fbpxSupport.gov.gr: Σε λειτουργία o ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών με το δημόσιο | Economistas.gr
Skip to main content

Support.gov.gr: Σε λειτουργία o ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών με το δημόσιο

Support.gov.gr: Σε λειτουργία o ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών με το δημόσιο
Εργασία από το σπίτι/ Φωτογραφία shutterstock

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr.

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα - ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης. Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη.

Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι είναι η νέα πλατφόρμα «myPhoto» -Για τις συναλλαγές με το Δημόσιο
Τι είναι η νέα πλατφόρμα «myPhoto» -Για τις συναλλαγές με το Δημόσιο
Το «myPhoto» περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο που φέρει τον τίτλο «Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Κτηματολογίου, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης»
Τι είναι η νέα πλατφόρμα «myPhoto» -Για τις συναλλαγές με το Δημόσιο
Gov.gr: Αύξηση 60% στις ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου το 2021
Gov.gr: Αύξηση 60% στις ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου το 2021
O συνολικός αριθμός των φορέων (Υπουργεία, Δήμοι, Νοσοκομεία, Πανεπιστήμια κοκ) που ταυτοποιούν τους πολίτες μέσω του Taxisnet ανέρχεται πλέον σε 243, ενώ to 2020 ήταν 152.
Gov.gr: Αύξηση 60% στις ψηφιακές υπηρεσίες του Δημοσίου το 2021
Πάνω από 500.000 έχουν υποβάλει επιτυχώς αίτημα για απαλλαγή από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής
Πάνω από 500.000 έχουν υποβάλει επιτυχώς αίτημα για απαλλαγή από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής
Ξεπερνά το μισό εκατομμύριο ο αριθμός των νέων, ηλικίας 15 έως 29 ετών, οι οποίοι έχουν υποβάλει με επιτυχία αίτημα για απαλλαγή από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας στο mobilefees.gov.gr.
Πάνω από 500.000 έχουν υποβάλει επιτυχώς αίτημα για απαλλαγή από τα τέλη κινητής και καρτοκινητής
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης μετάπτωσης, από σήμερα Πέμπτη 19-5-2022 και ώρα 15:00 έως τη Δευτέρα 23-5-2022 και ώρα 07:00 θα παραμείνει εκτός λειτουργίας μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών από φορείς που αντλούν πληροφορίες από τα Πληροφοριακά Συστήματα του e-ΕΦΚΑ.
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Ψηφιακές δεξιότητες από τη Microsoft αποκτούν 3.500 στελέχη του Δημοσίου
Ψηφιακές δεξιότητες από τη Microsoft αποκτούν 3.500 στελέχη του Δημοσίου
Στελέχη της ελληνικής δημόσιας διοίκησης ολοκληρώνουν το επόμενο διάστημα την εκπαίδευσή τους από τη Microsoft στις ψηφιακές δεξιότητες με προφανή οφέλη την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Ψηφιακές δεξιότητες από τη Microsoft αποκτούν 3.500 στελέχη του Δημοσίου
Ψηφιακή Διακυβέρνηση: 1,3 δισ. ευρώ σε βάθος 5ετίας το όφελος από το gov.gr
Ψηφιακή Διακυβέρνηση: 1,3 δισ. ευρώ σε βάθος 5ετίας το όφελος από το gov.gr
Η μελέτη παρουσιάστηκε χθες σε εκδήλωση του ΣΕΒ για την ψηφιακή διακυβέρνηση, στην οποία συμμετείχε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.
Ψηφιακή Διακυβέρνηση: 1,3 δισ. ευρώ σε βάθος 5ετίας το όφελος από το gov.gr