fbpx«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg | Economistas.gr
Skip to main content

«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg

«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

   Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

   Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

   Προτεραιότητα η ασφάλεια

   Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

   Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

   Η καμπάνια

   Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece - Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

   «Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο "Ελληνικό Καλοκαίρι"», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας.
ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Bloomberg: Εκρηκτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού -Επιμηκύνθηκε η σεζόν
Bloomberg: Εκρηκτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού -Επιμηκύνθηκε η σεζόν
Τη ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα και την επέκταση της τουριστικής περιόδου που επιτεύχθηκε, υπογραμμίζει το Bloomberg σε άρθρο του με τίτλο«Η καλοκαιρινή σεζόν στην Ελλάδα έχει ήδη ξεκινήσει».
Bloomberg: Εκρηκτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού -Επιμηκύνθηκε η σεζόν
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Τις υπηρεσίες πολυτελείας που προσφέρει η Κέρκυρα στους επισκέπτες της είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πέντε Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες που ειδικεύονται στις διακοπές πολυτελείας και μία δημοσιογράφος του βρετανικού επαγγελματικού περιοδικού «Aspire», στη διάρκεια ταξιδίου εξοικείωσης, που διοργάνωσε από τις 5 μέχρι τις 8 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας σε συνεργασία με τον βρετανικό T.O CV Villas.
Προώθηση της Κέρκυρας στη βρετανική αγορά για τουρισμό πολυτελείας
Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ
Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ
Το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, σχεδίασαν και ήδη εφαρμόζουν συγκροτημένο πρόγραμμα πρωτοβουλιών για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό.
Άμεσες πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής της Ρόδου τρέχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ