fbpxΕξυπηρέτηση πελατών | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;
SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;
​​​​​​​Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030 το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές. Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα;
SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;
Eurolife ERB: Επενδύει στην εξυπηρέτηση των πελατών
Eurolife ERB: Επενδύει στην εξυπηρέτηση των πελατών
Ένα νέο καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM) λάνσαρε η Eurolife ERB, με σκοπό να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της.
Eurolife ERB: Επενδύει στην εξυπηρέτηση των πελατών