fbpxΣυμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020» | Economistas.gr
Skip to main content

Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»

Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»

Η Ελλάδα παραμένει και εφέτος στις πρώτες θέσεις της προτίμησης των Δανών τουριστών και μάλιστα με αυξητική τάση, σε συνέχεια της συνολικής ανόδου κατά 24,7% στις αφίξεις από την αγορά αυτή κατά την τριετία 2017-2019, με τους Δανούς που επισκέφθηκαν τη χώρα μας την περσινή χρονιά να φτάνουν τους 492.266.

Το θετικό αυτό μήνυμα προέκυψε στη διάρκεια της έκθεσης «Ferie For Alle 2020», που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο MCH (Messecenter Herning) στο Χέρνιγκ της Δανίας από τις 21 έως τις 23 Φεβρουαρίου, με τη συμμετοχή 1.100 εκθετών από όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων και ταξιδιωτικοί οργανισμοί (Τour Οperators) οι οποίοι διακινούν τον κυριότερο όγκο τουριστών προς την χώρα μας.

Ο ΕΟΤ, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, έλαβε μέρος με περίπτερο 60 τ.μ. και συνεκθέτες την περιφερειακή ενότητα Λασιθίου της περιφέρειας Κρήτης, τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής καθώς και ξενοδοχειακή μονάδα της Αργολίδας. Οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 63.000, μεγάλη μερίδα των οποίων έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους συγκεκριμένους ελληνικούς προορισμούς.

Στο πλαίσιο της Έκθεσης, ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας & Βαλτικών Χωρών, Παύλος Μούρμας, είχε συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Primo Tours (με τα brands Suncharter, Århus Charter και Verdn Dynamic Packages), Bjarke Hansen και την group chief of contracting της ίδιας εταιρείας, κα Katja Levato, όπου συζητήθηκαν οι προοπτικές για την περαιτέρω στενή συνεργασία των δύο πλευρών σε δράσεις προβολής. Ο συγκεκριμένος "τουρ οπερέϊτορ" διακινεί κάθε χρόνο περισσότερους από 50.000 Δανούς επισκέπτες στη χώρα μας, με το μερίδιο της Ελλάδας στις πωλήσεις του να υπερβαίνει του 60%, ενώ το 2020 άνοιξε για πρώτη φορά τον προορισμό της Χαλικδικής (Ουρανούπολη, Άθως) έχοντας ήδη προπωλήσει πάνω από το 50% των θέσεων.

Σημαντικές ήταν, επίσης, οι συναντήσεις του κου Μούρμα με νέα τουριστικά γραφεία που έχουν εντάξει την Ελλάδα στα προγράμματα τους, όπως το Active Tours (Active Family Holidays-Hiking & Biking) και το Mixx Travel το οποίο συμπεριλαμβάνει την Κρήτη στα προγράμματα του 2020, ενώ η Καλαμάτα και η Λέσβος θα είναι οι νέοι προορισμοί από την Δανία για τους τουρ οπερέϊτορς Bravo Tours (Suntours) και Apollo, αντίστοιχα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
Μέσω της καμπάνιας, οι χρήστες καλούνται να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού.
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
Η χώρα μας θα πρέπει να προσελκύσει τουρίστες από χώρες που έχουν προχωρήσει αρκετά τον εμβολιασμό. Αυτό υποστήριξε ο πρώην γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας.
ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ