Coca-Cola HBC: Ισχυρή ανάπτυξη στο τρίτο τρίμηνο με αύξηση πωλήσεων και εσόδων
Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε η Coca-Cola HBC στο τρίτο τρίμηνο του 2025, συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία και επιβεβαιώνοντας τις χρηματοοικονομικές κατευθύνσεις για τη χρονιά.
Ο όμιλος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company ανακοίνωσε οργανική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 5%, με την ανάπτυξη να φτάνει το 8,1% στο εννεάμηνο.
Η επίδοση αυτή προήλθε από αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,1% και ενίσχυση των εσόδων ανά κιβώτιο κατά 3,8%, αποτέλεσμα της καλύτερης διαχείρισης τιμών και του ηπιότερου πληθωριστικού περιβάλλοντος. Το μερίδιο αγοράς στα μη αλκοολούχα έτοιμα προς κατανάλωση ποτά αυξήθηκε κατά 80 μονάδες βάσης στους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
Ανοδική πορεία κατέγραψαν και οι τρεις κατηγορίες αγορών όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος. Στις αναδυόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,9% χάρη στην άνοδο των πωλήσεων σε Νιγηρία και Αίγυπτο. Οι αναπτυσσόμενες αγορές ενισχύθηκαν κατά 4,8%, ενώ στις αναπτυγμένες η αύξηση διαμορφώθηκε στο 1,2%, παρά τη μικρή πτώση όγκου.
Μικρή υποχώρηση στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων παρουσίασε μικρή υποχώρηση σε σχέση με την περσινή υψηλή βάση, ωστόσο οι επιδόσεις σε επιμέρους κατηγορίες ήταν θετικές: η Coca-Cola Zero σημείωσε διψήφια αύξηση, η Sprite συνέχισε να αναπτύσσεται, ενώ τα ποτά ενέργειας και ο καφές κινήθηκαν ανοδικά.
Η Coca-Cola HBC συνέχισε να επενδύει στις στρατηγικές της προτεραιότητες, με καμπάνιες όπως η «Share a Coke», που ενίσχυσε τη σύνδεση με τους καταναλωτές, και με νέες λανσαρίσματα όπως η έκδοση Monster με τον Lando Norris σε 16 αγορές. Παράλληλα, οι πωλήσεις καφέ στα σημεία εκτός σπιτιού (Costa Coffee, Caffè Vergnano) αυξήθηκαν σημαντικά, ενώ τα σνακ Bambi λανσαρίστηκαν στη Νιγηρία τον Οκτώβριο.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Zoran Bogdanovic, τόνισε ότι «η συνέπεια και η ισχυρή εκτέλεση στρατηγικής μας επιτρέπουν να επιτυγχάνουμε ανάπτυξη σε διαφορετικές αγορές και συνθήκες». Πρόσθεσε επίσης ότι η εταιρεία «παραμένει προσηλωμένη στη δημιουργία αξίας και στην προετοιμασία για το μέλλον, παρά τη γεωπολιτική και μακροοικονομική αβεβαιότητα».
Η εταιρεία επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις της για το 2025, προβλέποντας αύξηση οργανικών εσόδων στο άνω όριο του εύρους 6%-8% και λειτουργικών κερδών στο άνω όριο του 7%-11%. Παράλληλα, προχώρησε στην ανακοίνωση εξαγοράς της Coca-Cola Beverages Africa, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ήπειρο.
Η Coca-Cola HBC δραστηριοποιείται σε 29 χώρες και απασχολεί περίπου 33.000 εργαζομένους, παραμένοντας σταθερά μεταξύ των εταιρειών με τις υψηλότερες επιδόσεις βιωσιμότητας διεθνώς.