fbpxκαταναλωτές | Economistas.gr
Skip to main content

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
Μια σειρά από συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της εμφάνισης της πανδημίας του κορωνοϊού αναμένεται να διατηρηθούν από μεγάλες ομάδες των καταναλωτών και μετά το 2021
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώθηκαν οι καταναλωτικές τάσεις το β' τρίμηνο
ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώθηκαν οι καταναλωτικές τάσεις το β' τρίμηνο
Tο καταναλωτικό κλίμα παραμένει αρνητικό το τελευταίο εξάμηνο και με χαμηλές προσδοκίες για το επόμενο 6μηνο, σύμφωνα με την έρευνα του ΣΕΛΠΕ.
ΣΕΛΠΕ: Πώς διαμορφώθηκαν οι καταναλωτικές τάσεις το β' τρίμηνο
12 οδηγίες στους καταναλωτές ενόψει «Black Friday»
12 οδηγίες στους καταναλωτές ενόψει «Black Friday»
H γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
12 οδηγίες στους καταναλωτές ενόψει «Black Friday»
Δικαιώματα επιβατών: Τί προβλέπεται για ακύρωση εισιτηρίων
Δικαιώματα επιβατών: Τί προβλέπεται για ακύρωση εισιτηρίων
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, ενημερώνει για τα δικαιώματά των καταναλωτών σε περίπτωση που το προγραμματισμένο ταξίδι είναι ανέφικτο.
Δικαιώματα επιβατών: Τί προβλέπεται για ακύρωση εισιτηρίων
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Eρευνα, που διενεργήθηκε από την SAS, αποκαλύπτει πως οι καταναλωτές έχουν μικρότερη ανοχή για εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση. 4 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πιο σημαντική την καταναλωτική εμπειρία από τις χαμηλές τιμές και προσφορές.
Ερευνα: Πότε γυρίζουν την πλάτη σε μια εταιρεία οι καταναλωτές
Τρόφιμα: Η πανδημία συνεχίζει να επηρεάζει τις καταναλωτικές μας συνήθειες
Τρόφιμα: Η πανδημία συνεχίζει να επηρεάζει τις καταναλωτικές μας συνήθειες
Μείωση των επισκέψεων σε αγορές τροφίμων. Τα κριτήρια επιλογής τροφίμων και οι συμπεριφορές του καταναλωτικού κοινού, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
Τρόφιμα: Η πανδημία συνεχίζει να επηρεάζει τις καταναλωτικές μας συνήθειες
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
Από την έρευνα του ΣΕΛΠΕ προκύπτει ότι ένα ποσοστό της τάξης του 9%, δηλαδή περίπου 1 στα 10 νοικοκυριά, δαπανά κάθε μήνα περισσότερα από το εισόδημά του -δηλαδή δανείζεται.
Ερευνα: «Βουτιά» του δείκτη κατανάλωσης -Σε πίεση τα νοικοκυριά
Προθεσμία 2 μηνών από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα κουπόνια ακυρώσεων ταξιδιών
Προθεσμία 2 μηνών από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα κουπόνια ακυρώσεων ταξιδιών
Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά να διασφαλιστούν η προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών και των καταναλωτών, καθώς και η ίση μεταχείριση των επιβατών και των ταξιδιωτών.
Προθεσμία 2 μηνών από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα κουπόνια ακυρώσεων ταξιδιών