fbpxΣτην Αθήνα τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive | Economistas.gr
Skip to main content

Στην Αθήνα τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive

Στην Αθήνα τα ηλεκτρικά πατίνια της Hive

Μετά την Lime που πριν από έναν μήνα περίπου ξεκίνησε την παροχή της υπηρεσίας μίσθωσης ηλεκτροκίνητων πατινιών, η Hive, εταιρεία του ομίλου της Daimler, λανσάρισε τη δική της υπηρεσία στην Αθήνα με έναν αριθμό από πατίνια που είναι διαθέσιμα έναντι ενός χαμηλού τιμήματος.  H Hive αποτελεί δημιούργημα της mytaxi, της εταιρείας της Daimler που έχει εξαγοράσει και την ελληνική Beat,​​​​​  ξεκίνησε τη λειτουργία της τον περασμένο Νοέμβριο λανσάροντας την υπηρεσία ενοικίασης πατινιών στη Λισαβόνα.

Για να κάνει κάποιος χρήση ενός πατινού της Hive θα πρέπει να εγκαταστήσει στο την εφαρμογή της πλατφόρμας στο smartphone του, όπου εμφανίζεται σε χάρτη τα διαθέσιμα πατίνια με το επίπεδο φόρτισής τους. Το «ξεκλείδωμα» του πατινιού κοστίζει ένα ευρώ και κάθε λεπτό χρήσης ή αναμονής κοστίζει 0,15 ευρώ φέρνοντας το κόστος για την πρώτη ώρα χρήσης στα δέκα ευρώ.

Στο πλαίσιο της σημερινής παρουσίασης για το λανσάρισμα της υπηρεσίας στην Αθήνα, η Hive ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας  «Πάνος Μυλωνάς», για την οργάνωση  σεμιναρίων και προγραμμάτων e-learning, για την ορθή χρήση των escooters. 

Ταυτόχρονα και σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων η Hive θα δημιουργήσει μία ομάδα εργασίας στην οποία θα συμμετέχουν επίσης ακαδημαϊκά στελέχη, εκπρόσωποι φορέων και επιχειρήσεων, καθώς και στελέχη του Δήμου, ώστε να διαμορφώσουν τις βέλτιστες πρακτικές για την ασφαλή μετακίνηση στην πόλη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτό είναι το νέο δίκτυο ποδηλατοδρόμων της Αθήνας
Αυτό είναι το νέο δίκτυο ποδηλατοδρόμων της Αθήνας
Πρόκειται για ένα νέο δίκτυο που θα συνδεθεί με το υπάρχον «Γκάζι - Φάληρο» και θα περνά από την Κυψέλη, τους Αμπελόκηπους τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και τα Πετράλωνα.
Αυτό είναι το νέο δίκτυο ποδηλατοδρόμων της Αθήνας
Συνέντευξη του Ν. Δρανδάκη για την κόντρα ταξί-Beat
Συνέντευξη του Ν. Δρανδάκη για την κόντρα ταξί-Beat
Σε συνέντευξή του στο iefimerida.gr ο ιδρυτής της Beat σημειώνει ότι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του ΣΑΤΑ, του έλεγε «εγώ έκλεισα τον Λαμπράκη, εσένα δεν θα κλείσω...».
Συνέντευξη του Ν. Δρανδάκη για την κόντρα ταξί-Beat
Η Beat επιστρέφει στην Πόλη του Μεξικού
Η Beat επιστρέφει στην Πόλη του Μεξικού
Η Beat, μέλος του ομίλου Daimler, επεκτείνεται στη Λατινική Αμερική, προσθέτοντας την Πόλη του Μεξικού στις πόλεις που θα λειτουργεί τη νέα χρονιά, όπως ανακοίνωσε στο Bloomberg o CEO, Νίκος Δρανδάκης.
Η Beat επιστρέφει στην Πόλη του Μεξικού
Τα πατίνια της Lime έφτασαν και στην Αθήνα
Τα πατίνια της Lime έφτασαν και στην Αθήνα
Ένα χρόνο μετά την άφιξή της στη Θεσσαλονίκη, η πλατφόρμα ενοικίασης των ηλεκτροκινούμενων πατινιών της Lime ήρθε και στην Αθήνα.
Τα πατίνια της Lime έφτασαν και στην Αθήνα
Με Daimler και BMW η BEAT στη διεθνή αγορά!
Με Daimler και BMW η BEAT στη διεθνή αγορά!
Η καινοτομική ελληνική εταιρεία εντάσσεται στη συμμαχία των δύο γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών για την παροχή υπηρεσιών αστικής κινητικότητας. Συνολική επένδυση 1 δισ. ευρώ για να «χτυπήσουν» την Uber.
Με Daimler και BMW η BEAT στη διεθνή αγορά!
BEAT: Εδώ την πολέμησαν, διεθνώς δικαιώθηκε
BEAT: Εδώ την πολέμησαν, διεθνώς δικαιώθηκε
Το success story μιας ελληνικής καινοτομικής εταιρείας, που γεννήθηκε στα χρόνια της κρίσης και εντάχθηκε στον όμιλο Daimler. Η μεγάλη κόντρα με Σπίρτζη και συνδικαλιστές.
BEAT: Εδώ την πολέμησαν, διεθνώς δικαιώθηκε