fbpx«Πόντιος Πιλάτος» το υπουργείο Υποδομών για τα δρομολόγια του μετρό | Economistas.gr Skip to main content

«Πόντιος Πιλάτος» το υπουργείο Υποδομών για τα δρομολόγια του μετρό

«Πόντιος Πιλάτος» το υπουργείο Υποδομών για τα δρομολόγια του μετρό
Φωτογραφία: InTime News

Μετά το αλαλούμ που προκάλεσε η αλλαγή των δρομολογίων του μετρό από  από και προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος», η ΣΤΑΣΥ προγραμματίζει τώρα την επαναφορά τους, ενώ το υπουργείο Υποδομών υποστηρίζει πως δεν είχε γνώση των αλλαγών.

Το υπουργείο Υποδομών φέρεται να γνώριζε για τις αλλαγές στα δρομολόγια του μετρό από και προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος», τα οποία φέρονται τώρα να επιστρέφουν άρον άρον.

Προηγήθηκε επιστολή στη ΣΤΑΣΥ του γενικού γραμματέα Μεταφορών το απόγευμα της Τρίτης, σύμφωνα με την οποία ζητούσε εξηγήσεις για την αλλαγή στα δρομολόγια, αν και σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Υποδομών είχε λάβει γνώση για τις προθέσεις τις εταιρείας. 

Η εταιρεία ανακοίνωσε στις 30 Οκτωβρίου πως από την πρώτη Νοεμβρίου καταργούνται τα απευθείας δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο, καθώς όλοι οι συρμοί με προορισμό το «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα ξεκινούν από το σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας. 

Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, ελήφθη με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη. 

Ωστόσο, μία εβδομάδα μετά τη λήψη της απόφασης, το υπουργείο και με  επιστολή του γενικού γραμματέα  Θάνου Βούρδα προς τη ΣΤΑΣΥ, υποστηρίζει πως ουδέποτε έλαβε γνώση της αλλαγής, ζητώντας μάλιστα εξηγήσεις. 

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί το υπουργείο ζήτησε να ενημερωθεί από την εταιρεία μία εβδομάδα μετά τη λήψη της απόφασης που αφορά στην κατάργηση των απευθείας δρομολογίων. 

Η αλλαγή στα δρομολόγια του μετρό από και προς το αεροδρόμιο, ήταν η δεύτερη απόφαση που ελήφθη με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργείου Υποδομών μέσα σε διάστημα λίγων εβδομάδων, για την οποία η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ) βρισκόταν στο σκοτάδι. 

Είχε προηγηθεί τροπολογία του υπουργείου, στις αρχές Οκτωβρίου, στο νομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια, η οποία έδινε τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να συνάπτει συμβάσεις για την εκτέλεση μεταφορικού έργου. 

Οι αποφάσεις αυτές ελήφθησαν, παρά το γεγονός πως από τις αρχές του έτους οι μετοχές των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ) έχουν μεταφερθεί στην ΕΕΣΥΠ με νόμο. 

Ο Χρήστος Σπίρτζης μάλιστα έχει δηλώσει δημοσίως, παρουσία στελεχών των διοικήσεων των αστικών συγκοινωνιών αλλά και συνδικαλιστών, πως θα καταβάλλει προσπάθειες προκειμένου οι μετοχές να επιστρέψουν στο υπουργείο του. 

Η κατάργηση των απευθείας δρομολογίων από και προς το αεροδρόμιο έχει εντείνει την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, καθώς έχει προσθέσει μία επιπλέον μετεπιβίβαση. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετρό: Επανέρχονται τα ενιαία δρομολόγια προς αεροδρόμιο
Μετρό: Επανέρχονται τα ενιαία δρομολόγια προς αεροδρόμιο
Επανέρχονται τις επόμενες ημέρες τα ενιαία δρομολόγια του μετρό από Αγία Μαρίνα προς Αεροδρόμιο και αντίστροφα (γραμμή 3), τα οποία και ανεστάλησαν με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ από την 1η Νοεμβρίου.
Μετρό: Επανέρχονται τα ενιαία δρομολόγια προς αεροδρόμιο
Μπλακάουτ στις εξετάσεις για τα διπλώματα οδήγησης
Μπλακάουτ στις εξετάσεις για τα διπλώματα οδήγησης
Η συνεχιζόμενη αποχή των εξεταστών έχει προκαλέσει μπλακάουτ στις εξετάσεις για διπλώματα οδήγησης - Αλλαγές στο υφιστάμενο πλαίσιο εξετάσεων προωθεί το αρμόδιο υπουργείο.
Μπλακάουτ στις εξετάσεις για τα διπλώματα οδήγησης
Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για την ανάπλαση της Αθήνας
Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για την ανάπλαση της Αθήνας
Ξεκινά η διαδικασία υποβολής προτάσεων για την ανάπλαση εννέα περιοχών που καλύπτουν σχεδόν το σύνολο του ιστορικού κέντρου της πρωτεύουσας.
Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για την ανάπλαση της Αθήνας