fbpxΗλεκτρονικές ετικέτες ραφιού-Τα χαρακτηριστικά τους και πώς αλλάζουν τα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν τα «φυσικά» καταστήματα λιανικής | Economistas.gr
Skip to main content

Ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού-Τα χαρακτηριστικά τους και πώς αλλάζουν τα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν τα «φυσικά» καταστήματα λιανικής

Ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού-Τα χαρακτηριστικά τους και πώς αλλάζουν τα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν τα «φυσικά» καταστήματα λιανικής

Νέα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν τα «φυσικά» καταστήματα λιανικής δημιουργεί η είσοδος των ετικετών ηλεκτρονικών ραφιών στα καταστήματα λιανικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόσφατη επέκταση συνεργασίας της Walmart με την SES-Imagotag. Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής παγκοσμίως επέλεξε τον κατασκευαστικό οίκο που διατηρεί το 50% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού (ESL), για να εξοπλίσει 500 καταστήματά της στις ΗΠΑ με συνολικά 60 εκατομμύρια ετικέτες.

Στο έργο θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα VUSION «νέας γενιάς», η οποία προσφέρει, όπως αναφέρει η ελληνική εταιρία Mobile Technology, νέες καινοτόμες δυνατότητες που έρχονται να προστεθούν στα πλεονεκτήματα της λύσης που έχει αναπτύξει η SES-Imagotag.

Ηλεκτρονικές ετικέτες - Τα χαρακτηριστικά τους

-«Έξυπνες» ράγες που συνδυάζουν συνδεσιμότητα και ενέργεια, καθώς και ετικέτες που εξασφαλίζουν ενισχυμένη απόδοση, αν και λειτουργούν χωρίς μπαταρία.

-Ασύρματη μετάδοση δεδομένων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, εφαρμόζοντας το τελευταίο πρωτόκολλο που αναπτύχθηκε από τη συνεργασία των Qualcomm και Bluetooth Special Interest Group.

-Ενισχυμένη διαλειτουργικότητα με συμβατές συσκευές μέσω του Bluetooth Low Energy. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη μείωση αποτυπώματος άνθρακα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες λύσεις ESL.

-Δημιουργούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την παροχή phygital υπηρεσιών στους καταναλωτές.

Η SES-Imagotag έχει επιλεγεί από τη ελληνική εταιρία Mobile Technology ως στρατηγικός συνεργάτης της στον τομέα των ηλεκτρονικών ετικετών στην κατεύθυνση της υλοποίησης σημαντικών έργων, ως επίσημου αντιπρόσωπου του οίκου σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς διαθέτει την απαιτούμενη τεχνογνωσία για τον σχεδιασμό, την εγκατάσταση και την υποστήριξη τους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ιδρύθηκε η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας - Πρόεδρος ο Α. Παντελιάδης
Ιδρύθηκε η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας - Πρόεδρος ο Α. Παντελιάδης
Η ίδρυση της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ), με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων αλυσίδων της χώρας και στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση και ανάπτυξη του κλάδου σε θεσμικό και συλλογικό επίπεδο, ανακοινώθηκε σήμερα.
Ιδρύθηκε η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας - Πρόεδρος ο Α. Παντελιάδης
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αισιοδοξούν για την σταδιακή αντιμετώπιση του «Πληθωρισμού Απληστίας» αλλά ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αισιοδοξούν για την σταδιακή αντιμετώπιση του «Πληθωρισμού Απληστίας» αλλά ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή
Την αισιοδοξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων ότι το φαινόμενο του Πληθωρισμού Απληστίας θα αποκατασταθεί σταδιακά ενώ η κλιματική αλλαγή αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό για την τροφοδοσία της αγοράς εξέφρασε ο Απόστολος Πεταλάς γενικός διευθυντής, Ένωσης Σούπερ Μαρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) σε εκδήλωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αισιοδοξούν για την σταδιακή αντιμετώπιση του «Πληθωρισμού Απληστίας» αλλά ανησυχούν για την κλιματική αλλαγή
Όμιλος Σκλαβενίτης: Στα 4,47 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022
Όμιλος Σκλαβενίτης: Στα 4,47 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022
Ενίσχυση κύκλου εργασιών αλλά μείωση κερδοφορίας, λόγω απορρόφησης σημαντικού μέρους των ανατιμήσεων, κατέγραψε τόσο ο Όμιλος Σκλαβενίτης όσο και η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (ΕΥΣ) το 2022.
Όμιλος Σκλαβενίτης: Στα 4,47 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2022