fbpxGlobe One Digital: Νέες θέσεις εργασίας, αυτόνομη ανάπτυξη και εξαγορές | Economistas.gr
Skip to main content

Globe One Digital: Νέες θέσεις εργασίας, αυτόνομη ανάπτυξη και εξαγορές

Globe One Digital: Νέες θέσεις εργασίας, αυτόνομη ανάπτυξη και εξαγορές
Φωτογραφία: Shutterstock

Η περαιτέρω ισχυρή ενίσχυση της παρουσίας της Globe One Digital τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις διεθνείς αγορές με στόχο να εξελιχθεί σε κορυφαίο digital agency στην περιοχή της ΝA Ευρώπης, διατηρώντας, παράλληλα, υψηλές επιδόσεις στους ρυθμούς ανάπτυξης και στην ικανοποίηση πελατών και στελεχών αποτελεί την κεντρική στρατηγική της εταιρίας, ανέφερε ο Δημήτρης Παπουτσής, ιδρυτής και διευθύνων Σύμβουλος της Globe One Digital.

   Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 25 ετών από την ίδρυση της σε ενημερωτική συνάντηση με τους δημοσιογράφος ο Δημήτρης Παπουτσής επισήμανε ότι ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί με μέση ετήσια ανάπτυξη 20%, με αυτόνομη ανάπτυξη αλλά και εξαγορές όταν παρουσιάζονται ευκαιρίες καθώς και με περαιτέρω ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού της με δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Παράλληλα, όπως είπε η εταιρία, επενδύει στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων, συμμετέχοντας και σε startups όπως η Oggit (Augmented Reality), η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) & Consolytics (Google Analytics Add On), οι οποίες έχουν συμπληρωματικές προς τις δικές δραστηριότητες της Globe One Digital, επιδιώκοντας να ενισχύσει την γκάμα των τεχνολογικών λύσεων που προσφέρει στους πελάτες της. Στην περίπτωση που βρεθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες εξαγορών οι εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο να συνεργαστεί και με επενδυτές προκειμένου να υλοποιήσει τους στόχους της.

   Η Globe One Digital προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, που εκτείνονται από την υλοποίηση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, performance marketing, web design, μέχρι development, SΕΟ, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ καλύπτει και τομείς όπως είναι η διαχείριση περιεχομένου, τα data analytics και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες. Η Globe One Digital είναι Premier Google Partner και έχει συμπεριληφθεί στις 100 ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες του Index Inc.5000 Europe.

   «Όταν ξεκινήσαμε την Globe One Digital, το Διαδίκτυο έκανε τα πρώτα του βήματα στην Ελλάδα. Πρακτικά, είμαστε το πρώτο digital agency που δημιουργήθηκε και βρίσκεται εν ενεργεία μέχρι σήμερα. Πετύχαμε, όμως, να εντοπίσουμε τις εταιρείες εκείνες που είχαν κατανοήσει τη σημασία που θα έχει το κανάλι και, καθ' όλη τη διάρκεια αυτών των 25 ετών, έχουμε πετύχει το χτίσιμο της ψηφιακής επικοινωνίας και των ψηφιακών assets πολλών εταιρειών και επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», ανέφερε ο Δημήτρης Παπουτσής.

   Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Ρουμανία, διατηρώντας γραφεία και στις 4 χώρες, ενώ από την Αθήνα καλύπτει και τις ανάγκες των πελατών της στην Κύπρο. Η εταιρεία απασχολεί 60 άτομα, έχοντας πενταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της την τελευταία δεκαετία. Όπως ανακοινώθηκε, κατά τη διάρκεια της 25ετούς πορείας και μέσω των κατάλληλων εργαλείων που έχει αναπτύξει, η Globe One Digital έχει δώσει την ευκαιρία σε περισσότερα από 100 διεθνή brands και πάνω από 2.000 επιχειρήσεις να ενισχύσουν την ψηφιακή παρουσία τους, να χτίσουν τις υποδομές τους και να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους μέσω όλων των ψηφιακών καναλιών. Το ποσοστό των «πιστών» πελατών ξεπερνάει το 90%, ενώ σε αντίστοιχα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κινείται και το επίπεδο της ικανοποίησής τους. Οι πελάτες προέρχονται από διάφορους κλάδους, όπως είναι αυτός του τουρισμού, του online gaming & entertainment, ο χρηματοπιστωτικός και ασφαλιστικός τομέας, αλλά και του e-commerce. Στους σημαντικότερους πελάτες της Globe One Digital περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Kaizen (stoiximan.betano), η Grecotel, η Swot, η Zeus International, η Allianz, η Coca-Cola HBC, η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Suzuki, η Dominos, κ.ά.

   Η εταιρία πιστοποιήθηκε πρόσφατα κατά ISO 22301:2019 για το σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Management System), κατά ISO 27001:2013 για το σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων (Information Security Management System) και κατά ISO 9001:2015 για το σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Quality Management System). Στις πρωταρχικές αξίες της Globe One Digital είναι η κοινωνική ευθύνη και γι' αυτόν τον λόγο ενισχύει την τελευταία δεκαετία δράσεις ανάπτυξης του αθλητικού ιδεώδους, της υποστήριξης ασθενέστερων οικονομικά ή κοινωνικά ομάδων και της προώθησης της τέχνης και του πολιτισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Jumbo: Η υγειονομική κρίση στάθηκε εμπόδιο στην ανάπτυξη
Jumbo: Η υγειονομική κρίση στάθηκε εμπόδιο στην ανάπτυξη
Με το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης, όλες οι χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος JUMBO έλαβαν μέτρα για τον περιορισμό εξάπλωσης του Covid-19 επηρεάζοντας την πορεία των μεγεθών του Ομίλου JUMBO.  
Jumbo: Η υγειονομική κρίση στάθηκε εμπόδιο στην ανάπτυξη
Παγκρήτια Τράπεζα: Με το βλέμμα στην ανάπτυξη
Παγκρήτια Τράπεζα: Με το βλέμμα στην ανάπτυξη
Με σημαντικά βήματα προόδου κλείνει την προηγούμενη χρήση της η Παγκρήτια Τράπεζα που παρά την πανδημία κατάφερε να ξεκινήσει με αξιώσεις το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης του ισολογισμού της, που θα ολοκληρωθεί εντός του 2022 και το οποίο προβλέπει σημαντική μείωση των NPEs, αλλά και την κεφαλαιακή της ενίσχυση.
Παγκρήτια Τράπεζα: Με το βλέμμα στην ανάπτυξη
Επενδύσεις, εξαγορές και διεύρυνση παρουσίας στο εξωτερικό οι στόχοι της εταιρείας «Αγγελάκης»
Επενδύσεις, εξαγορές και διεύρυνση παρουσίας στο εξωτερικό οι στόχοι της εταιρείας «Αγγελάκης»
Με ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 30% «τρέχει» εφέτος η εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ δρομολογώντας την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 20 εκατ. ευρώ με στόχο την καθετοποίηση της παραγωγής και την διεύρυνση της παρουσίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Επενδύσεις, εξαγορές και διεύρυνση παρουσίας στο εξωτερικό οι στόχοι της εταιρείας «Αγγελάκης»
ΑΒ Βασιλόπουλος: Στοχεύει σε μεγαλύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο της αγοράς
ΑΒ Βασιλόπουλος: Στοχεύει σε μεγαλύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο της αγοράς
Προτεραιότητα στη συγκράτηση ει δυνατόν μείωση των τιμών των προϊόντων που διαθέτει δίνει η νέα διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στο δύσκολο περιβάλλον που διαμορφώνουν οι γεωπολιτικές εξελίξεις, τα αυξημένα κόστη, οι πληθωριστικές πιέσεις και το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Στοχεύει σε μεγαλύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο της αγοράς
Έρευνα ManpowerGroup: Σχεδόν 8 στους 10 Έλληνες εργοδότες δεν βρίσκουν εξειδικευμένα ταλέντα
Έρευνα ManpowerGroup: Σχεδόν 8 στους 10 Έλληνες εργοδότες δεν βρίσκουν εξειδικευμένα ταλέντα
 Σοβαρή ή σχετική δυσκολία να βρουν εξειδικευμένα ταλέντα αντιμετωπίζουν σχεδόν 8 στους 10 εργοδότες στην Ελλάδα, με την έλλειψη ταλέντων να φτάνει σε υψηλό ρεκόρ 11ετίας, σύμφωνα με τα ευρήματα της ετήσιας διεθνούς έρευνας έλλειψης ταλέντου του ομίλου ManpowerGroup για το 2023.
Έρευνα ManpowerGroup: Σχεδόν 8 στους 10 Έλληνες εργοδότες δεν βρίσκουν εξειδικευμένα ταλέντα
Μαρίνα Χατσόπουλος: Θετικές οι προοπτικές για την Ελλάδα στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα
Μαρίνα Χατσόπουλος: Θετικές οι προοπτικές για την Ελλάδα στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα
Το νήμα που θα ενώσει τις ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με τα πλούσια δίκτυα που προσφέρει το οικοσύστημα καινοτομίας στις ΗΠΑ, έπιασε το παγκόσμιο συνέδριο του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) για την παγκόσμια τεχνολογία και τη νεοφυή επιχειρηματικότητα που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Μαρτίου, για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μαρίνα Χατσόπουλος: Θετικές οι προοπτικές για την Ελλάδα στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα