fbpxΣε λειτουργία η νέα ψηφιακή υπηρεσία «myOAEDραντεβού» | Economistas.gr
Skip to main content

Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή υπηρεσία «myOAEDραντεβού»

Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή υπηρεσία «myOAEDραντεβού»
ΟΑΕΔ/ Φωτογραφία Eurokinissi

Τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τις επισκέψεις τους στις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ έχουν οι πολίτες από το πρωί της Τρίτης. Πρόκειται για την νέα υπηρεσία «myOAEDραντεβού» και αφορά μόνον όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το gov.gr και το www.oaed.gr. Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ.

Η διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή. Οι πολίτες μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα, είτε απευθείας μέσω του rantevouoaed.gov.gr, είτε μέσα από το gov.gr, επιλέγοντας την υπηρεσία «Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του ΟΑΕΔ» που βρίσκεται στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Κατά τη διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού, ο πολίτης επιλέγει μια από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εισάγοντας τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και στη συνέχεια επιλέγει ημέρα και ώρα, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του πολίτη για τον οποίο επιθυμεί να προγραμματίσει την επίσκεψη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, οι πολίτες θα λαμβάνουν email επιβεβαίωσης του ραντεβού στο email που έχουν δηλώσει. Στο εισερχόμενο ηλεκτρονικό μήνυμα θα αναφέρονται οι πληροφορίες για το ραντεβού και θα παρέχεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσης.

Το «myOAEDραντεβού» καλύπτει και τα 117 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2), καθώς και τα 6 Γραφεία Εργασίας Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων (ΓΕ ΕΚΟ) του Οργανισμού.

Υπενθυμίζεται ότι οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, τόσο μέσω του gov.gr, με τη χρήση κωδικών Taxisnet, όσο και μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ oaed.gr/e-yperesies, με τους κωδικούς Taxisnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

Οι υπηρεσίες για τις οποίες παρέχεται η δυνατότητα ορισμού ραντεβού μέσω «myOAEDραντεβού» είναι οι εξής:

  • Αιτήσεις παρόχων που δεν διατίθενται ηλεκτρονικά/προσκόμιση δικαιολογητικών
  • Βεβαίωση λήψης Τακτικής Επιδότησης Ανεργίας (εκτός του τρέχοντος έτους)
  • Υποβολή ενστάσεων για τις παροχές ασφάλισης πλην των κοινωνικών παροχών
  • Υπηρεσία εξυπηρέτησης οικιστών εργατικών κατοικιών/ δανειοληπτών τέως ΟΕΚ
  • Αίτηση καταβολής αποδοχών σε μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές που απέχουν από την εργασίας τους για συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις
  • Υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιχορήγησης από εργοδότες/προσκόμιση δικαιολογητικών
  • Υποβολή ενστάσεων από εργοδότες για προγράμματα απασχόλησης
  • Αίτηση επιχορήγησης από εργοδότες για πρακτική άσκηση σπουδαστών ΑΤΕΙ – ΑΣΠΑΙΤΕ
  • Υποβολή αίτησης αναγνώρισης χρόνου ανεργίας λόγω περιστασιακής απασχόλησης
  • Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου/προσκόμιση δικαιολογητικών
  • Έκδοση κλειδαρίθμου (όπου απαιτείται)
  • Συμβουλευτική ανέργων
  • Συμβουλευτική εργοδοτών
  • Συμβουλευτική ανέργων Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 Χατζηδάκης: Ξεκίνησαν τα προγράμματα που θα δημιουργήσουν φέτος 86.000 νέες δουλειές μέσω ΟΑΕΔ
Χατζηδάκης: Ξεκίνησαν τα προγράμματα που θα δημιουργήσουν φέτος 86.000 νέες δουλειές μέσω ΟΑΕΔ
Έναρξη υποβολής αιτήσεων για την επιχορήγηση επιχειρήσεων για 4.000 θέσεις εργασίας. Το πρόγραμμα αφορά σε ανέργους πάνω από 30 ετών, με έμφαση στις γυναίκες.
Χατζηδάκης: Ξεκίνησαν τα προγράμματα που θα δημιουργήσουν φέτος 86.000 νέες δουλειές μέσω ΟΑΕΔ
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από τον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης 1555 για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.
8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από το 1555
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Σε λειτουργία τέθηκε η ιστοσελίδα του 1555 - 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.
Υπουργείο Εργασίας: Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα και εξυπηρετεί πλέον και διαδικτυακά
Υπουργείο Εργασίας: 11 ερωτήσεις και απαντήσεις για το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά»
Υπουργείο Εργασίας: 11 ερωτήσεις και απαντήσεις για το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά»
Τους βασικούς στόχους του νομοσχεδίου «Δουλειές Ξανά» αναλύει διεξοδικά το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων μέσα από 11 ερωτήσεις και απαντήσεις.
Υπουργείο Εργασίας: 11 ερωτήσεις και απαντήσεις για το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά»
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά»
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά»
Με ψήφους 158 υπέρ και 138 κατά, ψηφίστηκε από την ολομέλεια το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας «Δουλειές Ξανά». Η τροπολογία για την επιτάχυνση της απονομής συντάξεων έλαβε 190 υπέρ, 83 παρών και 23 ψήφους κατά.
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο «Δουλειές Ξανά»
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης μετάπτωσης, από σήμερα Πέμπτη 19-5-2022 και ώρα 15:00 έως τη Δευτέρα 23-5-2022 και ώρα 07:00 θα παραμείνει εκτός λειτουργίας μια σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών από φορείς που αντλούν πληροφορίες από τα Πληροφοριακά Συστήματα του e-ΕΦΚΑ.
Αναβάθμιση των εφαρμογών του e-ΕΦΚΑ – Προσωρινή διακοπή λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών