fbpxηλεκτρονική απάτη | Economistas.gr
Skip to main content

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ

Tα επόμενα βήματα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ηλεκτρονικής απάτης
Tα επόμενα βήματα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ηλεκτρονικής απάτης
Tα επόμενα βήματα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ηλεκτρονικής απάτης με τη μέθοδο «phishing» αποφασίστηκαν σήμερα στην τρίτη σύσκεψη της αρμόδιας Ομάδας Εργασίας στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, υπό τον συντονισμό του υφυπουργού, Ελευθέριου Οικονόμου.
Tα επόμενα βήματα για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ηλεκτρονικής απάτης
Προσοχή στο phishing -«Πώς δεν θα πέσουμε θύματα ηλεκτρονικής απάτης;»
Προσοχή στο phishing -«Πώς δεν θα πέσουμε θύματα ηλεκτρονικής απάτης;»
Το σημαντικότερο είναι ότι κανένα τραπεζικό ίδρυμα ή μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν θα μας στείλει τέτοιο μήνυμα για να επιβεβαιώσει τα στοιχεία μας με αυτόν τον τρόπο.
Προσοχή στο phishing -«Πώς δεν θα πέσουμε θύματα ηλεκτρονικής απάτης;»
Ηλεκτρονικό έγκλημα: Προσοχή σε σύνδεσμο-απάτη που αλιεύει προσωπικά στοιχεία
Ηλεκτρονικό έγκλημα: Προσοχή σε σύνδεσμο-απάτη που αλιεύει προσωπικά στοιχεία
Οι σύνδεσμοι οδηγούν σε ιστοσελίδες στις οποίες πρέπει να συμπληρωθούν τα στοιχεία εισόδου του χρήστη στο λογαριασμό (phishing pages), το οποίο επιτρέπει στους δράστες να αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς
Ηλεκτρονικό έγκλημα: Προσοχή σε σύνδεσμο-απάτη που αλιεύει προσωπικά στοιχεία
Έξι κανόνες για να μην πιαστούν οι καταναλωτές στο «αγκίστρι» του ηλεκτρονικού "ψαρέματος" από επιτήδειους
Έξι κανόνες για να μην πιαστούν οι καταναλωτές στο «αγκίστρι» του ηλεκτρονικού "ψαρέματος" από επιτήδειους
Πολλαπλασιάζονται το τελευταίο χρονικό διάστημα τα φαινόμενα αποστολής ηλεκτρονικών μηνυμάτων εξαπάτησης από επιτήδειους, (τεχνική ηλεκτρονικού "ψαρέματος" τα λεγόμενα «phishing»).
Έξι κανόνες για να μην πιαστούν οι καταναλωτές στο «αγκίστρι» του ηλεκτρονικού "ψαρέματος" από επιτήδειους
Περιπτώσεις εξαπάτησης επιχειρηματιών από δήθεν «ολλανδικές» εταιρείες του διαδικτύου
Περιπτώσεις εξαπάτησης επιχειρηματιών από δήθεν «ολλανδικές» εταιρείες του διαδικτύου
Ιδιαίτερα προσεκτικές στη συνεργασία τους με "ολλανδικές" εταιρείες του διαδικτύου, πρέπει να είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις όπως επισημαίνει σε ενημερωτικά έγγραφά του προς τα επιμελητήρια, το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβεία στη Χάγη.
Περιπτώσεις εξαπάτησης επιχειρηματιών από δήθεν «ολλανδικές» εταιρείες του διαδικτύου
Τέσσερις τρόποι ηλεκτρονικής απάτης – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Τέσσερις τρόποι ηλεκτρονικής απάτης – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Πάντως αυτό που προκύπτει από τα διάφορα περιστατικά που έχουν καταγραφεί, οι απατεώνες επικεντρώνονται κυρίως στο πώς θα μπορέσουν να ξεγελάσουν και να εξαπατήσουν τους πολίτες παρά στο να επιδιώξουν να παραβιάσουν ή να «χακάρουν» κάποιο σύστημα μίας τράπεζας.
Τέσσερις τρόποι ηλεκτρονικής απάτης – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές
Ολα τα είδη ηλεκτρονικής απάτης -Πώς κλέβουν οι επιτήδειοι, τι να προσέξουν οι πολίτες
Ολα τα είδη ηλεκτρονικής απάτης -Πώς κλέβουν οι επιτήδειοι, τι να προσέξουν οι πολίτες
Αυξάνονται τα κρούσματα ηλεκτρονικής απάτης -Ποια είναι τα πιο διαδεδομένα ήδη -Τι πρέπει να προσέξουν οι πολίτες
Ολα τα είδη ηλεκτρονικής απάτης -Πώς κλέβουν οι επιτήδειοι, τι να προσέξουν οι πολίτες