Skip to main content

Ο άνθρωπος - κλειδί στο νέο δίκτυο της Σκλαβενίτης

Ο άνθρωπος - κλειδί στο νέο δίκτυο της Σκλαβενίτης

Με ένα από τα πλέον ικανά και έμπειρα στελέχη του εμπορίου ενισχύει την διοικητική της ομάδα από την 1η Μαρτίου η αλυσίδα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης.

Ο Λάμπρος Παπασκοσμάς, επί 20ετία γενικός διευθυντής της P&G Ελλάδος, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε προσφάτως από τον όμιλο, είναι ο άνθρωπος που θα κληθεί να δώσει τον αέρα της πολυεθνικής στην Σκλαβενίτης εστιάζοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη, στην ενίσχυση μεγεθών αλλά και την παροχή νέων σύγχρονων υπηρεσιών για τους καταναλωτές, ένα σημείο στο οποίο η αλυσίδα υστερεί έναντι των ανταγωνιστών της.

Η Σκλαβενίτης κατάφερε το 2018 να βρεθεί στην πρώτη θέση μεταξύ των αλυσίδων σουπερμάρκετ μετά και την ενεργοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του δικτύου των καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος και φέρεται αποφασισμένη να διατηρήσει την πρωτιά, την στιγμή που οι αντίπαλες αλυσίδες σουπερμάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Lidl κλπ), φέρονται διατεθειμένες να βγάλουν όλα τα βέλη από τη φαρέτρα τους (κάρτες, προσφορές, ενίσχυση e-shop) με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών.

Ο Λάμπρος Παπακοσμάς, το όνομα του οποίου ακουγόταν το τελευταίο διάστημα (η Σκλαβενίτης ωστόσο το διέψευδε) θα αναλάβει τον ρόλο του Εντεταλμένου Συμβούλου της Διοίκησης της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης για θέματα που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη της εταιρείας.

To στοίχημα που καλείται να κερδίσει ο ίδιος είναι δύσκολο, όπως άλλωστε και το ίδιο το εγχείρημα της διάσωσης της πρώην αλυσίδας Μαρινόπουλος από το Σκλαβενίτη, σε μία αγορά που ναι μεν το 2018 έκλεισε με θετικό πρόσημο (αύξηση τζίρου περί το 2,5%), ωστόσο δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια εφυσηχασμού.

Και αυτό λόγω της επιθετικής πολιτικής που σχεδιάζουν οι υπολοιπες αλυσίδες, σε συνδυασμό με τις τρεις εκλογικές αναμετρήσεις που θα έχουμε μέσα στο 2019 οι οποίες εκτιμάται ότι θα επιδράσουν αρνητικά στην κατανάλωση. Ως εκ τούτου κανεις δεν μπορεί να προβλέψει με βεβαιότητα την πορεία του τζίρου αλλά και τις αλλαγές που θα υπάρξουν στην αγορά του λιανεμπορίου εντός του έτους.

Ο ρόλος όμως του κ. Παπακοσμά είναι ακόμη ένας, λένε οι καλά γνωρίζοντες. Καλείται να διαχειριστεί και να φέρει εις πέρας την οργάνωση του νέου πλέον μεγάλου δικτύου της Σκλαβενίτης, η οποία μέσα στην τελευταία διετία έχει φτάσει να αριθμεί πάνω από 500 καταστήματα, από το περίπου 200 που είχε μέχρι τότε η αλυσίδα.

Σε αυτή την προσπάθεια, ο ρόλος του, λόγω και της εμπειρίας του στον πολυεθνικό Όμιλο της P&G αναμένεται ότι θα είναι καταλυτικός.

Να σημειωθεί ότι από τα 320 καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος, 198 έχουν ήδη ανακαινιστεί πλήρως κι έχουν επανέλθει σε κανονική λειτουργία, ενώ παράλληλα ενισχύθηκαν σημαντικά οι πρόσθετες υπηρεσίες των 33 hyper markets Σκλαβενίτης, με παιδότοπους, εστιατόρια, αρτοπωλεία κ.α.

Απομένουν προς ανακαίνιση 113 καταστήματα τα οποία σχεδιάζεται να ανακαινιστούν εντός του 2019 και το συνολικό κόστος των επενδύσεων θα υπερβεί τα 75 εκατ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αύξηση τζίρου με μείωση κερδών στα σούπερ μάρκετ
Αύξηση τζίρου με μείωση κερδών στα σούπερ μάρκετ
Στην εξέλιξη αυτή συνετέλεσε σημαντικά ο όμιλος Σκλαβενίτης, με την επαναλειτουργία του δικτύου Μαρινόπουλος αλλά και τη μείωση της κερδοφορίας.
Αύξηση τζίρου με μείωση κερδών στα σούπερ μάρκετ
Νέο κατάστημα Μασούτης στη Λέσβο
Νέο κατάστημα Μασούτης στη Λέσβο
Το πέμπτο κατάστημα στη Λέσβο εγκαινίασε η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. Το νέο κατάστημα βρίσκεται προς την πλευρά αεροδρομίου στη Βαρειά Μυτιλήνης και τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν το πρωί.
Νέο κατάστημα Μασούτης στη Λέσβο
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
Η πώληση αφορά το 55% της αλυσίδας Κρόνος – Καρακίτσος, που σήμερα ελέγχει η αλυσίδα Σκλαβενίτης, ποσοστό το οποίο απέκτησε μετά το deal διάσωσης του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος.
Σκλαβενίτης: Μυστήριο με την πώληση της αλυσίδας Κρόνος
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα