fbpxκαταναλωτές | Economistas.gr
Skip to main content

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

ΙΕΛΚΑ: Κερδίζουν 390 ευρώ το χρόνο οι καταναλωτές από προσφορές και εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
ΙΕΛΚΑ: Κερδίζουν 390 ευρώ το χρόνο οι καταναλωτές από προσφορές και εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Στα 390 ευρώ υπολογίζεται το μέσο ετήσιο όφελος που είχαν τα ελληνικά νοικοκυριά το 2022 από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
ΙΕΛΚΑ: Κερδίζουν 390 ευρώ το χρόνο οι καταναλωτές από προσφορές και εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
 Γεωργιάδης: Με το καλάθι του καταναλωτή εξοικονομούνται 796,74 ευρώ το χρόνο, που είναι ένας βασικός μισθός
Γεωργιάδης: Με το καλάθι του καταναλωτή εξοικονομούνται 796,74 ευρώ το χρόνο, που είναι ένας βασικός μισθός
Το καλάθι του καταναλωτή εξοικονομεί για όσους το χρησιμοποιούν 796,74 ευρώ ανά έτος, που είναι ένας βασικός μισθός, ενώ, όπως προκύπτει από τα στοιχεία για τις έξι εβδομάδες εφαρμογής της πρωτοβουλίας, οι τιμές του καλαθιού φαίνεται να κινούνται αντίθετα στον πληθωρισμό επηρεάζοντας συνολικά τις τιμές στα τρόφιμα.
Γεωργιάδης: Με το καλάθι του καταναλωτή εξοικονομούνται 796,74 ευρώ το χρόνο, που είναι ένας βασικός μισθός
Από σήμερα στο «καλάθι του νοικοκυριού» και προϊόντα για διαβητικούς
Από σήμερα στο «καλάθι του νοικοκυριού» και προϊόντα για διαβητικούς
Από σήμερα, Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2021, εντάσσονται στο «καλάθι του νοικοκυριού» νέα προϊόντα, όπως αυτά για τους διαβητικούς, ενώ διευρύνονται και υπάρχουσες κατηγορίες στην κατεύθυνση της κάλυψης περισσότερων αναγκών για τους καταναλωτές. 
Από σήμερα στο «καλάθι του νοικοκυριού» και προϊόντα για διαβητικούς
ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη
ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη
Σημαντικές αλλαγές, το τελευταίο διάστημα, στις καταναλωτικές συνήθειες σε διάφορες περιοχές συμπεριφορών, οι οποίες αποδίδονται σε μεγάλο βαθμό στις ανατιμήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, διαπιστώνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).
ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη
Πρόστιμο – μαμούθ στην Boeing για «παραπλάνηση» καταναλωτών
Πρόστιμο – μαμούθ στην Boeing για «παραπλάνηση» καταναλωτών
Η Boeing και ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της, Ντένις Μίλενμπεργκ, συμφώνησαν να να πληρώσουν τεράστια πρόστιμα για να αποσυρθούν οι κατηγορίες της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ότι παραπλάνησαν το κοινό σχετικά με την ασφάλεια του Boeing 737 Max μετά τα δύο τραγικά δυστυχήματα του 2018 και 2019.
Πρόστιμο – μαμούθ στην Boeing για «παραπλάνηση» καταναλωτών
ΡΑΕ: Προτεραιότητες η ασφάλεια εφοδιασμού και η προστασία καταναλωτών
ΡΑΕ: Προτεραιότητες η ασφάλεια εφοδιασμού και η προστασία καταναλωτών
«Για το 2022/23, εκτός από τα θέματα ασφάλειας του εφοδιασμού που βρίσκονται στο προσκήνιο αυτόν τον χειμώνα, στις προτεραιότητες μας είναι η επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης και η περαιτέρω ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών.»
ΡΑΕ: Προτεραιότητες η ασφάλεια εφοδιασμού και η προστασία καταναλωτών
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και τις αγορές τροφίμων
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και τις αγορές τροφίμων
Προσφορές και εκπτώσεις κυνηγούν οκτώ στους δέκα καταναλωτές ενώ δύο στους τρεις έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων.
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και τις αγορές τροφίμων
Εντείνονται οι προσδοκίες της κοινωνίας για δράση των επιχειρήσεων σε θέματα ESG
Εντείνονται οι προσδοκίες της κοινωνίας για δράση των επιχειρήσεων σε θέματα ESG
Η πανδημία ενίσχυσε τις προσδοκίες των καταναλωτών, των εργαζόμενων, των κυβερνήσεων και της ευρύτερης κοινωνίας, ότι οι επιχειρήσεις θα τεθούν επικεφαλής της προσπάθειας για θετικό κοινωνικό αντίκτυπο, περιβαλλοντική βιωσιμότητα και ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς.
Εντείνονται οι προσδοκίες της κοινωνίας για δράση των επιχειρήσεων σε θέματα ESG
Η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη όσα μπορούσε να παράγει ο πλανήτης μέσα σε έναν χρόνο χωρίς να εξαντλείται
Η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη όσα μπορούσε να παράγει ο πλανήτης μέσα σε έναν χρόνο χωρίς να εξαντλείται
Σήμερα η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη το σύνολο της παραγωγής που ήταν εφικτή στον πλανήτη μέσα σε έναν χρόνο χωρίς την εξάντλησή του κι άρχισε πλέον να καταναλώνει φυσικούς πόρους με πίστωση, προειδοποιούν οι μη κυβερνητικές οργανώσεις Global Footprint Network και WWF.
Η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη όσα μπορούσε να παράγει ο πλανήτης μέσα σε έναν χρόνο χωρίς να εξαντλείται
Έρευνα: Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές
Έρευνα: Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές
Την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες αγορές και τις ανησυχίες που προκαλεί η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτυπώνει η έρευνα «Future Consumer Index Ελλάδα 2022».
Έρευνα: Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές
Βρετανία: Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Βρετανία: Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των Βρετανών καταναλωτών αυτό το μήνα, καθώς βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανοδική πορεία του πληθωρισμού, αλλά και υψηλότερα επιτόκια, όπως έδειξε σήμερα μία έρευνα.
Βρετανία: Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές σε ένδυση-υπόδηση και σούπερ μάρκετ
Οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές σε ένδυση-υπόδηση και σούπερ μάρκετ
Πέντε στους δέκα Έλληνες καταναλωτές έχουν μειώσει «πολύ και αρκετά» τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ και οκτώ στους δέκα σε ένδυση/υπόδηση το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές σε ένδυση-υπόδηση και σούπερ μάρκετ
ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος στο τελευταίο εξάμηνο και χαμηλές προσδοκίες για το πρώτο εξάμηνο του 2022
ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος στο τελευταίο εξάμηνο και χαμηλές προσδοκίες για το πρώτο εξάμηνο του 2022
Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό το τελευταίο 6μήνο, η οποία αφορά κυρίως την επίδραση του αυξημένου κόστους ενέργειας και δευτερευόντως της επίδρασης της κρίσης του COVID-19 στο καταναλωτικό κλίμα και στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα, καταδεικνύει που πραγματοποίησε ο ΣΕΛΠΕ.
ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος στο τελευταίο εξάμηνο και χαμηλές προσδοκίες για το πρώτο εξάμηνο του 2022