, προσαυξημένο κατά 25% σε σχέση με το 2020, το οποίο ανήλθε σε ποσό 0,615 ευρώ ανά μετοχή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Αύξηση πωλήσεων 2% - 5% αναμένει η διοίκηση του Ομίλου Jumbo το 2022 ενώ τα προ φόρων κέρδη εκτιμάται ότι θα κυμανθούν μεταξύ 210 εκατ. ευρώ και 240 εκατ. ευρώ.
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων και νέες επενδύσεις το 2022 - Καθαρά κέρδη 216,6 εκατ. ευρώ το 2021
Αυξημένες κατά 12,8% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο πρώτο εξάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά 12,8% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο πρώτο εξάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά περίπου 12,8% ήταν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούνιος 2022) σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Αυξημένες κατά 12,8% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο πρώτο εξάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά 11% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο του έτους
Αυξημένες κατά 11% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο του έτους
Αύξηση περίπου 3% παρουσίασαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo για τον μήνα Ιούλιο 2022. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά περίπου 11%, όπως ανακοινώθηκε.
Αυξημένες κατά 11% οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo στο επτάμηνο του έτους
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Με αύξηση πωλήσεων περίπου 12% έκλεισε ο Οκτώβριος 2022 για την Jumbo, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021. Το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουαρίου- Οκτωβρίου 2022 ανήλθε στο 11% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Jumbo: Αύξηση 12% των πωλήσεων τον Οκτώβριο και 11% στο δεκάμηνο του 2022
Jumbo: Αυξημένες κατά 14% οι πωλήσεις το 2022
Jumbo: Αυξημένες κατά 14% οι πωλήσεις το 2022
Με αύξηση πωλήσεων περίπου 22% έκλεισε ο τελευταίος μήνας του 2022 για τον όμιλο Jumbo σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Jumbo: Αυξημένες κατά 14% οι πωλήσεις το 2022