fbpxΕπίσημο: H Mondelēz International ανακοίνωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της Chipita | Economistas.gr
Skip to main content

Επίσημο: H Mondelēz International ανακοίνωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της Chipita

Επίσημο: H Mondelēz International ανακοίνωσε τη συμφωνία για την εξαγορά της Chipita
Ολοκλήρωση εξαγοράς της Chipita από την Mondelēz International / Φωτογραφία: Shutterstock

H Mondelēz International ανακοίνωσε σήμερα την ολοκλήρωση της εξαγοράς της εταιρείας Chipita Global SA, κορυφαίας εταιρείας παραγωγής προϊόντων ζύμης και πρωινού σνακ.

Η συμφωνία, που αρχικά έγινε γνωστή τον Μάιο του 2021, θα ενισχύσει την πρόσβαση της Mondelēz International στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, όπου η Chipita διατηρεί ισχυρή παρουσία.

Χαιρετίζοντας τη συμφωνία, η Mondelēz International επεσήμανε τις «ισχυρές προοπτικές που διαμορφώνονται για τη δημιουργία καινοτομίας, συνδέοντας εμβληματικά brands της Mondelēz International, όπως η Cadbury και η Milka, με αγαπημένα κρουασάν και σνακ της Chipita Global SA όπως τα 7Days».

Η συμμετοχή του Ομίλου Olayan στην Chipita Global SA αριθμεί τριάντα και πλέον χρόνια, ενώ από το 2010 ο Όμιλος κατείχε πλειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία. Μιλώντας σήμερα, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Olayan, Camile Saba, δήλωσε: «Με τη Mondelēz, η περαιτέρω εξέλιξη της Chipita είναι σίγουρη. Προσβλέπουμε στη μελλοντική της ανάπτυξη».

Ο κ. Saba αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο της Chipita, Σπύρο Θεοδωρόπουλο, ο οποίος το 1986 απέκτησε για πρώτη φορά μερίδιο, στην τότε μικρή εταιρεία παραγωγής snacks με βάση το καλαμπόκι, τόνισε: «Όλοι εμείς στον Όμιλο Olayan, είμαστε ευγνώμονες στον Σπύρο για την καινοτομία που έφερε, την επιμονή που επέδειξε, αλλά και τη σκληρή δουλειά του, εδώ και δεκαετίες. Η αφοσίωσή του στην Chipita παρέμεινε όλα αυτά τα χρόνια ακλόνητη».

Το 1991, ο κ. Θεοδωρόπουλος πρωτοπόρησε στην αγορά με τη δημιουργία συσκευασμένων προϊόντων κρουασάν, τα οποία πωλούνται πλέον σε όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύουν τα δύο τρίτα των πωλήσεων της εταιρείας. Τις επόμενες δεκαετίες, ο κ. Θεοδωρόπουλος οδήγησε σε ανάπτυξη την Chipita, διαμορφώνοντας έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αρτοσκευασμάτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, με έσοδα που έφτασαν το 2020 τα 580 εκατ. δολ. Περίπου 2 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε 56 χώρες σε όλον τον κόσμο απολαμβάνουν πλέον τα συσκευασμένα σνακ της εταιρείας.

Ο κ. Θεοδωρόπουλος σχολίασε: «Ήταν τιμή μου και ιδιαίτερη χαρά να συνεργαστώ όλα αυτά τα χρόνια με τον Όμιλο Olayan. Μαζί μοιραστήκαμε ένα κοινό όραμα για την Chipita και εργαστήκαμε συστηματικά, ώστε να μετατρέψουμε την Chipita στη σύγχρονη, κορυφαία στον κλάδο της επιχείρηση που είναι σήμερα. Είμαι βέβαιος για το θετικό μέλλον της Chipita και των ανθρώπων της, ως μέλος της οικογένειας της Mondelēz International».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Chipita: Αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και EBITDA κατά 10% το 2019
Η εταιρεία θα προχωρήσει στην εφαρμογή του επενδυτικού πλάνου την επόμενη τετραετία, προκειμένου να υλοποιήσει το μεσοπρόθεσμο πλάνο ανάπτυξής της στις διεθνείς αγορές.
Chipita: Αύξηση πωλήσεων κατά 11,2% και EBITDA κατά 10% το 2019
Διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία Chipita
Διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία Chipita
Τη θέση του Deputy CEO - Commercial της Chipita αναλαμβάνει o Γιάννης Παπαχρήστου από τις 21 Σεπτεμβρίου, αναφερόμενος στον CEO, Σπύρο Θεοδωρόπουλο.
Διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία Chipita
Chipita: Από τα τυρογαριδάκια στην εξαγορά “μαμούθ” από την Mondelez -Η επόμενη μέρα για τη θρυλική εταιρεία
Chipita: Από τα τυρογαριδάκια στην εξαγορά “μαμούθ” από την Mondelez -Η επόμενη μέρα για τη θρυλική εταιρεία
40 χρόνια μετά την ίδρυση της η Chipita παρουσίασε έσοδα που φτάνουν τα 580 εκατομμύρια δολάρια το 2020.
Chipita: Από τα τυρογαριδάκια στην εξαγορά “μαμούθ” από την Mondelez -Η επόμενη μέρα για τη θρυλική εταιρεία