fbpxκαταναλωτές | Economistas.gr
Skip to main content

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη όσα μπορούσε να παράγει ο πλανήτης μέσα σε έναν χρόνο χωρίς να εξαντλείται
Η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη όσα μπορούσε να παράγει ο πλανήτης μέσα σε έναν χρόνο χωρίς να εξαντλείται
Σήμερα η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη το σύνολο της παραγωγής που ήταν εφικτή στον πλανήτη μέσα σε έναν χρόνο χωρίς την εξάντλησή του κι άρχισε πλέον να καταναλώνει φυσικούς πόρους με πίστωση, προειδοποιούν οι μη κυβερνητικές οργανώσεις Global Footprint Network και WWF.
Η ανθρωπότητα κατανάλωσε ήδη όσα μπορούσε να παράγει ο πλανήτης μέσα σε έναν χρόνο χωρίς να εξαντλείται
Έρευνα: Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές
Έρευνα: Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές
Την πίεση που ασκούν στην αγοραστική δύναμη, αλλά και την ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών, η σημαντική αύξηση του πληθωρισμού στις παγκόσμιες αγορές και τις ανησυχίες που προκαλεί η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αποτυπώνει η έρευνα «Future Consumer Index Ελλάδα 2022».
Έρευνα: Η τιμή το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για τους Έλληνες καταναλωτές
Βρετανία: Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Βρετανία: Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των Βρετανών καταναλωτών αυτό το μήνα, καθώς βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανοδική πορεία του πληθωρισμού, αλλά και υψηλότερα επιτόκια, όπως έδειξε σήμερα μία έρευνα.
Βρετανία: Σε χαμηλό επίπεδο ρεκόρ παραμένει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών
Οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές σε ένδυση-υπόδηση και σούπερ μάρκετ
Οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές σε ένδυση-υπόδηση και σούπερ μάρκετ
Πέντε στους δέκα Έλληνες καταναλωτές έχουν μειώσει «πολύ και αρκετά» τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ και οκτώ στους δέκα σε ένδυση/υπόδηση το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Οι Έλληνες καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές σε ένδυση-υπόδηση και σούπερ μάρκετ
ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος στο τελευταίο εξάμηνο και χαμηλές προσδοκίες για το πρώτο εξάμηνο του 2022
ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος στο τελευταίο εξάμηνο και χαμηλές προσδοκίες για το πρώτο εξάμηνο του 2022
Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό το τελευταίο 6μήνο, η οποία αφορά κυρίως την επίδραση του αυξημένου κόστους ενέργειας και δευτερευόντως της επίδρασης της κρίσης του COVID-19 στο καταναλωτικό κλίμα και στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα, καταδεικνύει που πραγματοποίησε ο ΣΕΛΠΕ.
ΣΕΛΠΕ: Επιδείνωση του καταναλωτικού κλίματος στο τελευταίο εξάμηνο και χαμηλές προσδοκίες για το πρώτο εξάμηνο του 2022
Έξι στους δέκα καταναλωτές θα δαπανήσουν λιγότερα φέτος τα Χριστούγεννα
Έξι στους δέκα καταναλωτές θα δαπανήσουν λιγότερα φέτος τα Χριστούγεννα
Τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στις αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού καταδεικνύει έρευνα που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Έξι στους δέκα καταναλωτές θα δαπανήσουν λιγότερα φέτος τα Χριστούγεννα
Προτιμούν τα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές -Τι δείχνει νέα έρευνα
Προτιμούν τα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές -Τι δείχνει νέα έρευνα
Το φυσικό κατάστημα παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών παγκοσμίως, παρά την αυξημένη διείσδυση των διαδικτυακών αγορών.
Προτιμούν τα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές -Τι δείχνει νέα έρευνα
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας: Διαγραφή ποσοστού 89% καταναλωτικού δανείου
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας: Διαγραφή ποσοστού 89% καταναλωτικού δανείου
Διαγράφηκε το 89% καταναλωτικού δανείου μετά από παρέμβαση της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας.
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας: Διαγραφή ποσοστού 89% καταναλωτικού δανείου
«Πρεμιέρα» για τις θερινές εκπτώσεις -Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
«Πρεμιέρα» για τις θερινές εκπτώσεις -Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
Το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής ενημερώνει τις εμπορικές επιχειρήσεις και τους καταναλωτές ότι την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων, 11 Ιουλίου, τα εμπορικά καταστήματα μπορούν προαιρετικά να είναι ανοικτά.
«Πρεμιέρα» για τις θερινές εκπτώσεις -Τι να προσέχουν οι καταναλωτές
Σχεδόν 1 στους 10 Ευρωπαίους έχει αγοράσει προϊόντα-απομιμήσεις εν αγνοία του
Σχεδόν 1 στους 10 Ευρωπαίους έχει αγοράσει προϊόντα-απομιμήσεις εν αγνοία του
Σχεδόν 1 στους 10 Ευρωπαίους έχει «παραπλανηθεί» για να αγοράσει προϊόντα-απομιμήσεις, όπως ανακοίνωσε το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) σε έκθεση που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Σχεδόν 1 στους 10 Ευρωπαίους έχει αγοράσει προϊόντα-απομιμήσεις εν αγνοία του
Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές
Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές
Τη βεβαιότητά του ότι η πανδημία άλλαξε την καθημερινότητα και τις συνήθειες των καταναλωτών εκφράζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, EY Ελλάδος.
Μαύρος: Η πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές
ΕΥ: Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πανδημία
ΕΥ: Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πανδημία
Πιο απαισιόδοξοι από τους καταναλωτές άλλων χωρών αναδεικνύονται οι Έλληνες ως προς τις εκτιμήσεις τους για το πότε θα σταματήσει ο φόβος της πανδημίας να επηρεάζει τον τρόπο ζωής τους.
ΕΥ: Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πανδημία
Οι καταναλωτές έχουν 5,4 τρισεκατομμύρια για ξόδεμα…
Οι καταναλωτές έχουν 5,4 τρισεκατομμύρια για ξόδεμα…
Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν καταφέρει να αποταμιεύσουν επιπλέον 5,4 τρισεκατομμύρια δολάρια από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, θέτοντας τις βάσεις για μία καταναλωτική έκρηξη που θα μπορούσε να δώσει τεράστια ώθηση στην οικονομική ανάπτυξη της φετινής χρονιάς.
Οι καταναλωτές έχουν 5,4 τρισεκατομμύρια για ξόδεμα…