fbpxΛιβανός: Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών πατάει σε γερές βάσεις | Economistas.gr
Skip to main content

Λιβανός: Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών πατάει σε γερές βάσεις

Λιβανός: Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών πατάει σε γερές βάσεις
Ο Σπήλιος Λιβανός/ Φωτογραφία Eurokinissi

Η ανθεκτικότητα που επέδειξε ο κλάδος των τροφίμων και ποτών «ακόμα και μέσα στην πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση, αποδεικνύει ότι πατάει σε γερές βάσεις και κυρίως ότι διαθέτει εξαιρετικές δυνατότητες και προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης και αύξησης των εξαγωγών» δήλωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπήλιος Λιβανός κατά το χαιρετισμό του στην έκθεση FOODTECH & ARTOZA 2021.

Ο αρμόδιος υπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία του πως «ο κλάδος της αγροδιατροφής μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για τον απαιτούμενο μετασχηματισμό του παραγωγικού μας μοντέλου και την προσέλκυση ξένων επενδύσεων» ωστόσο για να γίνει αυτό είναι «απαραίτητη προϋπόθεση η επένδυση στις νέες τεχνολογίες, την καινοτομία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση».

Γι' αυτό, όπως είπε, «εμείς στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θέτουμε στο επίκεντρο της νέας Εθνικής Στρατηγικής Αγροτικής Ανάπτυξης τα ελληνικά προϊόντα, τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά».

Ο κ. Λιβανός σημείωσε ότι θα πρέπει να υπάρξει διασύνδεση του κλάδου των τροφίμων με αυτόν των αγροτών για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων «για τα προϊόντα, τους παραγωγούς, τις επιχειρήσεις, την οικονομία, τη χώρα μας» όπως δήλωσε.

Τέλος, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων χαρακτήρισε «πραγματικό θησαυρό» τα ελληνικά προϊόντα τα οποία μπορούν να αποτελέσουν «ένα σπουδαίο brand μοναδικής αξίας και παγκόσμιας προβολής, δημιουργώντας σημαντικές επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες» και υπογράμμισε ότι στόχος είναι τα «ελληνικά προϊόντα να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη όσο το δυνατόν περισσότερων καταναλωτών και ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

NielsenIQ: Αυξημένες οι πωλήσεις σε βασικές κατηγορίες τροφίμων
NielsenIQ: Αυξημένες οι πωλήσεις σε βασικές κατηγορίες τροφίμων
Αύξηση 5,1% παρουσίασε ο τζίρος σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) την εβδομάδα πριν την Καθαρά Δευτέρα (πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή.
NielsenIQ: Αυξημένες οι πωλήσεις σε βασικές κατηγορίες τροφίμων
NielsenIQ: Ανάπτυξη 0,9% στο λιανεμπόριο τροφίμων το Α' εξάμηνο του έτους, λόγω αυξημένων τιμών
NielsenIQ: Ανάπτυξη 0,9% στο λιανεμπόριο τροφίμων το Α' εξάμηνο του έτους, λόγω αυξημένων τιμών
Αύξηση 0,9% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (σ.σ. καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών και του discount καναλιού) το πρώτο εξάμηνο του 2022 (στοιχεία YTD έως 19 Ιουνίου 2022), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
NielsenIQ: Ανάπτυξη 0,9% στο λιανεμπόριο τροφίμων το Α' εξάμηνο του έτους, λόγω αυξημένων τιμών
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και τις αγορές τροφίμων
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και τις αγορές τροφίμων
Προσφορές και εκπτώσεις κυνηγούν οκτώ στους δέκα καταναλωτές ενώ δύο στους τρεις έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων.
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και τις αγορές τροφίμων
NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου
NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου
Θετικά, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κινήθηκε η περίοδος της επιστροφής στο σχολείο «back-to-school» για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.
NielsenIQ: Η επιστροφή στο σχολείο έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου
MarketPass για ένα εξάμηνο από τον Φεβρουάριο -Τι είναι και πώς θα λειτουργήσει το μέτρο
MarketPass για ένα εξάμηνο από τον Φεβρουάριο -Τι είναι και πώς θα λειτουργήσει το μέτρο
Το MarketPass, τη νέα πρωτοβουλία στήριξης των νοικοκυριών ανακοίνωσε από το βήμα της Βουλής κατά τη συζήτηση για τον προϋπολογισμό ο πρωθυπουργός.
MarketPass για ένα εξάμηνο από τον Φεβρουάριο -Τι είναι και πώς θα λειτουργήσει το μέτρο
NielsenIQ: Αύξηση τζίρου 6,3% για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το 2022
NielsenIQ: Αύξηση τζίρου 6,3% για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το 2022
Θετικό ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 6,3% παρουσίασε ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) για το σύνολο του 2022.
NielsenIQ: Αύξηση τζίρου 6,3% για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων το 2022