fbpxΗλεκτροκίνηση: Oι πρώτοι ταχυ-φορτιστές έως 300 kW DC στην Ελλάδα από τη ΔΕΗ blue | Economistas.gr
Skip to main content

Ηλεκτροκίνηση: Oι πρώτοι ταχυ-φορτιστές έως 300 kW DC στην Ελλάδα από τη ΔΕΗ blue

Ηλεκτροκίνηση: Oι πρώτοι ταχυ-φορτιστές έως 300 kW DC στην Ελλάδα από τη ΔΕΗ blue
Oι πρώτοι ταχυ-φορτιστές έως 300 kW DC στην Ελλάδα από τη ΔΕΗ blue

Ο πρώτος ταχυ-φορτιστής έως 300 kW DC της ΔΕΗ blue εγκαταστάθηκε στο εμπορικό πάρκο TOP PARKS της Trade Estates στην οδό Πειραιώς 86.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση, η ΔΕΗ blue πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην τεχνολογία της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων παρουσιάζοντας τον ισχυρότερο στην Ελλάδα ταχυ-φορτιστή συνολικής δυνατότητας έως και 300 kW.

Ο ταχυ-φορτιστής, που εγκαταστάθηκε στο εμπορικό πάρκο TOP PARKS της Trade Estates στην οδό Πειραιώς 86, αποτελεί την αφετηρία της δημιουργίας ενός πανελληνίου δικτύου ταχυ-φορτιστών έως και 300 kW DC σε ανάλογες εμπορικές χρήσεις, το οποίο πρόκειται να αναπτυχθεί στους προσεχείς μήνες.

Ο ταχυ-φορτιστής έως 300 kW DC της ΔΕΗ blue, έχει δύο θύρες φόρτισης τύπου CCS2 150 kW DC, με δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης 2 οχημάτων, είναι ευρωπαϊκής κατασκευής, υποστηρίζει ανάγκες ΑΜΕΑ λόγω του χαμηλότερου ύψους που είναι τοποθετημένη η οθόνη πληροφοριών, έχει πρόληψη για σίγαση ώστε να μην προκαλεί θόρυβο σε κατοικημένες περιοχές  ( <65db(A)) και προσφέρει σύστημα διαχείρισης καλωδίων (cable management) για ευκολότερη φόρτιση.  Ο χρόνος ολοκλήρωσης της φόρτισης, μπορεί να εξασφαλίσει φόρτιση της μπαταρίας για 10->80% σε έως 18 λεπτά, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος. 

Η ΔΕΗ blue ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών και στο πλαίσιο της συνεχούς αναζήτησης τρόπων για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης συνεχίζει δυναμικά την υλοποίηση του στόχου της για τη δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου δημοσίως προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα και την εισαγωγή νέων τεχνολογικών λύσεων και υποδομών» όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ο γενικός διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ Κυριάκος Κοφινάς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η πράσινη ΔΕΗ blue τον 1,5 χρόνο λειτουργίας της επιταχύνει την ανάπτυξη της Ηλεκτροκίνησης. Όχι μόνο εγκαθιστώντας το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα, αλλά και διασφαλίζοντας την διεύρυνση του δικτύου της, ώστε να παρέχει αξιόπιστη εξυπηρέτηση στους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων ανάλογα με τις διαφορετικές ανάγκες τους. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την εγκατάσταση των ταχυ-φορτιστών ΔΕΗ blue που θα καλύψουν το μεγαλύτερο μέρος των οδικών αρτηριών της Ελλάδας, σε κομβικά σημεία. Να διασυνδέσουμε το οδικό μας δίκτυο ώστε η φόρτιση να επιτυγχάνεται, γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στάσσης: Αύξηση 30 έως 35 % στα λειτουργικά κέρδη με την προσθήκη της ENEL Ρουμανίας
Στάσσης: Αύξηση 30 έως 35 % στα λειτουργικά κέρδη με την προσθήκη της ENEL Ρουμανίας
Σε σημαντική ενίσχυση των μεγεθών της ΔΕΗ οδηγεί η εξαγορά της ENEL Ρουμανίας, καθώς η τελευταία κατέχει ηγετική θέση στη Ρουμανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ σημαντικές είναι και οι ωφέλειες που προκύπτουν από τις συνέργειες οι οποίες αναπτύσσονται μεταξύ των δύο εταιρειών.
Στάσσης: Αύξηση 30 έως 35 % στα λειτουργικά κέρδη με την προσθήκη της ENEL Ρουμανίας
Το Apple Car βρίσκεται λιγότερο από δυο χρόνια μακριά
Το Apple Car βρίσκεται λιγότερο από δυο χρόνια μακριά
Τα σχέδια της Apple για την κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού οχήματος αποτελούν αντικείμενο φημών εδώ και πολλά χρόνια. Σύμφωνα με πιο πρόσφατα δημοσιεύματα, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple μπορεί να μην είναι ακόμα έτοιμο να παρουσιαστεί δημόσια, αλλά αυτό απέχει μόλις δυο χρόνια.
Το Apple Car βρίσκεται λιγότερο από δυο χρόνια μακριά
Μείωσε το ποσοστό της στη ΔΕΗ η Goldman Sachs
Μείωσε το ποσοστό της στη ΔΕΗ η Goldman Sachs
Στο 5,27% μείωσε το έμμεσο ποσοστό της στη ΔΕΗ η Goldman Sachs, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Το ποσοστό της προηγουμένως και συγκεκριμένα μέχρι τις 22/2 ανερχόταν στο 5,35%.
Μείωσε το ποσοστό της στη ΔΕΗ η Goldman Sachs
ΔΕΗ: 1,8 δισεκ. ευρώ για στήριξη των καταναλωτών και αυξημένη λειτουργική κερδοφορία το 2022
ΔΕΗ: 1,8 δισεκ. ευρώ για στήριξη των καταναλωτών και αυξημένη λειτουργική κερδοφορία το 2022
Αυξημένη λειτουργική κερδοφορία, μείωση του χρέους και συνεισφορά στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της ενεργειακής κρίσης ύψους 1,8 δισεκ. ευρώ ανακοίνωσε η ΔΕΗ για το 2022, παρά τη μεγάλη αύξηση των λειτουργικών δαπανών, και κυρίως των δαπανών για αγορές ενέργειας και για φυσικό αέριο.
ΔΕΗ: 1,8 δισεκ. ευρώ για στήριξη των καταναλωτών και αυξημένη λειτουργική κερδοφορία το 2022
ΔΕΗ: ισχυρή λειτουργική κερδοφορία και το 2023
ΔΕΗ: ισχυρή λειτουργική κερδοφορία και το 2023
Ενίσχυση της επαναλαμβανόμενης λειτουργικής κερδοφορίας του ομίλου ΔΕΗ το 2023 στο 1,1 δισ. ευρώ αναμένει η διοίκηση της επιχείρησης, σύμφωνα με όσα είπε σε αναλυτές ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης
ΔΕΗ: ισχυρή λειτουργική κερδοφορία και το 2023
ΔΕΗ: Στο 5,27% ανήλθε η συμμετοχή της Goldman Sachs
ΔΕΗ: Στο 5,27% ανήλθε η συμμετοχή της Goldman Sachs
Η συνολική συμμετοχή της Goldman Sachs Group, Inc. στα δικαιώματα ψήφου της ΔΕΗ ανέβηκε στο 5,27% από 5,24% προηγουμένως, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
ΔΕΗ: Στο 5,27% ανήλθε η συμμετοχή της Goldman Sachs