fbpxBlack Friday σημαίνει Public | Economistas.gr
Skip to main content

Black Friday σημαίνει Public

Black Friday σημαίνει Public
Public Black Friday

Ανήκεις και εσύ στους ανυπόμονους που ήδη έχουν ξεκινήσει να μετράνε αντίστροφα για το Black Friday; Το Public σε προσκαλεί και φέτος να πάρεις τον έλεγχο για 4η συνεχόμενη χρονιά!

Το 2019 το Public δίνει ξανά τη δυνατότητα στους καταναλωτές του να ζητήσουν όλα όσα επιθυμούν σε Black Friday τιμές! Μπες κι εσύ στην ειδική πλατφόρμα public.gr/BF, διαμόρφωσε εσύ το πού θα πέσουν οι τιμές και θα είσαι ο πρώτος που θα μάθει όλες τις προσφορές.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το Public, η εταιρεία που έφερε το Black Friday στην Ελλάδα, στηρίζει με συνέπεια τον θεσμό από το 2016 παραμένοντας πιστή στη πελατοκεντρική της προσέγγιση και ανακοινώνοντας κάθε χρόνο πόσες χιλιάδες προϊόντα διαθέτει σε τιμές Black Friday. 

Το Black Friday του Public έλαβε πρόσφατα πανευρωπαϊκή πρωτιά για την πρωτοπόρα κίνηση να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δηλώσουν τι θα επιθυμούσαν να αποκτήσουν σε τιμές Black Friday φέρνοντας στο επίκεντρο τις προτιμήσεις τους. Η καμπάνια «Ζήτα τι θες σε Black Friday τιμές» που ξεκίνησε το 2018 ξεχώρισε ως η καλύτερη ενέργεια πολυκαναλικής επικοινωνίας στην Ευρώπη στα Digital Communication Awards που διοργανώνονται στο Βερολίνο.

Αν ανυπομονείς για νεo smartphone, τηλεόραση, laptop, tablet, προϊόντα gaming, παιδικά παιχνίδια και χιλιάδες άλλες προσφορές, ετοιμάσου για την Public Black Friday. 

Το Black Friday έρχεται στο Public ακόμα πιο δυναμικό και πιο δικό σου από ποτέ για να αποκτήσεις όλα όσα θες! 

Γιατί Black Friday σημαίνει Public!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Mε αυξητικές πωλήσεις online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.
Βlack Friday: Αύξηση ημερήσιου τζίρου της τάξης του 119% παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα
Generation Y: Ευρύτερη στρατηγική που θα ξεπερνά τις μειωμένες τιμές χρειάζονται οι επιχειρήσεις ενόψει της Black Friday για προσέλκυση πελατείας
Generation Y: Ευρύτερη στρατηγική που θα ξεπερνά τις μειωμένες τιμές χρειάζονται οι επιχειρήσεις ενόψει της Black Friday για προσέλκυση πελατείας
Τη σημασία δημιουργίας από μέρους των επιχειρήσεων στρατηγικής και περιεχομένου που θα πηγαίνει πέραν των εκπτώσεων και των μειωμένων τιμών που αποτελεί το επίκεντρο του θεσμού της Black Friday επισημαίνει η Generation Y.
Generation Y: Ευρύτερη στρατηγική που θα ξεπερνά τις μειωμένες τιμές χρειάζονται οι επιχειρήσεις ενόψει της Black Friday για προσέλκυση πελατείας
Συνήγορος του Καταναλωτή: Συμβουλές για συμφέρουσες και ασφαλείς συναλλαγές σε Black Friday και Cyber Monday
Συνήγορος του Καταναλωτή: Συμβουλές για συμφέρουσες και ασφαλείς συναλλαγές σε Black Friday και Cyber Monday
«Οι καταναλωτές είναι εκείνοι που θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να καθορίζουν τον χρόνο και το περιεχόμενο των αγορών τους με σύνεση, στη βάση των πραγματικών αναγκών και των οικονομικών δυνατοτήτων τους και, πάντως, όχι υπό καθεστώς ψυχολογικής παρόρμησης». Αυτό υπογραμμίζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή με αφορμή τις εκπτωτικές περιόδους της Black Friday και της Cyber Monday.
Συνήγορος του Καταναλωτή: Συμβουλές για συμφέρουσες και ασφαλείς συναλλαγές σε Black Friday και Cyber Monday
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Οι ερευνητές της Kaspersky ανέφεραν ότι ο αριθμός των επιθέσεων μέσω Banking Trojans που κλέβουν δεδομένα πληρωμών διπλασιάστηκε το 2022 σε σύγκριση με το 2021, αγγίζοντας τις σχεδόν 20 εκατομμύρια επιθέσεις
Black Friday: Διπλασιάστηκαν οι κλοπές τραπεζικών διαπιστευτηρίων το 2022
Black Friday: Ψώνισαν φέτος οι καταναλωτές -Τι δείχνουn τα στοιχεία
Black Friday: Ψώνισαν φέτος οι καταναλωτές -Τι δείχνουn τα στοιχεία
Ιδιαίτερα επιτυχημένη η εφετινή χρονιά – Οι επισκέψεις μετατράπηκαν σε αγορές προϊόντων με αυξημένα ποσοστά σε σχέση με πέρυσι (στοιχεία Generation Y).
Black Friday: Ψώνισαν φέτος οι καταναλωτές -Τι δείχνουn τα στοιχεία