fbpxΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας | Economistas.gr
Skip to main content

ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας

ΕΟΤ και Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της Ελλάδας
Φωτογραφία: Shutterstock

Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η AEGEAN ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια Sunshine Discount σε κοινή διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου. Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και AEGEAN δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο τον χρόνο.

   Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean που παρουσιάστηκε σήμερα, περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής της Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρας μας, ανέφερε ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. ασιζόμενη σε μία πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά, εξηγεί ο κ. Φραγκάκης. Αναφερόμενος στις επικοινωνιακές δράσεις του ΕΟΤ, ο κ. Φραγκάκης σημείωσε ότι ο οργανισμός υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. «Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας» σημείωσε ο γγ του ΕΟΤ.

    Από την πλευρά της, η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε: «Στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών».

Η διαφημιστική καμπάνια Sunshine Discount

   Η ηλιοφάνεια και το κλίμα της Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι' αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της Aegean. Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ-Aegean έτσι και η νέα Sunshine Discount καμπάνια, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.

   Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία). Θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube) καθώς και στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση της Aegean και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»
Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»
Νέα αυξητική τάση από την αγορά της Δανίας για το 2020, διαπιστώθηκε από τη συμμετοχή της Ελλάδας στη έκθεση «Ferie For Alle 2020», στο εκθεσιακό κέντρο MCH (Messecenter Herning) στο Χέρνιγκ της Δανίας
Συμμετοχή ΕΟΤ στην έκθεση «Ferie For Alle 2020»
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
Μέσω της καμπάνιας, οι χρήστες καλούνται να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού.
«Greek Summer Feeling»: Η στρατηγική Συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.
ΕΟΤ: Η Ελλάδα στις τρεις πρώτες χώρες σε ζήτηση για διακοπές
Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
Η χώρα μας θα πρέπει να προσελκύσει τουρίστες από χώρες που έχουν προχωρήσει αρκετά τον εμβολιασμό. Αυτό υποστήριξε ο πρώην γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Ελληνικός Τουρισμός: Σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσει η χώρα μας
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, από το συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Κικίλιας: Ο βιώσιμος τουρισμός στο επίκεντρο της νέας μεγάλης καμπάνιας του ΕΟΤ